Pagina 271 van 272 EersteEerste ... 171221261267268269270271272 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.401 t/m 5.420 van 5440

Discussie: Overgewicht

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Toch wel

Member eXtreme's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dietrich0 Bekijk bericht
    U jelly? Je vergist je volledig, het zijn niet alleen domme wijven die een verzorgde gespierde man willen
    We hebben het dan ook over de gevallen die rond lopen me een wit ultraspannend tshirtje hé, kampioen (LEES)

Approved 9-lifer dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat zijn er veel tegenwoordig.

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Indigoke Bekijk bericht
    mag je met Dukan geen groentjes eten? Dat zou ik niet kunnen
    Jawel hoor, na een goeie week terug wel.

Tbestaat uit 4 fases
    - eerste fase: eet je alleen maar vlees, vis en magere zuivel (met uitzonderingen). Deze fase suckt hard, maar zo geraak je in ketose. Op een goede week tijd had ik toen 3 kilo verloren. De duur van deze fase hangt af van je totale gewichtsverlies
    - tweede fase: een dag fase 1/een dag fase 1 + groentjes (geen erwten etc) tot je aan je gewenste gewicht zit.
    - derde fase: stilletjes aan dingen toevoegen zoals kaas, brood, fruit, ... Hier stabiliseer je je gewicht.
    - vierde fase: het vermageren zit er op, "je mag weer zoals normaal eten" behalve 1 dag in de week dat je terug eet zoals fase 1: vlees, vis en magere zuivelproducten.

Elke dag ook 2 lepels haverzemelen erbij eten (doe ik nu ook nog in mijn platte kaas ) en veeeeel water drinken, want het dieet is slecht voor je nieren.

Kword al slecht als ik denk aan die eerste fase Ik ben helaas niet zo vindingrijk om het lekker te houden, daarom dat ik tijdens de 2de fase het heb gelaten voor wat het is. Constant hetzelfde was nogal beu.

Misschien goed om nog eens boven te halen als ik aan de laatste kilo's zit.
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Tbestaat uit 4 fases
    - eerste fase: eet je alleen maar vlees, vis en magere zuivel (met uitzonderingen). Deze fase suckt hard, maar zo geraak je in ketose. Op een goede week tijd had ik toen 3 kilo verloren. De duur van deze fase hangt af van je totale gewichtsverlies
    - tweede fase: een dag fase 1/een dag fase 1 + groentjes (geen erwten etc) tot je aan je gewenste gewicht zit.
    - derde fase: stilletjes aan dingen toevoegen zoals kaas, brood, fruit, ... Hier stabiliseer je je gewicht.
    - vierde fase: het vermageren zit er op, "je mag weer zoals normaal eten" behalve 1 dag in de week dat je terug eet zoals fase 1: vlees, vis en magere zuivelproducten.
    Fase 5: bijkomen
    Herhaal de eerste fase.

Approved 9-lifer dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Herhaal de eerste fase.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Voila si 4 kilo deraf op 3daagjes tijd. Leef momenteel enkel op spuitwater en appels. Meteen de harde pijn voor mij het heeft lang genoeg geduurd.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Herhaal de eerste fase.
    True The circle of life!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Voila si 4 kilo deraf op 3daagjes tijd. Leef momenteel enkel op spuitwater en appels. Meteen de harde pijn voor mij het heeft lang genoeg geduurd.
    Err, das niet zo'n slim plan om aan te houden denk ik

Banned
    iTrader
    24 (100%)
    True, duvels drinken in de plaats van water boterkoek of ge gaat het niet volhouden

iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Err, das niet zo'n slim plan om aan te houden denk ik
    Nee dat niet, maar ik ben het beu.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lykmeraid Bekijk bericht
    True, duvels drinken in de plaats van water boterkoek of ge gaat het niet volhouden
    Tja 1 keer in de week laat ik mij nog eens gaan, ma kzweer het als ik nu op café ga is het ipv 12duvels nog ma 6.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    En gij gaat voor de rest van uw leven enkel op appels leven?

Member MonkeyPenis's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Toch mensen die maar blijven crashdieten en trots zijn op hun spier- en vochtverlies!

Member RazorBlade0075's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Draai het of keer het, maar hij heeft wel gelijk. Das goed voor efkes, of een gewicht van 5kg ofzo te verliezen, maar hoe meer je op een korte tijd verliest, die komen er sowieso weer bij.

Ik kan er mijn graantje van meepikken
    Met weight watchers indertijd 7 kilo verloren en die is er zeker 2 jaar afgebleven (eigen schuld da ze er weer bij gekomen zijn..)
    Met Dukan 5 kilo verloren en daar zijn er terug 2 van bij + onaangename voedselcombinaties + aangezien ik als het ware een konijn ben, miste ik mijn groentjes zooo hard!

Ik blijf er toch bij dat WW het beste dieet/levensstijl is + bewegen, bewegen, bewegen, bewegen
    Niet echt als je het boek leest.

Kijk ook maar even op dit forum SouthBeach Forum
    Een forum voor het south beach dieet ik zie nergens iemand staan die een jojo effect heeft gehad.

BTW voor de niet kenners

SB is een dieet van 3 fase

Fase 1: duurt 2 weken en is ook de fase waarin men de meeste kilo's verliest.
    Het dient om uw lichaam te "zuiveren" en de zoete trek weg te krijgen daarom dat men ook geen fruit mag eten.

Fase 2: duurt zolang tot je op je streefgewicht zit, hierin mag je terug fruit toevoegen.

Fase 3: is pas als je op je streefgewicht zit en je hele leven lang, dwz dat je moet opletten op wat je eet, etc...

Verder staat er in het boek met welke oefeningen men het metabolisme sneller kan laten werken en oefeningen voor de kernspieren.

Verder nog met het SB dieet ben je eigenlijk verplicht 6 maaltijden per dag te eten, in elke fase.
    ik eet er maar 3 of 4 omdat ik vrij snel vol zit.(kijk maar in de eetdagboeken op de SB forum).

Waiting for: /
    Playing: Star Wars The Old Republic @ The Progenitor
    Guild Wars 2 @ Piken Square

iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    En gij gaat voor de rest van uw leven enkel op appels leven?
    Weet gij hoe da voelt om in korte tijd veel bij te komen? Ok het is wel mijn fout maar als ge heel u leven slank geweest zijt dat weet ge het wel. Iig ga ik da even volhouden en dan een eetschema maken. Tkomt wel goed.

Member Misericordiam's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lol, vandaag gehoord dat mijn bloedwaarden perfect zijn. Ik was eens benieuwd na een jaar keto te volgen. Een dieet waar ik ipv koolhydraten, vet als brandstof gebruik.

Eigenlijk best wel merkwaardig als pittaschotels (zonder frieten weliswaar) frequent op het menu staan. Een frikandel of viandel met mayonaise geen uitzondering is. Spek met eieren quasi dagelijkse kost kan zijn, je ontbijt bestaat uit een zakje salamiworstjes, hopen fondant chocolade eet maar ook veel noten .

Ik eet natuurlijk ook wel genoeg groenten en een neem frequent een voedingssupplement. Gezonde vetten uit bv noten zijn natuurlijk ook beter dan pakweg vetten uit een frikandel.

Nu, in feite is er niks veranderd want met een koolhydraatrijk dieet waren mijn bloedwaarden ook perfect. Nochtans weeg ik toch een 15-tal kilo teveel maar volgens de doc is het gewoon ook genetisch dat mijn bloedwaarden zo goed zijn.

Maar...van de drie mensen (niet echt representatief voor de populatie) die ik ken die dit dieet ook volgen en hun bloedwaarden lieten testen na een significante tijd zijn in hun geval de waarden zelfs verbeterd.

Ik ga lekker verder doen met dit dieet. Het houdt mijn gewicht stabiel als ik niet probeer te vermageren en da's ook al veel.

Leve keto bitches...
    Laatst gewijzigd door Misericordiam; 15 september 2011 om 20:48

Member RazorBlade0075's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjepek Bekijk bericht
    Lol, vandaag gehoord dat mijn bloedwaarden perfect zijn. Ik was eens benieuwd na een jaar keto te volgen. Een dieet waar ik ipv koolhydraten, vet als brandstof gebruik.

Eigenlijk best wel merkwaardig als pittaschotels (zonder frieten weliswaar) frequent op het menu staan. Een frikandel of viandel met mayonaise geen uitzondering is. Spek met eieren quasi dagelijkse kost kan zijn, je ontbijt bestaat uit een zakje salamiworstjes, hopen fondant chocolade eet maar ook veel noten .

Ik eet natuurlijk ook wel genoeg groenten en een neem frequent een voedingssupplement. Gezonde vetten uit bv noten zijn natuurlijk ook beter dan pakweg vetten uit een frikandel.

Nu, in feite is er niks veranderd want met een koolhydraatrijk dieet waren mijn bloedwaarden ook perfect. Nochtans weeg ik toch een 15-tal kilo teveel maar volgens de doc is het gewoon ook genetisch...

Maar...van de drie mensen (niet echt representatief voor de populatie) die ik ken die dit dieet ook volgen en hun bloedwaarden lieten testen na een significante tijd zijn in hun geval de waarden zelfs verbeterd.

Ik ga lekker verder doen met dit dieet. Het houdt mijn gewicht stabiel als ik niet probeer te vermageren en da's ook al veel.

Leve keto bitches...
    Ehm als je in ketose wilt blijven mag je geen sausen eten deze bevatten toch een goed aantal koolhydraten.
    Brood ook niet maar dat wist je denk ik...?
    Noten zijn inderdaad wel gezond, maar er zitten ook koolhydraten in.

Ik ben er zeker van als je deze dingen eruit neemt lukt het wel om die 15kg's gaat kwijt zijn, hoeveel ben je in totaal kwijt?

een dieet zonder koolhydraten is toch wel vrij moeilijk.

Member Misericordiam's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade0075 Bekijk bericht
    Ehm als je in ketose wilt blijven mag je geen sausen eten deze bevatten toch een goed aantal koolhydraten.Brood ook niet maar dat wist je denk ik...?
    Meh, ongeveer een 50-tal gram koolhydraten per dag kan hoor. Pittaschotel is trouwens zonder brood. Gewoon het vlees en groenten...en de looksaus

Check eens mayonaise daar zit toch wel zo goed als geen koolhydraten in of alleszins niet een significante hoeveelheid

Noten zijn inderdaad wel gezond, maar er zitten ook koolhydraten in. .

ik eet veel amandelnoten, macadamia en af en toe cashew, pinda ea..die eerste twee bevatten veel minder koolhydraten dan de laatste twee.

Ik ben er zeker van als je deze dingen eruit neemt lukt het wel om die 15kg's gaat kwijt zijn

Nee, die zaken zijn nodig om je spiermassa te beschermen. Dit dieet is dan ook anders dan een ketodieet waar je dan proteïnen als brandstof neemt. Je zou misschien sneller vermageren maar de kans dat je spiermassa kwijtraakt is groter..

hoeveel ben je in totaal kwijt?
    Iets van een 7 kg maar daar is nog vocht bij. Belangrijker is wel dat ik niet schommel. Dit dieet houdt me stabiel. Geen jojo-effect want met dit dieet heb je door hetgeen je kan eten genoeg saturatie en zal je niet snel geneigd zijn om ermee op te houden.

Ik werk meer in periodes waar ik dan ofwel onder mijn dagelijkse behoefte aan calorieën eet of ongeveer die dagelijkse behoefte.

een dieet zonder koolhydraten is toch wel vrij moeilijk

tja, koolhydraten zijn gewoon iets psychologisch. Ik dacht ook dat het problematisch zou worden. Zelfs de dag dat ik met het dieet begon, had ik nog twijfels omdat ik mijn koolhydraten zo zou missen. Dat went wel.

Overigens neem ik om de twee weken toch een dag waar ik veel koolhydraten eet ter aanvullen van vocht en suikers in mijn spieren. Het is ook een belangrijk deel van het dieet. Daarom noemt het ook een cyclisch ketogeen dieet.

Het enige nadeel is dat je de eerste twee weken als een zombie kan rondlopen omdat je lichaam al heel z'n leven lang koolhydraten gewoon is. Maar ik switch daar nu perfect tussen zonder mij slecht te voelen.
    Laatst gewijzigd door Misericordiam; 16 september 2011 om 01:18

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Weet gij hoe da voelt om in korte tijd veel bij te komen? Ok het is wel mijn fout maar als ge heel u leven slank geweest zijt dat weet ge het wel. Iig ga ik da even volhouden en dan een eetschema maken. Tkomt wel goed.
    Nee, maar ik kan u wel garanderen dat vanaf gij terug normaal gaat eten dat gij die kilo's terug gaat mogen verwelkomen.

Member pieta's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nee dat niet, maar ik ben het beu.

Tja 1 keer in de week laat ik mij nog eens gaan, ma kzweer het als ik nu op café ga is het ipv 12duvels nog ma 6.
    als ge te weining eet gaat uw lichaam in 'noodstand' en gaat ge al uw vet opslaan he

ot:

mij al ff niemeer gewogen. ook al ff niemeer gelopen maar ben sinds vorige week terug begonnen met tafeltennis (2x per week 2.5 uur)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten