|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie |
Waardering:
|
|
|
#2361 | ||||
|
Kleine "discussie" op het internet.
Sony liet uitschijnen dat het om een "nieuwe" song gaat van Michael Jackson, terwijl het eigenlijk een oud geschreven nummer van hem is (1991): YouTube - WRITTEN BY MICHAEL JACKSON "I Never Heard" by Safire |
||||
|
|
#2362 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als het inderdaad iets is wat hij vroeger opgenomen heeft maar niet heeft willen releasen omdat hij het niet goed vond (zoals hij wel vaker deed). Heb ik er toch een dubbel gevoel bij. |
|||||
|
|
#2363 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2364 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Binnenkort maak ik nog eens foto's van mijn collectie want 't is al zo lang geleden ![]() |
|||||
|
|
#2366 (permalink) | ||||
|
Ok toen heeft hij echt geniale dingen gemaakt , maar bv het album invincible is vanaf het begin de grond in geboord en ook niet zo bekend . Maar toch staan er daar echt nummers op om U tegen te zeggen ik denk maar aan Speechless en yoraldo zal daarmee wel akkoord gaan .
|
||||
|
|
#2367 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2368 (permalink) | |||||
|
Citaat:
btw, waar kan ik die orchesta version ofzoiets horen??? |
|||||
|
|
#2369 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Wat het "nieuwe" nummer betreft, dat vind ik zoals ik al gevreesd had ook niet echt schitterend. Ik geef het nog wat tijd, misschien moet het gewoon nog groeien. |
|||||
|
|
#2371 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Dubbel gevoel omdat hij zelf zo streng was op selectie van nummers voor zijn albums en ze dit maar releasen omdat de titel toevallig hetzelfde is als de film. |
||||||
|
|
#2373 (permalink) | ||||
|
Haha, een nieuwe generatie fans is al geboren.
YouTube - 2 Year old kid takes Michael Jackson music SERIOUSLY |
||||
|
|
#2374 (permalink) | |||||
|
Citaat:
dan ist billie jean (Thank You ) ^^ . Das goed mensen met smaak haha |
|||||
|
|
#2375 (permalink) | ||||
|
Ik heb eens zitten surfen en kwam op die site waar het liedje van This is it werd aangekondigd . Toen klikte ik ergens door en kwam ik op de officiële site nu zag ik daar dat je kon pre-orderen op die cd maar er kwamen ook Vinylplaten uit . Weet iemand of deze ook bij ons zullen verkocht worden ? thx
|
||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/654706-michael-jackson-dood.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| michael jackson this is it | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 17:08 | |
| michael jackson | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 01:13 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|