Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 31 van 31

Discussie: Fiets Aldi

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jormund Bekijk bericht
    doe zoals iedereen en "leen" een fiets in leuven, das allemaal gratis en als m kapot is pak je toch gewoon een nieuwe
    De enige fietsen die ge in leuven kunt lenen zijn fietsen die nimmer fatsoenlijk bollen , of ge moet al met een tang afkomen en een slot overknippen (maar dan zijt ge een geweldige eikel, die slaag verdiend te krijgen)

ik moet wel bekennen dat ik 's nachts wel eens een fiets durf te lenen, maar da's dan meestal toch een geweldig stuk schroot, en alleen maar geschikt voor bergaf mee te bollen (geluk moet ik bergaf voor op men kot te geraken )

Enja, 't is altijd een beetje uitkijken ofdat er nergens ne fatsoenlijke staat die los is, word wel een reflex (en af en toe hebde wel eens chance)
    viewer is niet verantwoordelijk voor bovenstaande dt-fouten

Member jeroenvde's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sram & gripshift = piece of shit!
    +
    koopt ene zonder achtervering, kgeef zo'n systemen 2-3 jaar en dan zit er speling op! + me zo een geveerd zadel als da is da toch nutteloos

Member
    iTrader
    42 (100%)
    Wat zijn parkeerlichten op een fiets alsk mag vragen?
    21:34… @tr1ckY`: douchen!
    21:34… @tr1ckY`: en een rukske plaatsen
    21:34… @tr1ckY`: of ik sta mee ne stijve te dansen tegen al die wijfkes

Member jeroenvde's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q-ball_NBK Bekijk bericht
    Wat zijn parkeerlichten op een fiets alsk mag vragen?
    als ge me u licht aant rijden zijt en ge moet stoppen voor iets, blijven u lichten nog wa branden zodat autos u zien nzo

Member Pol's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mijn pa is fietshersteller en ik kan u zeggen dat Aldi fietsen pokkefietsen zijn. Na 1 jaar is die niets meer waard. Tandwielen enzo slijten veeeeeeeeeeeeel sneller dan een 'goede' fiets.

Als je dan toch een goedkope goede fiets wilt zou ik eerder kijken bij de decathlon of bij ne fietshandelaar.

Approved 9-lifer Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poltje Bekijk bericht
    Mijn pa is fietshersteller en ik kan u zeggen dat Aldi fietsen pokkefietsen zijn. Na 1 jaar is die niets meer waard. Tandwielen enzo slijten veeeeeeeeeeeeel sneller dan een 'goede' fiets.

Als je dan toch een goedkope goede fiets wilt zou ik eerder kijken bij de decathlon of bij ne fietshandelaar.
    zou ik ook zeggen, das zware concurentie é ^^
    Vorige nick: "conquerpoy_123"

Member -etienne-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In den aldi krijg je altijd waar voor je geld, ik heb er al zoveel gekocht ( bureaustoelen, strijkijzer,...) en al altijd heel tevreden geweest. Voor het geld dat ze vragen ga je zeker niet in 't zak gezet zijn, integendeel!

Approved 9-lifer Soundstorm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb ooit zo een fiets gekregen uit de Aldi, op zich een goede fiets, maar...
    De achterbrug is scheef, of dit al was bij aankoop, of dat ik dat heb gedaan weet ik niet, maar het zorgt er wel voor dat de ketting steeds afvalt op de meest irritante momenten. Omdat het dan nog met naafversnelling is, spant de ketting dan nog enorm om ze er weer op te krijgen ook.
    De ketting rekt ook enorm, dus na een tijdje moeten er schakels uit.
    Die naafversnellingen zijn maar prutsdingen en niet gemaakt om stevig door te trappen. Ook zijn de tandwielverhoudingen niet echt goed gekozen.
    Het tandwiel aan de pedalen (het grote dus) heb ik ook eens volledig krom geplooid (tijdens rijden). Het zag er net uit gelijk da ge het eraf haalt, op een rand van een tafel legt en met een hamer het overhangende stuk begint op te plooien.
    Een stuk van het frame was ook niet gespoten, er hing nog afplaktape op waar gewoon was over gespoten. Alu roest wel niet, maar das een schoonheidsfoutje.

Dit is wel al 3 of 4 jaar geleden, dus mss zijn ze nu al beter, alhoewel ze er nog identiek uitzien.

Banned FroFro's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    wij hebbe hier nen aldi vlo en das ne superzalige alleen zijn da zo'n opplooipedale en die plooie soms van zichzelf al op.

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik heb zo nen Aldi fiets (zo goed als dezelfde) een jaar geleden gekocht...
    Ik kwam van ne mountainbike en ik wou ne fiets waarmee ik tripjes van vele kilometers mee kon doen (mountainbike is daar nie echt geschikt voor).
    Mijn bevindingen:
    - te zwaar om ver(der dan naar de winkel) mee te rijden: vermoeiender dan met mijnen mountainbike (en da was er ene van 7000 frank van de Makro).
    - inklapbare pedalen kwamen een beetje los en wilden dus inklappen (zie ook post hierboven)
    - versnellingen vond ik ambetant: slechte spreiding (20/21 km/h rijden is heel ambetant omdat ge ofwel te snel trapt oftewel te traag) en ge kunt nie opschakelen tijdens het rijden (ge moet effe stoppen met "gas geven")
    - het licht was wel goed: werkt met eenvoudige schakelaar, ge moet minder hard trappen als met nen dynamo en ze gaven echt wel veel licht
    - na een 10 km begon em al te kraken, de bron nooit gevonden
    - voorvering vond ik veel te zacht afgeveerd (waarschijnlijk omdat ik van nen mountainbike kwam)
    - bel rinkelde een beetje als ik in nen put reed

Zoals ge al gemerkt heb spreek ik in de verleden tijd omdat ik em al terug heb verkocht. Had er amper 100 km mee gereden (ik reed veel liever met mijnen mountainbike).
    Ik had em gekocht voor €265 en verkocht voor €275 op eBay (heb wel tegen de mens gezegd dat em maar €250 moest betalen, ik voelde mij er gewoon nie goe bij ).

Member the_vee's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    idd nen fiets zou ik niet kopen in de Aldi

een zeer goede, goedkope en GROTE fietsen zaak die ik kan aanraden is VAN EYCK in aalst

daar kan je met je budget zelf je fiets samenstellen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten