|
|
#2262 (permalink) | ||||
|
Trailer van This Is It
YouTube - Michael Jackson THIS IS IT Official Trailer (HQ) Eerbetoon aan Michael Jackson op MTV Music Awards MTV Music Awards 2009 - Michael Jackson |
||||
|
|
#2268 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En This Is It wordt overal in België gespeeld ![]() |
|||||
|
|
#2269 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2271 (permalink) | |||||
|
Nieuwe Jackson-single op komst?
Citaat:
Bron is nu ook niet honderd procent betrouwbaar. Mirror kan je vergelijken met Het Laatste Nieuws hier, maar het was inderdaad algemeen geweten dat Jackson een nieuw nummer zou laten horen op This Is It. |
|||||
|
|
#2276 (permalink) | ||||
|
Ook laat opgebleven?
![]() En OMG, Het Laatste Nieuws blijft tot ongekende dieptes zaken om iemands woorden te verdraaien en ronduit te liegen over iemand die zich niet meer kan verdedigen. Titel: 'ik was verslaafd aan pijnstillers' en tussentitels als 'ik was zo high dat ik het mij niet herinner". http://www.hln.be/hln/nl/1311/Michae...tml#reageerTag En wat zegt hij in het filmpje? 'Het kan zijn dat ik op dat moment pijnstillers nam voor een ernstige val'. Echt walgelijk, hoe ze zelfs met beeldmateriaal erbij nog de mensen 'hun' verhaal door de strot willen rammen. Laatst gewijzigd door kay-gell; 15 september 2009 om 16:37 |
||||
|
|
#2277 (permalink) | ||||
|
Hahaha HLN typisch , wordt alleen maar erger . Ik maak me er al niet meer druk in .
Van de film heb nog niet zo'n goed zicht hoe de film in elkaar zal zitten maar zal wel goed komen . hier nog een fototje van die tattoo Kay-gell : Yfrog - 57681108516708177768558 grtz |
||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/654706-michael-jackson-dood.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| michael jackson this is it | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 17:08 | |
| michael jackson | BoardReader | This thread | Refback | 12 december 2009 01:13 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|