Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 76

Discussie: Game tester

Member
    iTrader
    0

Game tester

Dag iedereen,

Ik ben nog op school en wil als kleine job er naast nog game tester worden. Om een kleine bij verdienst te hebben.

Ik had in de tijd een vriend die spelletjes thuis kreeg en die ze moest testen. Daarna moest hij daar maandelijks of weekelijks een verslagje van schrijven. En hij kreeg dan zijn games gratis plus nog een klein loon. Bestaat dit soort dingen nog ? Weet iemand waar ik mij daar zou voor moeten inschrijven ?

Alvast bedankt.

Member eXe./special's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    :-) good luck.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    dat heeft bestaan, ik dacht zelfs dat dat hier was.

Approved 9-lifer Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Mmh daar zat ik vroeger ook mee in mijn hoofd. Reviewer kan je worden, maar nog een klein loon erbij, ik denk ik dat je dat nog zult vinden. Je kan natuurlijk wel die games die je krijgt verkopen.

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Leer eerst schrijven!

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Jup, want voor reviewer te zijn moet ge niets zelf kunnen opzoeken

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    kunt het anders mss es aan die vriend vragen?

Approved 9-lifer ByT3 Me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Laat het romantische maar van de job wegvallen, ik heb het gedaan (beta tester) en ook al vond ik gamen fijn, professioneel gamen is toch nog andere kak. Gamen zijn spellen spelen die je leuk vindt en u amuseren, professioneel gamen is 90% spellen spelen waar ge een hekel aan hebt. Tenzij ge natuurlijk elk spel graag speelt. En als het dan nog bčta's zijn is het ook nog van elke bug te rapporteren.

iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainbug Bekijk bericht
    kunt het anders mss es aan die vriend vragen?

Hij zit nog op school, tot die conclusie kunnen ze pas komen als hun diploma hebben.
    Laatst gewijzigd door ByT3 Me; 16 november 2009 om 13:20

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ByT3 Me Bekijk bericht
    Hij zit nog op school, tot die conclusie kunnen ze pas komen als hun diploma hebben.
    Zo slim ben ik ook. Had ik die vriend kunnen berijken dan had ik de moeite niet gedaan om op deze forum de vraag te stellen. Ik heb contact verloren met die persoon. Weet zelf ni waar hij woont. Laat ons zegge dat het meer een kennis was.En ter informatie een diploma heb ik al.

Approved 9-lifer Vorda's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    berijken

iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimitril Bekijk bericht
    Zo slim ben ik ook. Had ik die vriend kunnen berijken dan had ik de moeite niet gedaan om op deze forum de vraag te stellen. Ik heb contact verloren met die persoon. Weet zelf ni waar hij woont. Laat ons zegge dat het meer een kennis was.En ter informatie een diploma heb ik al.

no comment.

Member Vlees's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    ik wil hoerentester worden

Member Zonnestraal's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)

Een diploma ? Welke instelling heeft jou een diploma gegeven ? Zeg het me aub. Ik stuur er iemand op af.

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Game tester is een serieuze, en niet te onderschatten job. Het is ook minder tof dan dat het klinkt. Je moet álle bug detecteren, daarvoor moet je niet gewoon de game spelen, maar echt alle mogelijkheden testen op elke kort stukje, niet 1, 2 of 3 keer, maar honderden keren. Dan geluk hebben dat het bedrijf waarvoor je werkt toffe games uitbrengt....
    Ik veronderstel dat je "vriend" gewoon een game journalist was?

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Bitte, ga eerst op spoedcursus Nederlands, want dit is bedroevend.

Onderschat, zoals souldoubt zegt, het beroep niet. Het is op je 13de of 14de de droom van ieder kind om gametester te worden. Natuurlijk: games spelen en er nog voor betaald worden ook, hoe kan het nog beter!

Ik ben al met besprekingssites verbonden sinds mijn 14de en ik heb daar nog nooit een cent voor teruggezien (tenzij enkele games misschien). Ik ben er nu 21, dus dat zijn toch al snel 6-7 jaar in de "business". Wat veel snotneuzen lijken te vergeten is echter dat je constant met deadlines in je nek zit. Als je echt professioneel reviewer wilt worden later: good luck to ya. Ik ken een paar mensen die full-time bezig zijn met gamen en recensies schrijven en geloof me: het is niet allemaal rozengeur en maneschijn. Die mensen lopen vaak echt enorm gestresseerd rond met hun deadlines en kijken vaak wanhopig naar hun hoge torens met ongespeelde games die tegen volgende week nog een volwaardig tekstje zouden moeten krijgen.

Bezint eer ge begint.

P.S.: dat van het Nederlands zeg ik niet zomaar om de lul uit te hangen. Bij besprekingssites of andere media moet je vaak een rudimentaire test afleggen voor je spelling (o.a. korte ei of lange ij, dt-fouten, ...) en zo te zien zou je het daar weleens moeilijk mee kunnen krijgen.
    ~ "I am not only a pacifist, but a militant pacifist: I am willing to fight for peace." - Bill Hicks (1961-1994) ~

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    een diploma van de lagere school is niet genoeg.

Member
    iTrader
    0
    Bon, zoals de meeste hier toch maar aan het lachen zijn met hoe ik schrijf in de plaats van te antwoorden op mijn vraag zal ik het effe uitlegge. Ik ben naar een franstalig onderwijs geweest. En schrijf perfect frans. Nederlands kan ik goe spreke maar dan minder goed schrijven. Neemt niet weg dat ik mijn best probeer te doen om goed nederlands te schrijven.

Voila ik hoop dat mensen nu efkes kunne serieus zijn.

En mijn vriend moest ni special naar bugs zoeken ofzo. Hij moest gewoon de game die hem opgestuurd werd testen en maandelijk een verslag schrijven van wat hij daarvan vondt... En als hij bugs tegenkwam moest hij ze noteeren maar heriner me dat hij daar niet special moest gaan voor zoeken.

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Misschien moet ge eens langsgaan bij GUNKtv... als ik de kandidaten van Try Out zie, is een diploma niet echt vereist.

Of hier gewoon reviewer voor 9lives? Verdien je wel niets mee, maar de games die je bespreekt mag je wel houden... als ik mij niet vergis.

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Bon, zoals de meeste hier toch maar aan het lachen zijn met hoe ik schrijf in de plaats van te antwoorden op mijn vraag zal ik het effe uitlegge. Ik ben naar een franstalig onderwijs geweest. En schrijf perfect frans. Nederlands kan ik goe spreke maar dan minder goed schrijven. Neemt niet weg dat ik mijn best probeer te doen om goed nederlands te schrijven.

Voila ik hoop dat mensen nu efkes kunne serieus zijn.

En mijn vriend moest ni special naar bugs zoeken ofzo. Hij moest gewoon de game die hem opgestuurd werd testen en maandelijk een verslag schrijven van wat hij daarvan vondt... En als hij bugs tegenkwam moest hij ze noteeren maar heriner me dat hij daar niet special moest gaan voor zoeken.
    Was dan een game reviewer ipv tester

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

LinkBacks (?)

1. 16 november 2009, 16:36

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten