Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 22
  1. #1
    Approved 9-lifer Unrach's schermafbeelding
    Lid sinds
    29/08/08
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    1.001
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1

    Question Resterende belwaarde voor Mobistar oproepen?

    Hey allemaal,

    Na een tijdje op internet te zoeken en in al mijn mobistar boekjes vind ik toch maar nergens het nummer dat ik moet bellen om mijn resterende belwaarde te weten. Ik heb een abbonnoment dus "*123*#" werkt niet voor mij.
    Is er iemand die dit weet?

    dankjewel, Unrach

  2. #2
    Member Gentille's schermafbeelding
    Lid sinds
    24/07/02
    Locatie
    /
    Berichten
    21.837
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unrach Bekijk bericht
    Hey allemaal,

    Na een tijdje op internet te zoeken en in al mijn mobistar boekjes vind ik toch maar nergens het nummer dat ik moet bellen om mijn resterende belwaarde te weten. Ik heb een abbonnoment dus "*123*#" werkt niet voor mij.
    Is er iemand die dit weet?

    dankjewel, Unrach
    Kan je niet op de site van mobistar inloggen en daar je resterende belwaarde zien? Bij proximus is dat wel het geval.

    En heb je eigenlijk nog belwaarde bij een abonnement? Is dat niet onbeperkt en krijg je op het einde van de maand de rekening? Of is het speciale formule?

  3. #3
    Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    Lid sinds
    5/01/03
    Locatie
    Hollywood
    Berichten
    13.851
    iTrader
    349 (100%)
    5580

    aub

  4. #4
    Approved 9-lifer Moloch's schermafbeelding
    Lid sinds
    13/01/04
    Locatie
    Prometheus
    Berichten
    11.098
    iTrader
    9 (100%)
    #5580# (sms die ge krijgt is gratis)

  5. #5
    Member DaMob's schermafbeelding
    Lid sinds
    7/10/05
    Locatie
    ?
    Berichten
    3.290
    iTrader
    12 (100%)
    Kga mijn vraag hier ook eens stellen, het heeft er toch ongeveer mee te maken
    Telkens ik wil bellen, wordt mijn krediet gemeld (de vrouw die zegt hoeveel je nog hebt)
    Normaal is dit pas als je minder dan 2 euro hebt, maar ik mag er zelfs 20 euro hebben opstaan, nog zal ze het zeggen
    Ik heb al bij de instellingen vanalles afgezet dat er mee kon te maken hebben maar niets helpt
    Bij mijn vorige gsm had ik dit ook voor
    Netwerk is proximus

  6. #6
    Approved 9-lifer Unrach's schermafbeelding
    Lid sinds
    29/08/08
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    1.001
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    dankjewel voor alle reacties.. 5580 was het

    En sorry, DaMob. ik ken zelf maar weinig van GSM's dus kan je helaas niet helpen

  7. #7
    Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    Lid sinds
    16/11/03
    Locatie
    De Panne
    Berichten
    20.936
    iTrader
    268 (100%)
    nja bij mij ist het enkel onder de 2 euro. Kunde da btw afzetten want da's voor zot te komen. Dan moede weer toeleggen, en dan terug dat nr vormen. Gewoon om de mensen te pesten

  8. #8
    Member Cyantre's schermafbeelding
    Lid sinds
    5/06/07
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    55
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb pas een abbo van mobistar, heb al een bevestigings-sms gekregen maar wanneer
    ik 5580 probeer te bereiken zegt deze dat ik daar geen toestemming voor heb en ik
    *123*# moet gebruiken? Gaat het abbo pas in wanneer het geld is gestort of pas vanaf
    de eerste v/d maand ofzo?

  9. #9
    Banned
    Lid sinds
    19/05/08
    Locatie
    Ternat
    Berichten
    2.283
    iTrader
    4 (63%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaMob Bekijk bericht
    Kga mijn vraag hier ook eens stellen, het heeft er toch ongeveer mee te maken
    Telkens ik wil bellen, wordt mijn krediet gemeld (de vrouw die zegt hoeveel je nog hebt)
    Normaal is dit pas als je minder dan 2 euro hebt, maar ik mag er zelfs 20 euro hebben opstaan, nog zal ze het zeggen
    Ik heb al bij de instellingen vanalles afgezet dat er mee kon te maken hebben maar niets helpt
    Bij mijn vorige gsm had ik dit ook voor
    Netwerk is proximus
    net hetzelfde probleem echt hatelijk

  10. #10
    Member Aeckz's schermafbeelding
    Lid sinds
    10/07/07
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    622
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wilyjens Bekijk bericht
    net hetzelfde probleem echt hatelijk

  11. #11
    Member fantaboy's schermafbeelding
    Lid sinds
    23/07/05
    Locatie
    Mol
    Berichten
    233
    iTrader
    0
    Mijn vader heeft Mobistar Tempo en die kan gewoon 5123 bellen en daar zeggen ze dan het resterende krediet. Ik heb een gewoon abonnement zonder kaarten.

  12. #12
    Approved 9-lifer Unrach's schermafbeelding
    Lid sinds
    29/08/08
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    1.001
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamiro Bekijk bericht
    Ik heb pas een abbo van mobistar, heb al een bevestigings-sms gekregen maar wanneer
    ik 5580 probeer te bereiken zegt deze dat ik daar geen toestemming voor heb en ik
    *123*# moet gebruiken? Gaat het abbo pas in wanneer het geld is gestort of pas vanaf
    de eerste v/d maand ofzo?
    Ze moeten da nog activeren u abbonnoment. Normaal zijt ge nu gewoon aant bellen/smsen op u tarief. Ik had da int begin ook. Mobistar is daar nogal traag in precies -.-

  13. #13
    Member
    Lid sinds
    3/12/08
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    2
    iTrader
    0
    Enkel dagen geleden heb ik me aangesloten bij 'My 10'. Er is een promo van 1000 sms'jes iedere maand gratis. Nu na een hele tijd zoeken ben ik op de nummer 5580 terecht gekomen, maar deze is redelijk onduidelijk voor me. Kan iemand me helpen? Ik zie er bijvoorbeeld niets van mijn gratis sms'en staan...

    Het volgende staat er :

    Usage of your card : 0.00 EURO VAT Incl.
    OW discovery still 7.5
    MB available
    MY10 still 6.00 Euro VAT incl. available

  14. #14
    Member Shenron's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Gent
    Berichten
    211
    iTrader
    1 (100%)
    usage of your card: ...

    dat is het bedrag dat je MEER betaalt, bovenop uw maandelijks forfait
    Dit kan door bv: gesprekken buiten het forfait, internat. gesprekken, gesprekken naar 0900 nrs enzo

    OW discovery: dat is een promo die alle nieuwe klanten krijgen voor 2 of 3 maanden. Je kan voor 7.5 MB connecties maken met orange world/internet

    MY10....
    dat is uw maandelijks forfait dat je kan gebruiken door nationaal te bellen en te sms'sn (behalve naar speciale nrs)
    dus van uw 10 rest er nog 6


    De 1000 sms'jes zouden daar ook moeten vermeld staan, maar bij u dus niet. Dus ofwel is 5580 niet up to date, ofwel is promotie niet toegekend (ik gok op het 2de)

  15. #15
    Approved 9-lifer D--Amo's schermafbeelding
    Lid sinds
    10/10/08
    Locatie
    Mechelen
    Berichten
    1.729
    iTrader
    11 (100%)
    Die abbo's zijn toch fatale afrip, of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

    Je betaalt 10 euro per maand voor 66 berichten of 43 minuten + natuurlijk je 10euro zelf.

    Ikzelf heb gewoon een tempo music herlaadkaart. Ik herlaad elke maand ook 10 euro en ik krijg hier het volgende voor:

    3000 berichten (1maand geldig)
    300 minuten (1maand geldig van 19u tot 7u dacht ik)
    10 music sessies (gebruik ik in feite nooit, maar goed ik krijg het wel )

    En voorlopig loopt er nog een promo dat bij elke herlaadbeurt je herlaadbedrag verdubbelt om te bellen naar alle netwerken..

    Elke keer ik in zo'n mobistar winkel kom, proberen ze mij zo'n abbo aan te smeren. Ben er nooit op ingegaan, terecht merk ik nu!

  16. #16
    Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    Lid sinds
    7/06/04
    Locatie
    Opoeteren
    Berichten
    8.483
    iTrader
    15 (100%)
    bwa, heb nu een my10, maar wel met promo.
    Toen we dat afsloten was Tempo music nog maar 300 gratis berichten, geen minuten & 10 euro belwaarde. dus was uiteindelijk my10 met 1000 gratis berichten/maand beter.

    Het enige stomme aan een abbonement is dat Buitenlandse gesprekken ook niet van u 66 minuten afgaan. dit komt allemaal bij je 10euro de maand.

    Mja, ik kom toch nooit of niet veel int buitenland

  17. #17
    Member Shenron's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Gent
    Berichten
    211
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door di massimo Bekijk bericht
    Die abbo's zijn toch fatale afrip, of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

    Je betaalt 10 euro per maand voor 66 berichten of 43 minuten + natuurlijk je 10euro zelf.
    nee je betaalt 10€ en je hebt 43 min of 66 berichten en die 10 € is dus je forfait

    bel je maar 20 minuten ofzo, dan betaal je toch 10€ (en onopgebruikt bedrag wordt overgezet naar volgende maand)

  18. #18
    Member Alola's schermafbeelding
    Lid sinds
    13/04/04
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    1.096
    iTrader
    92 (100%)
    Heeft iemand enig idee van de tarieven bij Mobistar als je er een abo hebt via je bedrijf? Ik krijg 30 euro belkrediet per maand en moet kiezen of ik een nieuw nummer wil of dat ik mijn eigen nummer wil overschakelen ... en met mijn eigen gsm zit ik nu bij Carrefour Mobile (0,06 per sms, 0,15 om te bellen). Maar ik wil natuurlijk niet moeten opleggen straks dus zou ik graag de tarieven kennen. Kan iemand me helpen?

  19. #19
    Member Pilatus's schermafbeelding
    Lid sinds
    22/04/04
    Locatie
    Sint-Niklaas
    Berichten
    2.969
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    bwa, heb nu een my10, maar wel met promo.
    Toen we dat afsloten was Tempo music nog maar 300 gratis berichten, geen minuten & 10 euro belwaarde. dus was uiteindelijk my10 met 1000 gratis berichten/maand beter.

    Het enige stomme aan een abbonement is dat Buitenlandse gesprekken ook niet van u 66 minuten afgaan. dit komt allemaal bij je 10euro de maand.

    Mja, ik kom toch nooit of niet veel int buitenland
    dat is geen promo, ik heb dat al van in augustus
    ik neem toch geen abonnement meer in het vervolg, ik was er toch op ingegaan omdat het bij tempo music toen nog maar 300 smsen waren en dit te weinig was
    en de verkoper zee dat de actie maar tijdelijk was en dus voor de rappe was

    in het vervolg, neen dank je, geen abonnement meer, met hun vuile verkoopspraatjes ffs

  20. #20
    Member $anka's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Boechout
    Berichten
    3.314
    iTrader
    9 (100%)
    ah handig dit, was mij al aant afvragen of er zoiets bestond, wel dus
    nu moet ik er nog wel mee leren omgaan, want ik zit ook met abo vant bedrijf, met nen split invoice vanaf 50 euro.

    bericht van 5580 zegt
    verbruik van je kaart 0,00 euro
    promo 30 sms nog 30 berichten beschikbaar
    fleet gratis beltijd nog 120m beschikbaar
    invoice split nog 59.52 euro beschikbaar

    moet weer lukken dat net de eerste dag is van men factuurperiode


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •