Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 220
    Banned
    iTrader
    1 (100%)

Zijn winkels vandaag open?

Hey

Zijn de winkels vandaag open?

Grtz

Approved 9-lifer Jimmypop's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Wat denk jezelf ?

Approved 9-lifer Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmypop Bekijk bericht
    Wat denk jezelf ?
    Joat gotverdoeme!
    Wij feestende mensen willen shoppen, geld uitgeven verdoeme!
    Die moete open zen!

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb het dan over de winkels waar je zo eten en drinken kan kopen ...zoals colruyt en carrefour, zijn die open? Zonee, hoe the fuck moeten dan mensen eten en drinken kopen?

Approved 9-lifer Jimmypop's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Geen eten en geen drank vandaag
    Of ge kunt misschien een tankstation proberen.

Approved 9-lifer Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Help22 Bekijk bericht
    Ik heb het dan over de winkels waar je zo eten en drinken kan kopen ...zoals colruyt en carrefour, zijn die open? Zonee, hoe the fuck moeten dan mensen eten en drinken kopen?
    Euh... Gisteren?

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    ik was gisteren aan slapen en ben pas wakker geworden rond euhm 8 uur ofzo, ik heb een omgekeerd leven

seg en in holland zijn die ni open? efkes dan naar de grens rijden voor inkopen te doen .... als die open zijn hoop ik.

Member makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik was gisteren aan slapen en ben pas wakker geworden rond euhm 8 uur ofzo, ik heb een omgekeerd leven

seg en in holland zijn die ni open? efkes dan naar de grens rijden voor inkopen te doen .... als die open zijn hoop ik.
    NEEN. NADA. NOEGABOLLE!!!! ALLES IS POTDICHT!!!

België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, enzovoorts, nergens zul je ook maar één winkel vinden die open is. Punt uit. Discussion closed.

Mss als ge chance hebt, is er een broodautomaat met nog brood in. Maar reken daar niet op, want ze vullen die niet aan voor ettelijke dagen. Dat had ik voor met kerstmis. Alle +10 automaten gewoon helemaal leeg.

Trouwens Ik dacht dat je al een week niet meer gegeten had, omdat je stempelgeld nog niet gestort was? Heb je nu plots geld gekregen van de Rva?

Als ge reuzehonger hebt, de Quick en de McDonalds zijn open, vandaag. Of pizzahut misschien? Maar de gewone supermarkten zijn echt allemaal potdicht tot morgen.

Zie hier alle winkels die momenteel open zijn(kijk anders zo rond 12 uur nog eens, want de meeste voedingketens gaan dan pas open vandaag) :
    www.OPENINGSUREN.com >> Zoeken >> New Server
    Laatst gewijzigd door makila; 1 januari 2009 om 09:33

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    NEEN.

Alles is potdicht. België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, enzovoorts, nergens zul je ook maar één winkel vinden die open is. Punt uit.

Trouwens Ik dacht dat je al een week niet meer gegeten had? omdat je stempelgeld nog niet gestort was? Heb je nu plots geld gekregen van de Rva?

Als ge reuzehonger hebt, de Quick en de McDonalds zijn open, dacht ik. Of pizzahut misschien? Desnoods rij je alle cafeetjes en restaurants af. Daar heb je mss ook wel eens geluk dat er straks eentje open is. Maar de gewone supermarkten zijn echt allemaal potdicht tot morgen.
    Ja ik heb gisteren mijn uitkering gekregen bij wonder, maar ja nu ik het geld heb en ik wil inkopen doen om ete en drinke te kopen, gaat dat niet omdat 1 of andere kieke da heeft beslist da alle winkels vandaag gesloten moeten zijn ....

Banned
    iTrader
    1 (100%)

België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, enzovoorts, nergens zul je ook maar één winkel vinden die open is. Punt uit. Discussion closed.

Mss als ge chance hebt, is er een broodautomaat met nog brood in. Maar reken daar niet op, want ze vullen die niet aan voor ettelijke dagen. Dat had ik voor met kerstmis. Alle +10 automaten gewoon helemaal leeg.

Trouwens Ik dacht dat je al een week niet meer gegeten had, omdat je stempelgeld nog niet gestort was? Heb je nu plots geld gekregen van de Rva?

Als ge reuzehonger hebt, de Quick en de McDonalds zijn open, vandaag. Of pizzahut misschien? Maar de gewone supermarkten zijn echt allemaal potdicht tot morgen.

Zie hier alle winkels die momenteel open zijn(kijk anders zo rond 12 uur nog eens, want de meeste voedingketens gaan dan pas open vandaag) :
    mja heb gezien op die site, geen enkele supermarkt is open, de dingen die ik niet nodig heb die zijn wel open, zoals videotheken, tuinwinkels, frituren en restaurants en weet ik veel wat nog allemaal .... *sigh*

Member makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mja heb gezien op die site, geen enkele supermarkt is open, de dingen die ik niet nodig heb die zijn wel open, zoals videotheken, tuinwinkels, frituren en restaurants en weet ik veel wat nog allemaal .... *sigh*
    Bij sommige GB's, heb je een uitstalraam waar ge zelf een aantal zaken kunt kopen door geld erin te steken. Dit is basic stuff en ook een beetje duurder dan normaal denk ik, maar het helpt je misschien wel de dag door.

En je hebt hier en daar een automaat met Chinees in, dat is soms ook heel lekker.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Ahja ik ga dan maar weer slapen ...

HNY iedereen

Approved 9-lifer tb-303's schermafbeelding
    iTrader
    0

VEEEL TE LANG... en niet juist, de makro bijvoorbeeld is open en daar hebben ze ook munchies!

Member Logax's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Aangezien oudere moslims geen nieuwjaar vieren zijn de meeste Marrokaanse en Turkse bakkers en winkels wel open. Ik werk zelf in Hoboken en toen ik vorig jaar met de vroege moest werken daar (4.25 tot 11.30 ) zijn we ginder nog gemakkelijk aan eten geraakt. Al de grote winkels zijn uiteraard dicht.

Meeste Quicks en McDonalds zijn ook open vandaag trouwens, als je daar zin in hebt. Ze gaan wel wat later open maar zo rond 12 - 1 uur zouden die wel open moeten zijn.

EDIT: Heb juist op die openingsurensite gekeken van Makila en Lunch Garden is ook open op feestdagen...

Member snake880's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat meer informatie over deze thread:
    http://www.9lives.be/forum/werk-stud...t-te-doen.html

JPV
    JPV is nu online
    Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Misschien eens een normaal leven proberen te krijgen... Als je de andere topics ziet, leg je altijd het probleem bij anderen, terwijl jij ook je leven aan anderen zou kunnen aanpassen.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Hey

Zijn de winkels vandaag open?

Grtz
    ga eens naar buiten en kijk zelf?

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Bakkers waren open, daar verkopen ze brood, koeken, soms charcuterie, drank, chocolade, taart, patékes.
    Mcdonalds: Friets, burger, drank, ijs, donut, fruit (lol), salades.
    Bij kruidenierszaak de bolle: samsonkoeken, samsonlimonade, samsonworst, bloem, eten in blik, eten in potten.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    slaap wel

Approved 9-lifer Ikkie's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GFreak007 Bekijk bericht
    Bij kruidenierszaak de bolle: samsonkoeken, samsonlimonade, samsonworst, bloem, eten in blik, eten in potten.
    ==> Japgras!

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten