|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#681 | |||||
|
Citaat:
, paypal natuurlijk ook maar dan werk je wel met een omweg. Bij overschrijving kan het tot 3 dagen duren (logisch natuurlijk).Ben nu ook al paar dagen bij MV en zeer tevreden over de diensten, het surfen is echt een verrijking, gisteren nog zwaar verdwaald geraakt en door het internet makkelijk de weg kunnen terug vinden . |
|||||
|
||||||
|
|
#684 (permalink) | ||||
|
neen, gratis internet is enkel binnen belgie op het mobile vikings netwerk (base dus).
Wanneer je in het buitenland zit of op een ander netwerk (bv proximus, mobistar) dan word t dat gezien als roaming en zal je daarvoor moeten betalen. De kosten voor roaming staan vermeld op de MV website |
||||
|
|||||
|
|
#687 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Een GB is 1024 MB 1 MB = 1024 kB 1024 * 1024 = 1 048 576 kB ( / 80 = 13107 ; dus je zou het forum al 13107 keer moeten bezoeken om je GB (wat 'weinig' zou zijn) te verbruiken ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#688 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() @maximmichel: met die 15 euro belwaarde kan je nog 150 sms'en extra versturen. Je kan natuurlijk je belwaarde zoveel mogelijk opladen als je wilt. ![]() Als ik naar de Vikingen ga zal ik vragen naar meer uitbreidingsmogelijkheden. |
|||||
|
||||||
|
|
#691 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik zeg niet dat je nooit over de 1 GB geraakt, maar daarvoor moet je toch wel je best doen en veel op youtube zitten, en dat met een gsm. |
|||||
|
||||||
|
|
#692 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#694 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Bijna alle, hoeveel is dat dan? Citaat:
|
||||||
|
|||||||
|
|
#695 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Aan Edge snelheid ga je zwaar mogen surfen om die gig op te krijgen |
|||||
|
||||||
|
|
#696 (permalink) | ||||
|
Een vraagje, op mijn papier staat dat ik best al geld er op zet voor ik ze activeer. Maar op site staat dan weer dat ik er geen geld kan opzetten omdat ze nog niet geactiveerd is
Ik kan dus niet nog opladen of? En nog iets, door een fout heb ik mijn proximus nr gegeven, wat de bedoeling is, maar heb door een misverstand mobistar als operator opgegeven. Maakt dit een probleem? |
||||
|
|||||
|
|
#697 (permalink) | ||||
|
Je neemt best even contact op met de mobile vikings helpdesk want wanneer je je activatiecode verstuurt zal mobilevikings mobistar contacteren ipv proximus.
Er is weer een nieuwe versie uit van de MobileVikings app voor Android gebruikers met volgende nieuwe features : * De call history functie geeft nu namen van contacts weer als deze beschikbaar zijn * Je kan nu kiezen van welke dag je de call history wil zien * Contacten zijn aanklikbaar vanuit de call history om ze op te bellen/smsen/mailen * Topup history is geďmplementeerd * betere foutafhandeling ivm foutieve gebruikersnaam/wachtwoord zie men sig voor de link |
||||
|
|||||
|
|
#699 (permalink) | ||||
|
Ik heb zojuist mn simkaartje ontvangen!
Nu, bij het aanvragen heb ik mn simkaart nummer (niet gsm nummer) moeten opgeven ivm nummerbehoud.. Het probleem is dat ik gisteren bij proximus een nieuwe simkaart ben gaan halen (door sms problemen), en deze dus een andere simkaart nummer heeft... Kan dit kwaad bij het activeren van mijn MV kaartje? |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|