|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Het grote zakman van Gent Mysterie
Dit weekend liep ik nog maar eens door Gent, en welk bekend silhouet zag ik daar in de verte opdoemen. Inderdaad, niemand minder dan zakman. DE zakman, iedereen die regelmatig in Gent vertoeft kent zakman wel. Nu vroeg ik me toch wel eens af, wat doet hij daar eigenlijk, wat is zijn reden om zo doelloos rond te lopen, hoe komt hij daar. Er zijn natuurlijk verschillende verhalen die de ronde doen rond zakman en waarom hij daar rondhangt. Het is mss leuk om eens te horen welke de mensen hier op het forum zoal kennen. Of wie weet, iemand die zakman al heeft aangesproken :o De verhalen rond zakman die ik al gehoord heb zijn: - Zakman was ooit getrouwd, toen zijn vrouw van hem scheidde kon hij nooit meer zijn dochters zien. Maar zakman wist dat zijn dochters regelmatig in Gent kwamen om te shoppen, daarom dat zakman veel rondhangt in de buurt van de Veldstraat in de hoop zijn verloren dochters terug te vinden. - Zakman zijn zoon is omver gereden door een tram in Gent, zakman loopt daarom altijd langs de tramsporen van Gent (lijn 1 dan wel). - Zakman was ooit een advocaat en is toen om een niet nader gekende reden alles verloren Wie doet er beter, of wie weet er meer van ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#9 (permalink) | ||||
|
Vorig jaar, toen ik nog les had aan den blandijn, kwam ik diene peet bijna elken dag tegen.
Zelfs in de zomer heeft diene 5 lagen kleding aan. De vriendin van mijne beste maat is sociaal werkster en volgens haar hebben ze hem zelfs al een woonplaats aangeboden, maar hij weigert elke keer ze hem daarover aanspreken. Rare kwiet ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Drinken doet hij helemaal niet. |
||||||
|
|||||||
|
|
#16 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Vanwaar hebt ge trouwens het verhaal dat hij schizofreen is? |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/530454-het-grote-zakman-van-gent-mysterie.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Denidorm | This thread | Refback | 20 december 2009 19:44 | |
| Thread Het grote zakman van Gent Mysterie | 9lives Forum | Page 4 | BoardReader | This thread | Refback | 7 december 2009 16:09 | |
| Denidorm | This thread | Refback | 19 november 2009 11:21 | |
| Filologica • View topic - de grieftopic | This thread | Refback | 29 juli 2009 13:20 | |
| Untitled document | This thread | Refback | 5 juli 2009 22:49 | |
| Denidorm | This thread | Refback | 24 juni 2009 23:14 | |
| Referrers | This thread | Refback | 20 juni 2009 17:01 | |
| Denidorm | This thread | Refback | 20 juni 2009 14:45 | |
| Denidorm | This thread | Refback | 19 juni 2009 10:26 | |
| Gentse Zakkenman op cover Knack! - Denidorm | This thread | Refback | 15 juni 2009 22:53 | |
| Ik mis… « Farah in Ankara | This thread | Refback | 14 oktober 2008 16:28 | |
| Timpolas | This thread | Refback | 13 oktober 2008 17:48 | |
| Mur | Facebook | This thread | Refback | 6 oktober 2008 23:47 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|