Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 147
    Approved 9-lifer Lord Seth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Careless Bekijk bericht
    De grootte van een bestand maakt echt niet uit qua snelheid.
    Juist wel. Probeer maar eens. Sommige servers geven pieksnelheden bij de eerste paar megabytes, anders versnellen pas naar het einde toe.
    Dus de grootte van een bestand telt wel degelijk.

Member azamato's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze heb ik wel gezien en staat mij wel aan

Scarlet.be - Scarlet Internet

Goed of niet goed?
    En dat contractduur 12 maand kan iemand mij dat eens uitleggen?
    http://www.facebook.com/PnPGaming support eSports in Belgium, Like!

Member Mpower's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord Seth Bekijk bericht
    Juist wel. Probeer maar eens. Sommige servers geven pieksnelheden bij de eerste paar megabytes, anders versnellen pas naar het einde toe.
    Dus de grootte van een bestand telt wel degelijk.
    Wrong das gewoon omdat de download opstart en de meting begint plots hoog omdat ze nog naar de werkelijke snelheid aan het zoeken is de download server zorgt voor de snelheid niet de grote van het bestand.

Het is natuurlijk logisch dat een kleiner bestand sneller gedownload is ..

en btw als je op SCARLET kijkt voor die ONBEPERKT download limiet staat er FUP .. en die belemert dat je veel kunt downloaden want als je gedrag te hoog is wat bij mij vermoedelijk wel zal zijn geven ze je een waarschuwing en blokeren ze of vertragen ze je internet .. smallband dus xD haha

voor mij dus ook nog altijd geen goede optie

Dommel klinkt goed maar die +- 250 € voor eraan te beginnen vind ik wel beetje veel sinds je dan nog niet weet of je problemen gaat hebben of niet ..
    (\__/)this is bunny, copy bunny into your sig and help
    (O.o )him to dominate the world.
    (> < )
    http://specs.tweak.to/17394

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azamato Bekijk bericht

Goed of niet goed?
    Eens je u u abonnement hebt moet je een jaar bij dit blijven .. als je toch wilt stoppen doe je contractbreuk en moet je daarop een boete betalen ..

maar let wel op die geen download limiet is FUP .. die zal vermoedelijk toch belemmeren dat je veel kunt downloaden
    (> < )

Member blackrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Goed of niet goed?
    Goede keuze als je veel geduld hebt ;-)

->
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackrabbit Bekijk bericht
    Vroeger zou ik Scarlet aangeraden hebben, maar sinds ze door Belgacom zijn overgenomen: niets dan problemen.

Een voorbeeld:
    Jumbee.net: Free FileUpload System - always available, always safe

Ondertussen is het december, en we staan nog geen stap verder....

Dommel is the way to go

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mpower Bekijk bericht
    maar let wel op die geen download limiet is FUP .. die zal vermoedelijk toch belemmeren dat je veel kunt downloaden
    Van wat ik heb gelezen mag tot 300GB de maand geen probleem zijn. Op tik.be was iemand die dat bij de helpdesk had gevraagd.

Member Wolverine__1's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Telenet goldshake => 50 eurotjes per maand,all in. Meer dan genoeg voor mijn internetgedrag.

FF gekeken op site van dommel,en daar staat een leuke opmerking bij:"De voorgestelde snelheden,zijn maximale snelheden die enkel gehaald kunnen worden indien alles in orde is" Dus bij een deal van 12Mb/s is dit je maximale snelheidn en zo zie je ook dat bij contracten van hogere snelheden,je downloadlimiet naar beneden gaat. Maar als je daar geen problemen mee hebt,is dat idd the way to go.

N.B. Ga je op het telefonienetwerk(bij eender welke ISP) => Kassa kassa bij belgacom,net zo gelijkaardig bij telenet.De andere ISP's kunnen goedkopere tarieven voorstellen omdat zij geen eigenaar zijn van het netwerk. Dus hebben zij minder onkosten,wat maakt dat bij problemen je dik in de zever kan zitten.
    God was here before the marine corps,so you can give your hart to Jezus.But your ass belongs to the corps.

Member Teknoman's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Moet ook nieuw internet hebben
    heb nu Telenet en 35GB Dl limiet maar zit er altijd over en moet echt veel geld betalen (rond de 70 euro) heb geen digitale tv enzo alleen internet.

En wil dat stoppen. Dus men ma zegt dak es naar een nieuw internet provider moe zoeken.
    Ik wil wel maar ook niet.. omdat Telenet nogal bekend is enzo en ik heb het al ongeveer 7 jaar ofzo wel af en toe dat het niet werkt ofzo maar duurt niet lang.
    Dommel kan ik hier niet ontvangen denk ik (Lochristi )
    Scarlet heb ik hier horen zeggen maar er zijn fouten blijkbaar

Welke is ook nog goed?
    - Snel (normale snelheid als mijn telenet nu is ook goe)
    - DL limiet 35 is nu te weinig.. dus zoveel te beter
    - Liefst niet te duur
    - Ene die goe werkt...
    - Digitale tv en zo van die dingen is nie nodig

Mvg en merci
    Als je elke maand 70 euro betaalt zou je misschien best eens naar een andere formule van telenet kijken. €70 euro per maand is echt veel, wij hebben zo'n shake van €75 en daar zit telefonie, internet (met 100GB limiet) en digitale tv in (kabelabo is apart te betalen). Voor €70 kun je een shake met telefonie en turbonet xl (100GB limiet) hebben bij telenet.

Ik denk dat generation internet van belgacom ook nog goed is. 12 megabit down en 1 megabit up vind ik heel schappelijk + 100 gigabyte limiet aan €29 per maand het eerste jaar (vanaf dan €34 per maand).

Member MRzone's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)

Goed of niet goed?
    het eerste jaar betaal je gewoon €19.95 p/m + €5 voor het gebruik van de telefoon lijn.
    Intel Core 2 Quad Q9300 / Asus IPIBL-LB / Sapphire Radeon HD 7850 / Blu-ray player & SuperMulti DVDRW / Samsung DVDwriter /Memory Card Reader / Samsung 2TB+1TB+1TB+Crusial SSD 128GB / 4*2GB DDR2 / HP 2710m / Ext. Harddisk Verbatim 2TB usb 3.0

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Hebben hier vanalles gehad. Scarlett, belgacom zelf, ... tot enkele jaren geleden alles samengepakt en naar Telenet gegaan. We hebben nu die Diamond shake en betalen iets van een 65€/maand. We zijn er hier allemaal wel tevreden van en er is toch niks beters te vinden, dusja...

Approved 9-lifer GuntherDW's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    en btw als je op SCARLET kijkt voor die ONBEPERKT download limiet staat er FUP .. en die belemert dat je veel kunt downloaden want als je gedrag te hoog is wat bij mij vermoedelijk wel zal zijn geven ze je een waarschuwing en blokeren ze of vertragen ze je internet .. smallband dus xD haha
    Wees gerust providers met een FUP doen absoluut niet moeilijk als je eens 500GB of meer op een maand binnen sleurt.
    Als je echt herhaaldelijk maanden aan een stuk je lijn maxt, maar dan ook continu, en ze dan klachten krijgen van andere mensen die rondom u ook scarlet hebben, dan gaan ze een mailtje sturen.
    Dan vragen ze nog gewoon om te minderen.

Als je echt ongelimiteerd wilt downloaden moet je bij dommel zijn.

edit: ik denk dat zelfs met mijn gebruik scarlet er geen probleem van zou maken.
    [ Deskie ] || [ AniDB Mylist ]
    You installed K-Lite codec pack? - CCCP
    23 october 2007 : The day music died

Member azamato's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teknoman Bekijk bericht
    Als je elke maand 70 euro betaalt zou je misschien best eens naar een andere formule van telenet kijken. €70 euro per maand is echt veel, wij hebben zo'n shake van €75 en daar zit telefonie, internet (met 100GB limiet) en digitale tv in (kabelabo is apart te betalen). Voor €70 kun je een shake met telefonie en turbonet xl (100GB limiet) hebben bij telenet.

Ik denk dat generation internet van belgacom ook nog goed is. 12 megabit down en 1 megabit up vind ik heel schappelijk + 100 gigabyte limiet aan €29 per maand het eerste jaar (vanaf dan €34 per maand).
    Die generation ziet er ook goed uit 35 euro valt nog mee voor 100 gb
    kan iemand er nog eens naar kijken voor de zekerheid of het goed is en nog redelijk nie te trage internet want kheb er geen verstand van
    http://www.facebook.com/PnPGaming support eSports in Belgium, Like!

iTrader
    0
    'T hah heb gistere gemailt naar dxADSL deze hebben ook goede abonnementen maar heb gevraagt wat de snelheid zou zijn in men locatie en ze schatten zo'n 4mbps .. ligt toch voor mij iets te laag sinds ik nu aan 25 a 30 zit Nuja, ik ga niet overschakelen tot ik echt zeker ben .. Sinds ik niet zeker ben van dommel met zo'n dure instapkost ..
    (> < )

Approved 9-lifer Lord Seth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'T hah heb gistere gemailt naar dxADSL deze hebben ook goede abonnementen maar heb gevraagt wat de snelheid zou zijn in men locatie en ze schatten zo'n 4mbps .. ligt toch voor mij iets te laag sinds ik nu aan 25 a 30 zit Nuja, ik ga niet overschakelen tot ik echt zeker ben .. Sinds ik niet zeker ben van dommel met zo'n dure instapkost ..
    DX-ADSL sluit enkel ADSL aan, kijk eens naar de reeds door mij opgenoemde producten die gebaseerd zijn op VDSL2.

Member TheFuckingDutchman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Surfnet.

Twee euro per maand. Geen datalimiet. 100mbit verbinding.

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten