|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie |
Waardering:
|
|
|
#2541 | ||||
|
|||||
|
|
#2543 (permalink) | ||||
|
Heb net This is it gezien, beetje teleurstellend, al had ik niet echt veel meer verwacht dan rauwe repetitiebeelden maar het show aspect van die concerten kwam niet echt goed over helaas...
Laatst gewijzigd door gentille; 26 december 2009 om 18:56 |
||||
|
|
#2544 (permalink) | ||||
|
Ik had juist men post wat duidelijker verwoord
en komt de stofzuiger langs . Tis nie eerlijk . @ Bluto : als je iemand na 6 maand al vergeten bent , is dat redelijk bedroevend of niet ? @shiftyke : mij heeft het wel kunnen bekoren , alhoewel ik ook meer verwachtte .Over wat je zegt van concerten geef ik je gelijk !! |
||||
|
|
#2545 (permalink) | ||||
|
Zeg gasten, kweet dat er veel over gezaagd word hier, en kheb (zoals mijn posts hier de nacht zelf van zijn heengaan) veel respect voor jullie en die man. Maar kvind het vervelend om telkens "MJ is dood" te lezen in algemeen forum
Kan dit écht niet verplaatst worden naar muziek? Ik negeer dit nu al maanden en maanden, maar kvond de tijd rijp om er zelf iets op te zeggen. |
||||
|
|
#2552 (permalink) | ||||
|
Volgen? Kvraag net om het te verplaatsen? Kheb een uurke geleden een mod gecontacteerd erover. Wachten wat het verdict is. Tenzij jij nu mij het antwoord geeft. Of moet ik zoeken in de 128pagina's?
|
||||
|
|
#2553 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Maar ik zou er in deze topic niet verder over discussiëren want dan worden de posts verwijderd. |
|||||
|
|
#2554 (permalink) | ||||
|
![]() Niet veel gewoon zeker? Overal worden posts hierover verwijderd, er mag toch ten minste eens een deftige discussie komen waarom dit hier moet blijven staan volgens sommigen? |
||||
|
|
#2555 (permalink) | ||||
|
Het blijft staan, ookal zou het op muziek moeten, want er is ook een film van! Maakt niet uit dat het een muzikant is!
Daarom mag het niet naar muziek en wordt elke request door Gentille verwijderd. Verander dan tenminste de titel, want het gaat hier al lang niet meer over zijn dood. |
||||
|
|
#2556 (permalink) | ||||
|
hij is 6 maanden dood (zo lang al
?) enja, hij was groot en bekend etc... maar er blijft maar over bezig gedaan worden... je kan ook iemand onthouden zonder er constant over te "zagen" als ik het zo magf zeggen. |
||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/654706-michael-jackson-dood.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| michael jackson this is it | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 17:08 | |
| michael jackson | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 01:13 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|