|
|
#1301 | ||||
|
het etentje in amsterdam met een vriendin van me
de sfeer in de stad...of ja eerder het alleen zijn met haar ![]() gewoon haar een tijdje niet gezien heur ![]() |
||||
|
|
#1302 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Een weekje later krijg ik bericht dat ik ze kan komen halen bij de Standaard Boekhandel, wat ik dan ook doe. Ik kom daar aan, haal die dingen af, ga naar de kassa, ze controleren dat en zeggen "In orde, neem ze maar mee!" ![]() Ik, in al mijn eerlijkheid, zeg dat ik ze nog niet betaald heb. Ze kijken daar verbaasd, en bellen even om dat na te gaan. Resultaat van het telefoontje: gratis woordenboeken ter waarde van dik €80. <o/ |
|||||
|
|
#1306 (permalink) | |||||
|
Citaat:
nuja .. hij is wel nog piloot geweest en heeft dan nog enkele jaren op de vliegtoren gewerkt lom de vliegtuigen te helpen bij het landen enzo. |
|||||
|
|
#1307 (permalink) | ||||
|
flight simulator spelen is toch leuk?
mijn pa heeft het vroeger ook gespeeld, maar hij vliegt liever met zijn echt vliegtuig in genk is er een club die cockpits nabouwt van allerhande vliegtuigen en deze dan gebruikt voor FS te spelen , heb die dingen al is gezien en daar zetk mij petje wel voor af zuh. glimlach : best carsticker EVER Laatst gewijzigd door megamold; 6 maart 2009 om 10:22 |
||||
|
|
#1313 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|
#1319 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/628951-je-glimlach-van-vandaag-deel-3-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Iphone applicaties | Gsmtest | This thread | Refback | 14 juli 2009 03:51 | |
| ihasaids | BoardReader | This thread | Refback | 31 mei 2009 00:03 | |
| flight%2Bsimulator%2Btrainz | BoardReader | This thread | Refback | 9 mei 2009 22:24 | |
| Picture Is Unrelated - WTF Pictures » super | This thread | Refback | 9 maart 2009 16:26 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|