|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie |
Waardering:
|
|
|
#2401 | ||||
|
|||||
|
|
#2402 (permalink) | ||||
|
YouTube - Billie Jean Live in Gothenburg 1997 (HD Upscale; reupload) bangelijk filmpje vind ik
|
||||
|
|
#2413 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ook net terug van de avant-premiere. Zalig, je krijgt eigenlijk de 'This is It' show te zien met stukjes commentaar tussen in. Alles is live gezongen en echt prachtig! Inderdaad, live had dit echt af geweest! |
|||||
|
|
#2420 (permalink) | ||||
|
Ik ga vanavond kijken, ik ben echt benieuwd.
hier nog een grappig filmpje, ik heb deze thread niet echt op de voet gevolgd de laatste weken (nogal druk op't werk en dan beperk ik mij tot het game-gedeelte van het forum), dus het zou wel eens kunnen dat het hier al eens ergens gepost is geweest... check op 1:15 min: YouTube - Michael's embarrassed(the zipper of his trousers..) |
||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/654706-michael-jackson-dood.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| michael jackson this is it | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 17:08 | |
| michael jackson | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 01:13 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|