|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
| Bekijk resultaten enquête: Facebook is | |||
| louter een hype |
|
778 | 59,12% |
| een echte meerwaarde |
|
538 | 40,88% |
| Aantal stemmers: 1316. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#341 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#342 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Connexion | Facebook |
|||||
|
||||||
|
|
#344 (permalink) | ||||
|
Facebook, netlog en consoorten vind ik persoonlijk allemaal zielig je ziet daar soms mensen op met meer dan 1K vrienden hoe zielig om aan te tonen dat je veel internet vriendjes hebt terwijl je er miss nog geen 10% echt van kent....
|
||||
|
|||||
|
|
#346 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#347 (permalink) | ||||
|
Voor netlog kan ik deels akkoord gaan, maar facebook is helemaal anders hoor, daar staan louter mensen op die je niet kent. Facebook kan ook handig zijn om te weten waar er feestjes zijn, of wat iemand doet die avond enz...
|
||||
|
|||||
|
|
#348 (permalink) | ||||
|
|
Er worden op Facebook ook al groepen opgericht die zogezegd gelden als petitie. Denken ze daar echt iets mee te bereiken of zijn ze nu gewoon aandacht aan het zoeken (groepen creëren met zoveel mogelijk leden?). Wie besteedt er nu aandacht aan een petitie op Facebook?
|
||||
|
|||||
|
|
#351 (permalink) | ||||
|
Wordt er bij een registratie op Facebook automatisch een mail verstuurd naar al je contactpersonen van msn? Er zijn zulke social network sites die dat doen. Voor mij al een eerste reden om geen profiel aan te maken.
|
||||
|
|||||
|
|
#353 (permalink) | |||||
|
Citaat:
zoek die maar eens op. Heeft wel degelijk zijn effect gehad. |
|||||
|
||||||
|
|
#356 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en on topic:...Facebook zal populair zijn tijdens de exames (om tijd te verpsille)...maar in zomervakanti zal da al serieus afzwakken... |
|||||
|
||||||
|
|
#359 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|