Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
    Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    welke maatschappij?
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Approved 9-lifer Fides's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    Is bij een verzekeringskantoor.
    Is de makelaar meegegaan met de expert van de verzekeringen? Heeft die zich akkoord verklaard met het bestek?

Als je een goede makelaar hebt, zou die deze zaken moeten regelen.
    .

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fides Bekijk bericht
    Is de makelaar meegegaan met de expert van de verzekeringen? Heeft die zich akkoord verklaard met het bestek?

Als je een goede makelaar hebt, zou die deze zaken moeten regelen.
    Naar wat ik er uit verstaan heb waren de mensen die er bij waren:
    Mijn moeder
    de baas van de mannen die het gat hebben geboord
    persoon van verzekering van mijn moeder
    persoon van verzekering van de baas
    It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required. -Sir Winston Churchill

Member Misseh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zo vlug mogelijk naar de ombudsman tbh.

Member Æro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syNk Bekijk bericht
    Wat is de motivering van u verzekeraar om het bestek te weigeren, alleen de prijs?
    Het ene bestek zou te onduidelijk zijn. Ben ik helemaal akkoord mee. Het andere zou dan weer overdreven zijn, waar ik ook deels akkoord mee ben. We zijn het op dat punt eens. Het is de te volgen handelswijze waar ik het niet eens mee ben.
    Het is ons probleem, dus wij moeten het maar oplossen. Als ik me niet vergis is het net hiervoor dat wij verplicht worden verzekeringen af te sluiten?

Het is een geschil tussen dus enerzijds Ethias en anderzijds de 2 meubelfabrikanten. Intussen heeft deze hele santeboetiek al meer dan 6 maand geduurd en we staan weer bij af. Waarom moet ik dit allemaal regelen? Nogmaals, wij hebben schade opgelopen. Ik zie de huiseigenaar niet lopen, ik zie hun verzekeraar niet lopen, ik zie de mijne niet lopen en ik zie eigenlijk zelfs één van de 2 meubelfabrikanten niet lopen.

Is het de bedoeling dat wij uit pure frustratie opgeven? Uiteindelijk hoef ik geeneens 1 eurocent, ik wil gewoon de zekerheid dat wanneer ik de factuur voor de reparatie ontvang deze integraal terugbetaald word.

1 ding staat vast; tot voor kort zaten wij met al onze verzekeringen bij Ethias, vandaag de dag rest er daar niet 1 van.

Ik lees hier iets over een ombudsman. Is die wel betrouwbaar? Onlangs in de krant stond een artikel van een kleine zelfstandige die Dexia in proces getrokken heeft en voorlopig zijn gelijk heeft gekregen. Die wendde zich oorpsronkelijk ook tot de ombudsman die hem aanspoorde het voorstel van de bank te aanvaarden. Achteraf bekeken een ware zegen dat hij dat niet gedaan heeft. Ik stel me dus wel vragen bij de onpartijdigheid van een ombudsman. Terecht?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten