|
|
#1522 (permalink) | ||||
|
Mijn pa had vandaag een dag verlof, hij was weer in form. Hij moest van ons moeder een nieuw lamp buiten hangen. Zo eentje die in het donker aangaat als er iemand op onze oprit komt...
Na een half uur achter zijn vijzen te hebben gezocht en het instructie boekje in chinees te hebben ontcijferd, is hij er toch maar aan begonnen. Na een half uurtje hing de lamp aan de muur buiten. pa: miljaarde, waarom werkt die chineese bazaar niet? ik: ge moet er wel eerst een lamp insteken hé pa: ah, nu dat ge het zegt ![]() Dan vroeg ons moeder welke uitstap(pen) we gingen doen met onze uitwisselingsstudent. (een duitser) ma: heeft iemand een idee ik: de zee mss? ma: wat is daar nu te zien, mss iets dichterbij? pa: welke nationaliteit heeft die? ma: het is een duitser... pa: mss het concentratiekamp in Breendonk, dat is niet zo ver??? ![]() |
||||
|
|
#1525 (permalink) | ||||
|
mijne hond die aant slapen is
Die lag zo he, ik heb daar niks aan gedaan, wel slechte foto, tis me gsm getrokken |
||||
|
|
#1526 (permalink) | ||||
|
Net ne mail gehad om bloed te gaan geven en ik checkte effe de uitleg van het rode kruis,
U mag NOOIT bloed geven als : * U HIV-seropositief bent of AIDS hebt * U als man sinds 1977 seks heeft gehad met (een) andere man(nen) * U ooit drugs heeft gespoten * U lijdt aan hemofilie * U aan prostitutie doet of deed I LOL'ed ![]() |
||||
|
|
#1530 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1533 (permalink) | ||||
|
Nog maar net opgekomen? of heeft hij het al een tijdje?
Anders sterkte aan je broer want het is geen lachertje op die leeftijd ( en ik spreek uit ervaring ) Niet raar opkijken als hij plots begint te kreunen,... ![]() |
||||
|
|
#1536 (permalink) | ||||
|
Mijn tante had vorige week tegen mijn moeder nog gezegd dat er echt niet overdreven was door foto's te geven van haar net zestienjarige dochter met haar liefje aan mijn oma voor nieuwjaar, want dat ze toch al lang samen waren (vier maand toen) en dat die jongen echt wel de ware was voor haar dochter. 't Was zo'n grote kader met drie kadertjes, mijn tante en nonkel, grote neef en lief, en mijn nichtje met haar vriendje.
Online zie ik net dat het uit is. Mijn tante en haar 'gevoel' lol. |
||||
|
|
#1537 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ware liefde op uw zestien jaar, genious. En 't feit dat ik hier verspreid over een paar dagen mails heb gekregen van de administratie van de VPRO cinema-site omdat ze vragen gaan gebruiken/niet gebruiken die ik voor hun quiz heb ingezonden. Allemaal goed en wel, ware het niet dat ik die vragen ruim een jaar geleden heb ingezonden xD |
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/628951-je-glimlach-van-vandaag-deel-3-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Iphone applicaties | Gsmtest | This thread | Refback | 14 juli 2009 03:51 | |
| ihasaids | BoardReader | This thread | Refback | 31 mei 2009 00:03 | |
| flight%2Bsimulator%2Btrainz | BoardReader | This thread | Refback | 9 mei 2009 22:24 | |
| Picture Is Unrelated - WTF Pictures » super | This thread | Refback | 9 maart 2009 16:26 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|