Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Member jos den os's schermafbeelding
    iTrader
    0

VRAAG: hoe kabelaansluiting te regelen?

Ik weet niet zeker of deze thread hier thuis hoort, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen (admins feel free to move..)

Korte schets : ik ben zojuist verhuisd naar een appartement. De vorige eigenaars hebben hun telefoonnummer meegenomen naar hun nieuwe woonst. Ik heb het dommel-homepakket besteld, waarmee ik dus telefonie en internet van Dommel zal hebben..

Mijn vraag is echter, wat gebeurt er met de kabelaansluiting ? bij wie moet ik daarvoor aankloppen om deze te activeren?
    Ik heb al gegoogled, maar ik kom op Telenet (maar moet ik dan ook internet en telefoon bij hun nemen ?), Electrabel, PBE,...

Ik woon te londerzeel : ik had gelezen dat dit ook gemeente-afhankelijk kan zijn..

Mijn vraag is dus: mits ik dommel-internet en dommel-telefoon heb, waar moet ik terecht om mij aan te sluiten voor kabeltv

Letop : GEEN digitale tv gewenst, just plain kabeltv

dank bij voorbaat

Member VMax's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik dacht dat mijn zus was gaan informeren op't gemeentehuis van de gemeente. (In verband met wie de provider is in je buurt)

Ze had daar folders meegekregen waar dat al de nodige informatie voor aanvraag en dergelijke in stond.

iTrader
    0
    ha okee bedankt alvast !

Member snake5555's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    en werkt de kabelaansluiting nog? op kot van mijn vriendin hebben ze die nooit afgesloten.

Banned FroFro's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Kot zal wss wel door de kotbaas besteld zijn (die da dan doorrekent naar u) e

Member Jedi M.S.'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Londerzeel is een Telenet-gebied.
    Je zult je aanvraag voor kabel-tv dus bij Telenet moeten doen

Maar zoals reeds gezegd, kijk eerst eens als je signaal hebt op je kabelaansluiting Indien ja, zou ik me er niets van aantrekken In het beste geval kijk je gratis tv, in het slechtste geval krijg je op het einde van het jaar een rekening van Telenet, die je anders ook zou krijgen moest je zelf kabeltv aanvragen

Member paintman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos den os Bekijk bericht
    Ik heb al gegoogled, maar ik kom op Telenet (maar moet ik dan ook internet en telefoon bij hun nemen ?), Electrabel, PBE,...
    neen,je kan enkel ATV (analoog) nemen van telenet, en bijhorend eventueel ook DTV (digitaal), zonder internet/telefonie. Spring eens binnen bij je lokale telenet verdeler. Deze kan dit in een paar minuutjes in orde brengen.

grtz

Member snake5555's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    nop moest zelf alles regelen en laten afsluiten,op de drie jaar dat ze daar ingezeten geeft is dat 2 keer van eigenaar veranderd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk bericht
    Kot zal wss wel door de kotbaas besteld zijn (die da dan doorrekent naar u) e

iTrader
    0
    Bedankt voor de reacties iedereen, ik ga sevves dan eens langs telenet..

Cheers

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten