|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
| Bekijk resultaten enquête: Facebook is | |||
| louter een hype |
|
778 | 59,12% |
| een echte meerwaarde |
|
538 | 40,88% |
| Aantal stemmers: 1316. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#221 | |||||
|
Citaat:
altijd leuk om die relaties tussen die mensen te zien |
|||||
|
||||||
|
|
#224 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#226 (permalink) | ||||
|
Ik gebruik het alleen om dingen te organiseren en vrienden terug te vinden. Ik heb geen enkele van die applications geïnstalleerd en krijg het volledig op mijn heupen van al die requests.. "pillow fight", "would you like to kiss me", "vampire",.. No thanksss
|
||||
|
|||||
|
|
#229 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#232 (permalink) | ||||
|
^^
Staat daar rechts van status berichten in options... less about this person, maar of je niks meer krijgt weet ik niet... paar keer blijven aanvinken zekers. Mijn mening... leuk voor oude vrienden, voor de rest veel te veel persoonlijk gerichte reclame die heel mooi verdoken zit (elke app bevat dan nog es extra reclame) T'gaat em altijd ook om reclame en adverteren op i'net hé ![]() En je word idd teveel gespamd met onnozel requests en moet je vrienden al vragen om fotos die je compromiterend vind te verwijderen van hun profiel ook al heb je jezelf untagged. Sociaal gehalte ok, maar ECHT contact houden doe je vooral IRL. Het comméren- en voyeurgehalte, maw uw privacy (ongewilde fotos verspreiden etc), vind ik dus veel minder. Vooral die startpagina... Jezus ik WIL dat allemaal niet weten van iedereen. Ik zie het hier ook in polls en topics. Een mens laat een scheet en moet het persé delen op i'net ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#235 (permalink) | ||||
|
Heb deze topic pas nu opgemerkt en hij is me te groot om door te nemen. Toch even mijn mening: ik vind facebook het hatelijkste internetfenomeen sinds jaren. Ik kan er veel over zeveren maar in 't kort komt het hierop neer: tenzij je jezelf inschrijft kan iedereen informatie van je over 't internet verspreiden op een manier die je zelf niet wilt. Gewoon hatelijk. Facebook is voor mij een synoniem voor smet op privacy. Iedereen moet blijkbaar alles op het internet gooien: foto's, ervaringen, vriendenlijstjes, persoonsgegevens. Hoe banaler hoe beter want zo krijgen de leden het gevoel dat ze iets te vertellen hebben.
|
||||
|
|||||
|
|
#236 (permalink) | |||||
|
Citaat:
kvind het wel handig dat niet iedereen je profiel kan bekijken, dus foto's enzo enja leuke app ervoor en naar al die negatieve comments hier over startpagina en invite voor challenge dit en dat ja pas het gwn aan? takes 1sec & ge hebt er geen last meer vn kvond het ook vervelend om 99invites voor mafia enzo te krijgenvind facebook toch beter dan die zever van netlog ezno waar ge last hebt van marginale,slette die u volspamme enzovoort |
|||||
|
||||||
|
|
#237 (permalink) | |||||
|
Citaat:
dat is het toch? |
|||||
|
||||||
|
|
#238 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ik zorg er gewoon voor dat er geen compromiterende foto's van mij bestaan ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#240 (permalink) | ||||
|
Heb enkele weken geleden ook snel een account aangemaakt, in de hoop om de foto van een meisje van vroeger op school te kunnen zien.
Dan ging da blijkbaar nog ni, en 'k heb er niks meer op gedaan, tot vandaag. 'k dacht eens van ewa vriende te zoeken, en ben dan beginnen kijken naar vrienden van vrienden. Zit ge daar weer me lijsten van 600+ vrienden enz. It's like netlog/looknmeet/whatever all over again. Principieel ga ik dus de boot afhouden, en zien of ik mijn account niet kan verwijderen ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|