|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
| Bekijk resultaten enquête: Facebook is | |||
| louter een hype |
|
778 | 59,12% |
| een echte meerwaarde |
|
538 | 40,88% |
| Aantal stemmers: 1316. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#321 | |||||
|
Citaat:
Ik weet enkel hoe je ze kunt weg doen als er 1 bijkomt. |
|||||
|
||||||
|
|
#323 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Mocht ge toch de behoefte voelen om die rotdingen nog eens te zien dan staat er nu een handig knopke rechtsboven: show al blocked app msgs waarmee ze terug op u scherm verschijnen. |
|||||
|
||||||
|
|
#324 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ergens een readme ofzo? Ik vind die scripts wel, maar weet niet wat ermee te doen Merci! Laatst gewijzigd door Editor; 5 juni 2009 om 10:06 |
|||||
|
||||||
|
|
#325 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|||||||
|
|
#328 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#329 (permalink) | |||||
|
Citaat:
, Het is nu terug zoveel beter om duidelijkheid te hebben ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#332 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#333 (permalink) | ||||
|
In België is de internetgebruiker Facebook nog maar net aan het ontdekken denk ik. Wat me wel opvalt is dat de meeste mensen die ik ken die ook op Facebook zitten, mensen zijn die Netlog dom vinden en er daarom niet geregistreerd zijn of gewoon niet actief zijn. Netlog is goed voor de pubers die gastenboeken volspammen en Facebook is leuker voor de oudere jeugd ter vervanging van Netlog, maar dan een niveauke hoger...
|
||||
|
|||||
|
|
#334 (permalink) | ||||
|
Lol? Netlog populairder? Tot 16 jaar wel ja.
17/10/'08 De sociale netwerksite Facebook is het afgelopen jaar immens populair geworden in ons land. Het aantal profielgebruikers steeg op 10 maanden tijd van 200.000 naar 1.000.000. Aantal Facebook gebruikers afgelopen jaar vervijfvoudigd - Hbvl.be Facebook is gewoon fijn omdat iedereen het heeft, omdat het een serieuze interface heeft en je van veel op de hoogte kan blijven. Het is alleszins veel beter dan netlog en consoorten =) |
||||
|
|||||
|
|
#335 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#338 (permalink) | ||||
|
Voor de mensen die Google Chrome als browser gebruiken is er trouwens dezelfde oplossing, hier heet de add-on gewoon "Greasemetal" ipv "Greasemonkey". Het script en de manier van installeren blijft hetzelfde.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|