K'heb zo wat mijn twijfels over de service en de beloftes bij pixmania.
Verhaal:
Nu, we bestellen hier thuis op vrijdag 02/11 een TV bij pixmania.
Op woensdag 07/11 (dus al 4 dagen later zonder weekend meegerekend) valideren ze pas. Dus hun leveringstermijn belofte viel zoiezo al weg.
Nuja, geen probleem, we verwachten de TV dan maar.
Op maandag 12/11 nog steeds geen TV ontvangen. Vindt ik al raar, want hij stond al 4 dagen bij DPD volgens pixmania.
Nuja, ik bel hen is op, reactie: morgen mag je hem dan wel ontvangen. Ik: OK.
- Dinsdag 13/11, weer geen TV.
Ik ben dus terug: ah, we zullen het is onderzoeken.
- Woensdag 14/11: zelf moeten terugbellen voor te horen dat ze TV kwijt waren geraakt via fout in het label.
- Vrijdag 23/11: na verschillende malen aandringen, laat pixmania eindelijk weten dat ze TV hebben gevonden (in hun eigen bedrijf dan nog, dus zware leugen dat het al bij DPD stond). We melden dat ze mogen leveren.
- Maandag: 26/11: geen bellen, want kost ook wel genoeg, dus e-mail naar hun met klacht!
- Dinsdag: 27/11: nog steeds niets
- Woensdag 28/11: krijgen we e-mail van pixmania, ze hebben hem gevonden (OH??? Ze hadden hem toch al??) met de melding, moeten wij hem leveren of niet. We sturen nu echt wel nen viezen e-mail: als je niet levert binnen de week zoals vele malen beloofd zullen wij annuleren!
- Donderdag 29/11: niets, wel weer klachtmailtje gestuurd.
- Vrijdag 30/11, vandaag dus: nog steeds niets.
Gevolg: heb vandaag dik mailtje gestuurd waar ik de TV wel degelijk annuleer omdat ze toc
h geen enkele belofte nakomen. Met de reactie, als ze hun betaling even snel als hun "fictief voorzien" levertermijn kunnen nakomen, wel zeer blij zou zijn.
Nu conclusie: heeft er iemand nog zo'n slecht ervaring, dat je kleine maand moet wachten op een product terwijl ze het op 2-3 werkdagen beloofden? En waarvan al 2,5 weken onderzoek zijn?
En heeft er iemand dan positief einde?
Zoniet, duurt de betaling naar jou terug lang? Of valt dat wel nog mee?
Weet niet zeker of post hier hoort, maar wou het wel even kwijt! Want hangt mijn horen uit, da pixmania gedoe.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
.