Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    34 (90%)

micro dermabrasie: ervaringen?

Ik heb al n paar jaar last van acne, nooit is het echt heel erg geweest, maar het was toch vrij zichtbaar en nu (na 3 jaar) lijkt het ergste leed geleden, hoewel ik af en toe er nog wel s last van heb, maar slechts beperkt
    nu heb ik nog wel altijd een vrij onzuivere huid met acne littekens (niet echt diepe, maar toch nog wat zichtbaar) en ik zou dat graag wegkrijgen...
    nu had k iets gelezen over een micro dermabrasie ( crystal clear-behandeling) en ik vraag mij af of er hier mensen zijn die dat eventueel al laten doen hebben?
    het is vrij duur ( 85€ voor 1 behandeling) maar aangezien het bij mij toch niet zo erg is en er naar verluid na 1 behandeling al serieuze resultaten zichtbaar zijn... zou ik het wss ook maar 1 keer late doen
    ik zou het in het body centrum van leuven willen doen.. dus als iemand dat hier al reeds zou hebben laten doen, zou dit nog beter zijn natuurlijk

ik ga sowieso nog eens langs bij een dermatoloog, maar persoonlijke ervaringen zijn altijd mooi meegenomen

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hey LaCucaracha, ik ken iemand die dat heeft laten doen (in Leuven in the body centrum ) en is er zeer tevreden over. Heeft nu weer een mooiere gladde huid die er veel frisser en gezonder uitziet. Let wel, het is wel een reeks behandelingen, 10 om precies te zijn en het kost dus echt wel een pak geld!

Member LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    34 (90%)
    maar ge moet t toch sowieso geen 10 keer doen?
    en had hij op het moment nog last van acne? hoe oud was hij?

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nee inderdaad geen 10 keer al wordt het natuurlijk wel aangeraden. Het minimum is wel 5 keer. Natuurlijk schrijven ze dat het na één keer al goed zichtbaar is anders was het geen goede reclame. Als het net gedaan is lijkt het idd een enorm verschil maar dat is vooral omdat de huid dan blinkt en een beetje (gezond) rood ziet.

Hij had geen last meer van acne want was in de 40 .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten