Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Approved 9-lifer
    iTrader
    0

Beperkte ondersteuning van Proximus bij aankoop gsm...

Onlangs kocht ik mij een Nokia 5800 XpressMusic 5800. Onlangs probeerde ik gebruik te maken van bepaalde diensten op het toestel. Dit bleek niet te werken. Oa: Het online delen/ Sharing online gedeelte.

Toen ik mijn toestel aankocht in de store van Belgacom heeft men er mij niet opgewezen dat het toestel niet volledig ondersteunt word door Proximus.

Mijn vraag is dus kan/mag een bedrijf (in dit geval Proximus) zo maar toestellen verkopen waarbij niet alle functies worden ondersteund? Zonder dat de klant hier vooraf van op de hoogte wordt gesteld

Iemand die een serieuze reactie kan geven op mijn vraag...
    Nichts und niemand kann mich aufhalten...
    http://www.race-art.tk/

Member
    iTrader
    57 (100%)
    Mijn vraag is dus kan/mag een bedrijf (in dit geval Proximus) zo maar toestellen verkopen waarbij niet alle functies worden ondersteund? Zonder dat de klant hier vooraf van op de hoogte wordt gesteld
    Stel deze vraag eens: Is het hun taak om u daarvoor in te lichten of uw taak om daar naar te zoeken? 't is nie de taak van een verkoper om te zeggen wat een gsm niet kan als de klant er niet naar vraagt

simpel gezien is het uw eigen schuld dat ge uzelf nie beter geďnformeerd hebt
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Stel deze vraag eens: Is het hun taak om u daarvoor in te lichten of uw taak om daar naar te zoeken? 't is nie de taak van een verkoper om te zeggen wat een gsm niet kan als de klant er niet naar vraagt

simpel gezien is het uw eigen schuld dat ge uzelf nie beter geďnformeerd hebt
    De vraag is moet ge die vraag stellen als er reclame wordt gemaakt dat deze gsm dat kan...

Euh nog iets op het internet noch op de site van proximus wordt daar ook maar een woord over gepiept dus ga je er van uit dat dit toestel dat kan...

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Proximus doet wel vaker van die 'stunts': kijk naar de release van de HTC Magic. 400 Euro voor die GSM en je kan niet eens youtube-filmpjes afspelen... Gelukkig kan je via een simpele handeling dat euvel zelf verhelpen. Maar het zou toch allemaal niet mogen. Je kan dan wel zeggen dat je het zelf moet vragen, maar als je zoveel geld afdokt voor een smartphone zou je toch denken dat de meest gangbare zaken mogelijk zijn op die gsm.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SYLVESTERR Bekijk bericht
    wat kan het toestel niet ??
    Indien je het toestel hebt: je hebt het "tabblad" internet. Als je daarop klikt kan je naar het menu Online delen (een wereldbol met foto'tje). Als je hierop klikt gebeurt er niks. Normaal gezien staan daar links naar Vox, Ovi en Flickr... Bij Proximus is dit blijkbaar niet het geval. Maar nergens is hierover iets te vinden.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Proximus doet wel vaker van die 'stunts': kijk naar de release van de HTC Magic. 400 Euro voor die GSM en je kan niet eens youtube-filmpjes afspelen... Gelukkig kan je via een simpele handeling dat euvel zelf verhelpen. Maar het zou toch allemaal niet mogen. Je kan dan wel zeggen dat je het zelf moet vragen, maar als je zoveel geld afdokt voor een smartphone zou je toch denken dat de meest gangbare zaken mogelijk zijn op die gsm.
    Dat bedoel ik nu net...

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renaat13 Bekijk bericht
    Onlangs kocht ik mij een Nokia 5800 XpressMusic 5800. Onlangs probeerde ik gebruik te maken van bepaalde diensten op het toestel. Dit bleek niet te werken. Oa: Het online delen/ Sharing online gedeelte.

Toen ik mijn toestel aankocht in de store van Belgacom heeft men er mij niet opgewezen dat het toestel niet volledig ondersteunt word door Proximus.

Iemand die een serieuze reactie kan geven op mijn vraag...
    Technisch gezien heb je je GSM aangekocht bij Belgacom, die zelf niet kan weten bij wie je geabonneerd hebt. Tenzij je dus effectief zou gevraagd hebben of die functie werkt op jouw provider én op je abonnement, ben je gescheten.
    Sent From My Brain Using Common Sense

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Ik ben abonnee bij Proximus en dat weten ze maar al te goed... Want ze vragen of je een abonnement hebt bij hun...

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    en kan je dat bewijzen dat ze dit vragen?

(en ben je zeker dat elk abonnement niet werkt met je applicatie?)
    Sent From My Brain Using Common Sense

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    en kan je dat bewijzen dat ze dit vragen?

(en ben je zeker dat elk abonnement niet werkt met je applicatie?)
    Bij bewijzen is dat jou woord tegen het hunne he... Want ik vroeg iets over de internetapplicaties en twas meteen van gebruik je dat veel anders heb je daarvoor een speciaal abo. En ik heb geantwoord neen dank u ik heb een abo bij proximus en kom meer dan toe met mijn limieten.

Ik ben er zeker van dat het niet werkt want ik heb ervoor gebeld naar Proximus. Na 25 minuten aan de lijn te hangen en 5 keer doorgeschakeld te worden moesten ze zelf bellen naar de technische dienst om te vragen of het kon... En het antwoord was dus: "Sorry meneer, maar proximus ondersteunt deze online delen functie niet"...

Member Slaxz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als ze die functies geafficheerd hebben dan is dat bedrieglijke reclame en dat is bij wet verboden.
    "Computer games don't affect kids, I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Member Shenron's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Youtube bestaat niet in België - news - ZDNet

het uitschakelen van youtube bv ligt aan Google en niet aan proximus

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Bedankt voor je reactie Xer0x en Shenron. Ivm met die applicaties. In mijn geval liegt het dus wel aan Proximus ( of dat beweren ze toch) want ze ondersteunen die dingen niet. Via een kaart van Mobistar is het me echter wel gelukt om Ovi share af te halen en te gebruiken. Terwijl Proximus dit niet ondersteunt... . Een bende prutsers zijn het daar bij de klantendienst...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten