Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 72

Discussie: Service Pixmania?

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)

Service Pixmania?

K'heb zo wat mijn twijfels over de service en de beloftes bij pixmania.

Verhaal:
    Nu, we bestellen hier thuis op vrijdag 02/11 een TV bij pixmania.
    Op woensdag 07/11 (dus al 4 dagen later zonder weekend meegerekend) valideren ze pas. Dus hun leveringstermijn belofte viel zoiezo al weg.

Nuja, geen probleem, we verwachten de TV dan maar.
    Op maandag 12/11 nog steeds geen TV ontvangen. Vindt ik al raar, want hij stond al 4 dagen bij DPD volgens pixmania.

Nuja, ik bel hen is op, reactie: morgen mag je hem dan wel ontvangen. Ik: OK.
    - Dinsdag 13/11, weer geen TV.
    Ik ben dus terug: ah, we zullen het is onderzoeken.
    - Woensdag 14/11: zelf moeten terugbellen voor te horen dat ze TV kwijt waren geraakt via fout in het label.
    - Vrijdag 23/11: na verschillende malen aandringen, laat pixmania eindelijk weten dat ze TV hebben gevonden (in hun eigen bedrijf dan nog, dus zware leugen dat het al bij DPD stond). We melden dat ze mogen leveren.
    - Maandag: 26/11: geen bellen, want kost ook wel genoeg, dus e-mail naar hun met klacht!
    - Dinsdag: 27/11: nog steeds niets
    - Woensdag 28/11: krijgen we e-mail van pixmania, ze hebben hem gevonden (OH??? Ze hadden hem toch al??) met de melding, moeten wij hem leveren of niet. We sturen nu echt wel nen viezen e-mail: als je niet levert binnen de week zoals vele malen beloofd zullen wij annuleren!
    - Donderdag 29/11: niets, wel weer klachtmailtje gestuurd.
    - Vrijdag 30/11, vandaag dus: nog steeds niets.

Gevolg: heb vandaag dik mailtje gestuurd waar ik de TV wel degelijk annuleer omdat ze toc

h geen enkele belofte nakomen. Met de reactie, als ze hun betaling even snel als hun "fictief voorzien" levertermijn kunnen nakomen, wel zeer blij zou zijn.

Nu conclusie: heeft er iemand nog zo'n slecht ervaring, dat je kleine maand moet wachten op een product terwijl ze het op 2-3 werkdagen beloofden? En waarvan al 2,5 weken onderzoek zijn?

En heeft er iemand dan positief einde?
    Zoniet, duurt de betaling naar jou terug lang? Of valt dat wel nog mee?

Weet niet zeker of post hier hoort, maar wou het wel even kwijt! Want hangt mijn horen uit, da pixmania gedoe.
    PSN: dripke
    .

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb eens 1 keer een gsm besteld bij pixmania. Die kon ik direct betalen met visa en was ook in minder dan een week afgeleverd op het afhaalpunt (om 1 of andere reden leverden ze niet aan huis maar werken ze met "kiala verdeelpunten". Nu ja, maakte ni uit, dat lag toch in de buurt).

Member Lon$daLe's schermafbeelding
    iTrader
    9 (80%)
    pixmania is een ramp als het op klanten support en dienst na verkoop aankomt

enigste wa ik ooit met pixmania zou kopen zou max 200 € kosten en dak weet uit reviews da het redelijk robuust is

iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lon$daLe Bekijk bericht
    pixmania is een ramp als het op klanten support en dienst na verkoop aankomt

enigste wa ik ooit met pixmania zou kopen zou max 200 € kosten en dak weet uit reviews da het redelijk robuust is
    Heb nu ook den indruk. Heb dan nog geluk da ik geannulleerd heb en hij niet geleverd is .

Hoe is de klantenservice en leveringstermijn van volgende bedrijven:
    Pixmania
    Alternate

Dit is de TV die ik besteld heb:
    http://www.alternate.be/html/product...wTechData=true

Zou het dan ook niet mogelijk zijn bij Vandenborre prijsgarantie te krijgen moest ik de TV van Alternate.be aan tonen? Want die hebben wel degelijk een showrow in belgiŽ (aertselaar)
    Laatst gewijzigd door mythe; 30 november 2007 om 19:02

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Pixmania is gekend voor z'n slechte service. Gelukkig hebben ze voor sommige producten lage prijzen. Kopen en hopen dus...

Member
    iTrader
    8 (90%)
    pixmania sucks
    zelfde met redcoon; moet ge ook zelf alle dagen achter zitten eer ze iets doen of laten weten

Member kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    ...Zou het dan ook niet mogelijk zijn bij Vandenborre prijsgarantie te krijgen moest ik de TV van Alternate.be aan tonen? Want die hebben wel degelijk een showrow in belgiŽ (aertselaar)
    Ja dat gaat.
    Heb ik al verschillende malen gedaan bij Vandenborre & Krefel.
    Je krijgt dan wel het prijsverschil in een waardebon toegestuurd.

iTrader
    131 (100%)
    Andere aanraders?
    Vandenborre (mits prijsgarantie?)
    Komplett?
    Alternate?

Nu, heb wel gehoord bij Vandenborre dat de 1ste * Cash is.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    alternate.be is toch gewoon ne redirect naar alternate.nl?

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    mijne broer heeft 2 keer na elkaar bij vandenborre een prijsverschil gestuurd (product was snel 2x in prijs gedaald) en 2 keer een waardebon gekregen die hij op zijn rekening kon laten overschrijven.

Approved 9-lifer moehaa!'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitabis Bekijk bericht
    mijne broer heeft 2 keer na elkaar bij vandenborre een prijsverschil gestuurd (product was snel 2x in prijs gedaald) en 2 keer een waardebon gekregen die hij op zijn rekening kon laten overschrijven.
    Wat is dat?
    Als je een prijsverschil opmerkt dat je het verschil in waardebonnen krijgt?

Member GhO$T's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Een tv kopen bij een webwinkel; das zowiezo al geen slimme zet. (Stuur zo'n monster vb maar eens terug als er iets aan scheelt)
    En het dan ook nog eens bij Pixmania doen is al helemaal om problemen vragen. Om iets te kopen daar is het meestal wel in orde (en zelfs dat is al niet het geval bij u) maar de hel begint pas als er achteraf iets kapot gaat...

Ga maar volop voor de annulatie en trek vervolgens naar een speciaalzaak; das de enigste plaats waar je zo'n dure uitgave doet.

Maar de vraag is nog maar als je gaat kunnen annuleren; je weet het of je weet het niet, maar zoiets is ook aan voorwaarden verbonden. Als die voorwaarden niet vervuld zijn, zal Pixmania gegarandeerd die tv toch aan u opdringen gezien het klantvriendelijkheid 0,0 is.

iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frado2005 Bekijk bericht
    Onlangs blijkbaar ook zaak in BelgiŽ geopend. Je moet maar is kijken naar adressen.

Dus vraag mij dan af of dit telt als webshop of als winkel.
    Want in vandenborre kost den TV nog 1500 euro. En bij Pixmania 1100 euro.

Dus als je daarna rechstreeks via philips werkt voor de garantie, mag je wel een paar keer je TV opsturen voor je aan 400 Euro verschil komt.

Maar moest Alternate nu wel belgisch bewijs kunnen zijn dan ga ik hem bij vandenborre halen en laat ik geld op rekening overschrijven.

Member Sebek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Al enkele dingen besteld bij pixmania.
    Altijd binnen de week toegekomen _maar_ heb ooit eens gebruik gemaakt van hun express levering (levering binnen de 48 uur) aangezien ik naar het buitenland moest en van plan was dat product mee te nemen. Voor zo'n express levering mag je natuurlijk een aardig aantal euros meer opleggen (was op dat moment geen probleem, het product kwam zoiezo goedkoper uit dan dat'k hem ging kopen in de lokale elektrozaak.)
    Het product is uiteindelijk een week na de bestelling/betaling (was via CC) geleverd...

edit:
    Naar klantendienst gebeld, situatie uitgelegd en geld teruggeŽist, waarop ik een onbeleeft antwoord terugkreeg. Van dan af zal ik nooit iets meer bestellen bij pixmania...

iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sebek Bekijk bericht
    edit:
    Naar klantendienst gebeld, situatie uitgelegd en geld teruggeŽist, waarop ik een onbeleeft antwoord terugkreeg. Van dan af zal ik nooit iets meer bestellen bij pixmania...
    Je hebt gelijk!

iTrader
    131 (100%)
    Men mailtje van dat ik blij zou zijn moest de terugbetaling en annulatie even rap kunnen gebeuren als de normaal geziene levering heeft precies goed geholpen. Vandaag reactie het geld is terug betaald . Nu nog even wachten tot het op de rekening staat.

Zelf nog rapper dan normaal voorziene levering, 1 dag . Ofwel willen ze rap klanten kwijt, ofwel willen ze mij niet kwijt als klant voor nog producten te bestellen, maar dat zijn ze nu toch wel al!

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moehaa! Bekijk bericht
    Wat is dat?
    Als je een prijsverschil opmerkt dat je het verschil in waardebonnen krijgt?
    ja, maar die waardebonnen kunt ge laten overschrijven op uw rekening

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frado2005 Bekijk bericht
    kijk eens onderaan, er staat bij "alternate belgiŽ"
    denk niet dat ze dat zouden zetten moesten ze in nederland zitten.

iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door preske Bekijk bericht
    kijk eens onderaan, er staat bij "alternate belgiŽ"
    denk niet dat ze dat zouden zetten moesten ze in nederland zitten.
    Hij had gelijk ze. Want vestiging ik BelgiŽ is nog maar kort open.

Die zaak was duidelijk gekend bij Vandenborre, blijkbaar paar keer op hun doos gehad van die winkel .

Member Skarr's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mijn ervaring als pixmania u geld moet teruggeven:

ze laten het op zijn beloop en als ge er niet zelf achterzit kunt ge fluiten naar uw geld. ge moet echt dreigen met advocaat / politie.

Ze moesten mij eens 300 euro terugbetalen wegens dubbel geplaatste bestelling (en ook dubbel betaald via VISA).
    Dat heeft zeker 3 maand geduurd. De eerste 2 maand ben ik redelijk beleefd gebleven, en pixmania ook (alhoewel het altijd zelfde excuses waren zoals 'we gaan het onderzoeken' ...)

Het straffe was dat op hun site van in het begin bij mijn geannuleerde bestelling stond dat het al terugbetaald was terwijl dit niet zo was.

Na bijna 3 maand was ik het beu en heb ik gezegd dat als ik mijn geld ni terughad binnen 2 weken dat ik bij politie zou gaan en PV laten opstellen.

En een paar dagen later stond het geld op mijn rekening.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten