|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#3761 | ||||
|
|||||
|
|
#3770 (permalink) | ||||
|
Congratz coebeest! Wat is de naam?
Gisteren opslag gekregen op de studentenjob, ik denk dat dat ook te maken heeft met dat ik vorige week een jaartje ouder ben geworden, maar ik vind het zo lief van den baas. Nu echt eens heeeel lang geslapen, en ik had mijn klasgenoten beloofd dat ik mee zou komen naar Gent om uit te gaan als ik nog eens een nachtje heel goed kon slapen. Ze hebben geluk. Of net niet. |
||||
|
|
#3771 (permalink) | ||||
|
collega da hier met haar kindje kwam (1maand oud). Ik vervang die en eerst was ze zwanger, dan tijdens de zwangerschap gevallen en vanalles gebroken (benen, voeten, tenen). zolang da klein is is da lief he, ma als da wa ouder is
![]() |
||||
|
|
#3773 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|
#3778 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
| Labels |
| glimlach |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/665921-je-glimlach-van-vandaag-deel-6-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| murray+head | BoardReader | This thread | Refback | 21 oktober 2009 11:09 | |
| geile+meisjes - board messages report | BoardReader | This thread | Refback | 29 september 2009 11:41 | |
| Boobies take everything bad away | This thread | Refback | 22 september 2009 05:12 | |
| 1 Pagina Overzicht: Gratis teller Belstat MAX gratis website statistieken, tellers, web site analyse, bezoek | This thread | Refback | 20 september 2009 20:50 | |
| 9lives Forum | Site profile | BoardReader | This thread | Refback | 18 september 2009 20:01 | |
| Laatste 50 bezoekers: Gratis teller Belstat MAX gratis website statistieken, tellers, web site analyse, bezoek | This thread | Refback | 23 augustus 2009 18:00 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|