ik hoop tog dat het eropkomt..
a crime is a crime![]()
YouTube - Comedy Factory - Zakje (John Fealey)
de truc met de champignon happens to work
Als hij een effectieve straf krijgt zal het er sowieso opkomen, maar hij kan bv opschorting krijgen van de uitspraak, dan komt het er niet op![]()
Heb onlangs op een lezing een inspecteur van de politie horen vertellen dat ook bij meerderjarigheid je strafblad na x aantal jaar terug gewist wordt. Voor een winkeldiefstal bijvoorbeeld zal dat (als het een eerste vergrijp is) na vijf jaar niet meer op je openbare strafblad staan. De politie kan natuurlijk altijd je volledige geschiedenis inzien.
correct, moet ge zelf nix voor doen dacht ik
De kans is nihil, ze gaan geen flikken bellen voor een pakje chips. Most likely zul je enkel de gestolen goederen betalen of dubbel betalen en een fikse uitbrander krijgen v/d manager of één of andere veiligheidsagent.
Nu als de flikken erbij komen dan heb je een probleem, dan is het weer "die gast" tegen "hen" en veel blabla en papierwerk die uiteindelijk 2 jaar later bij een rechter terechtkomt en die er ook vast zijn kloten aan veegt qua uitspraak en zo draait de maatschappij rustig verder.
De les is, steel niet. Indien je steelt, steel 50 miljoen en zorg dat je er mee weg komt.
Voor mijn part mag een opsluiting het gevolg zijn![]()
jot en we adden castratie ook erbij
dan zal hij het wel geleerd hebben
Tjah .... diefstal van levensgoederen, als je sterft van de honger en je steelt een brood ... zou ik het kunnen tolereren ..
Maar hoe bepaald iemand anders wanneer je sterft van de honger, en wat zijn levensgoederen ?
Dus ik zeg : straffen en castreer die wasmachine ook maar
Yup, en als ze u toch pakken, kan je nog altijd hopen op een procedurefout in dat apeland hier!De les is, steel niet. Indien je steelt, steel 50 miljoen en zorg dat je er mee weg komt.
zulke dingen worden over het algemeen geseponeerd en komen dus meestal ook niet op het strafblad, zeker als het de eerste keer is.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)