Gisteren is mij in de mediamarkt een mobistar abonnement aangesmeerd. De my15, na het tekenen van het contract, kwam ik later nog tot de conclusie dat het geen goed idee was, waarom doet er niet toe, ik ben een beetje dom geweest. Maar goed, Ik ga dus terug naar de winkel, en die mensen zeggen: "Het is onmogelijk om het nu nog te annuleren, het is al doorgefaxt, je moet dit abonnement 24 maanden behouden", dit is zon 3-4 uur nadat ik het contract had getekent.
Ik ben naar huis gegaan, en na wat zoeken heb ik vastgesteld dat je een boete van 150 euro moet betalen indien je het nog wilt annuleren.
Maar na wat zoeken vond ik ook dit: "Een abonnement ''verkocht'' via telefoon, internet, fax, aan de deur of op straat... dan kan je altijd binnen de 7 dagen opzeggen."
Wat ik dus te weten wil komen: Zijn er mensen die een gelijkmatige situatie hebben meegemaakt? Kan dit abonnement nog worden geannuleerd zonder boete?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

? ? ?

)

ik heb wijzig de boot afgehouden omdat da toch iets is wat ik op een twee drie niet beslis mja men vriendin kon weer moeilijk nee zeggen en ik zag er voor haar toch maar voordeel in.