Ik heb full adsl, 60gig per maand, maar da's meer dan genoeg voor mij. Ik heb niet zo'n grote behoefte aan veel downloaden...
Ik heb full adsl, 60gig per maand, maar da's meer dan genoeg voor mij. Ik heb niet zo'n grote behoefte aan veel downloaden...
ADSL plus, 60GB + 25GB per maand, alle maanden erover :| En dan download ik mijn series alleen in SD anders was het nog erger.
Tele 2 is de beste, had al telenet, klantendienst is verrot
Dat + het is een NL'er.
Moesten wij een belnet verbinding kunne krijgen via KdG voor 2€/maand kzou rap zijn ze.
Wij hebben hier thuis Belgacom TV met 2huur decoders, Internet 40giga download limiet; en vast toestel 50€ - Wel tevreden![]()
Maar doordat wij foor-reizigers zijn , hebben ze ook internet via satelliet, Astra2Connect
Je apparatuur kost wel 600€ , en abonnementsgeld 21€ en het van het GEEN DOWNLOAD LIMIET
FreedomNet - ADSL - Telefonie - ICT wat vinden jullie hiervan ?
steam games kan je backuppen door gewoon de steam folder op dvd te schrijven bvb
Turbonet hier (geen digitv) dus 60gb/maand, ik download games/films en mijn vriendin series (bones, house, heroes, pb, lost, ...) en mja het mag altijd meer zijn maar ik kom toch "redelijk" toe hoor. Veel snachts downen bv kan je limiet al quasi verdubbelen.
...
Om geen nieuwe thread te moeten starten vraag ik het hier maar even.
Iemand een idee hoe je kan weten wanneer vdsl zal beschikbaar zijn in je buurt? Ik zit bij edpnet en ben wel tevreden maar zit nu al een tijd op een 3.3 mbit profiel en het begint wat te traag te worden![]()
volgens die online check van dommel en edpnet niet...
al een aantal keer gevraagd aan de helpdesk van edpnet maar niet echt een deftig antwoord op gekregenIs er geen site waar je de geplande werk van belgacom ofzo kan zien?
Op de website van Belgacom TV --> beschikbaarheid controleren adhv adres of telefoonnummer.
Als je 2 HD streams kan bekijken is VDSL2 normaal beschikbaar.
Bij mijn zus komen ze volgende week Belgacom aansluiten. Generation internet (over VDSL 2) + telefoonabo classic line met happytime. Komt uiteindelijk nog goedkoper uit dan de Powershake+ van Telenet voor 52€ / maand. Ok, een halve euro duurder na het eerste jaar, maar je hebt wel een pak meer downloadvolume. En bij Belgacom heb je bvb standaard voicemail, bij telenet mag je daar blijkbaar voor bijbetalen...
had die test al eens gedaan op dommel en edpnet... daar zeggen ze gewoon wat beschikbaar is en wat niet.
Ik WEET dat vdsl hier nog niet beschikbaar is maar had graag geweten wanneer ze van plan zijn om het WEL beschikbaar te maken
Hopelijk is het niet eind 2010 maar voorlopig zal het nu wel nog even gaan zeker... ^^
Ik zit nu al een tijdje bij belgacom en heb het 60GB + 18MBps abonnement maar dat haal ik helemaal niet ;S, had gebelt en ze zeggen dat onze kabel amper 4MBps aankan en dat we zelf geen Digitale TV kunnen nemen... We zitten met 5 pc's op het internet en het word te traag. Iemand die weet of er een schema of zoiets bestaat die toont waar ze nu bezig zijn met draden te legge.
Ik kan binnen en paar dagen terug een abonnement en extra blokken bij TN kopen,
want de stichter van de Representative Retention & Collection at Mobistar heeft klaarblijkelijk m'n raad gevolgd die ik eergisteren gemaild had
Volgens wat ik daar straks te horen kreeg zou mijn dossier gisteren vertrokken zijn naar Preventel,
om me te laten schrappen van de lijst wegens geen schulden meer op het contract
TN here i come ! !
Eindelijk gaat het mogelijk worden bij telenet FiberNet om onbeperktlimiet te hebben
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)