|
|
#2282 (permalink) | ||||
|
Die afleveringen van MJ in the Simpsons zijn ook wel leuk (verjaardag Lisa, Homer in een instelling)
YouTube - The Simpsons - Lisa it's your birthday YouTube - Lisa It's Your Birthday - Michael Jackson Feat Kipp Lennon YouTube - The Simpsons in Michael Jackson - "Black or White" YouTube - The Simpsons Michael Jackson |
||||
|
|
#2283 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Leuk liedje dat van Lisa. Tis wel niet zijn stem, maar ok ![]() BTW; de flashmob van een paar uur geleden was echt af. Zoveel volk ![]() |
|||||
|
|
#2284 (permalink) | ||||
|
Dit is tot nu toe het beste filmpje dat ik kunnen vinden heb.
YouTube - Michael Jackson flashmob te Aalst - gewoon TOP-18/09/2009 Dit is er eentje die er wat tussen in staat: http://www.youtube.com/watch?v=TCfRy2IvPVk Tis nog eventjes wachten op het officiële fimpje, dan pas ga je goed kunnen zien met hoeveel we waren. Toch een 600-tal. ![]() |
||||
|
|
#2285 (permalink) | ||||
|
Cool
![]() Anyway nieuwe This is It-trailer !! YouTube - This Is It - Michael Jackson Human Nature Rehearsal HD |
||||
|
|
#2289 (permalink) | ||||
|
Ah, sorry. Ik was misschien in de war aangezien deze thread in "algemene discussies" staat en ik antwoordde op de originele post van de topic. Ik dacht dat discussies over artiesten nog steeds werden gehouden in het Music gedeelte, zoals dat nu ook het geval is met The Beatles en dergelijke.
|
||||
|
|
#2290 (permalink) | ||||
|
Charts in Vlaanderen:
Ultratop 50 #30: The Collection - Michael Jackson (voorgaande week #14) #45: King of Pop - Michael Jackson (voorgaande week #26) #46: Michael Jackson & The Jackson 5 - 50 The Motown Years (voorgaande week #36) Backcatalogue singles: #3: Michael Jackson - Beat It #4: Michael Jackson - Billie Jean #5: Michael Jackson - Thriller #18: Michael Jackson - Heal the World (re-entry) #23: Michael Jackson - Smooth Criminal #30: Michael Jackson - Dirty Diana Muziek DVD: #5: Michael Jackson - HIStory I + II #7: Michael Jackson - A Life Mid price: #3: Michael Jackson - Thriller #4: Michael Jackson - The Essential #11: Michael Jackson - Bad |
||||
|
|
#2291 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2293 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Heb er heel wat toffe gezien (zeker die uit Stockholm) en das tenminste 1 geheel die samenkomt, alsof het echt uit het niets ontstaat. Nujah, ik had van ons apenland niks anders verwacht eigk.. |
|||||
|
|
#2294 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Dan weet je de helft nog niet, we wilden dit eigenlijk als surprise doen in Sint Niklaas tijdens de vredesfeesten. Tot een ambtenaarke van St Niklaas ons op facebook gezien had en daarna de Schepen van Cultuur onze organisator belde. Als we dit zouden doen zouden we een boete krijgen en dat was 1 dag voor het door moest gaan. ![]() |
||||||
|
|
#2295 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2296 (permalink) | |||||
|
Citaat:
12 oktober: Nieuwe song "This Is It" wordt uitgebracht 26 oktober: Album "This Is It" wordt uitgebracht 28 oktober: "This Is It" in de cinema Moooooooooooie tijden voor MJ-fans ![]() |
|||||
|
|
#2298 (permalink) | ||||
|
Ik vrees eigenlijk een beetje voor de nieuwe single. Michael Jackson heeft zich niet kunnen moeien met de uiteindelijke productie, persoonlijk vind ik dat dit zéér gevaarlijk klinkt:
"... but now producers in Los Angeles have remixed the vocals with an orchestral accompaniment." Maar voor hetzelfde geld wordt het fantastisch, fingers crossed... Heb daarstraks deze 3D poster gekocht bij Free Record Shop (je kent dat wel, 2 foto's opeen met zo'n ribbelplastic over zodat het lijkt alsof ie beweegt). Ik vond hem wel een beetje duur (18€) maar vond het te chique om te laten liggen ![]() |
||||
|
|
#2300 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ben wel benieuwd naar |
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/654706-michael-jackson-dood.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| michael jackson this is it | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 17:08 | |
| michael jackson | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 01:13 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|