Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 36
    Member
    iTrader
    0

Waar koop je posters in Antwerpen?

Yo allemaal,

Zoals vele studente ben ik op zoek naar posters/affiches en andere decoratie middelen voor het kot wat op te fleuren. Nu vraag ik me af, bestaat er een winkel waar je zo van deze "decoratie" stuff kan kopen. Ik heb al vele cd winkels en dergelijke af gezocht.. Nu jah krijg je altijd het antwoord, sorry wij verkopen dit niet of iets van die aard.....

En sites zoals large, vindt je volgs mij geen posters van arctic monkeys of zo. Van uit de USA laten importeren/van een usa site kopen, nogal vrij veel geld(import tax enz..) voor 'maar' een poster.

So PLS Telenet Games Forum Find Me a Posterstore

Grtz Vamp.

Member DeMoN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    www.large.nl
    leveren ze aan de deur
    (abonneer u op die gratis boekskes, ziede wa meer in)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMoN
    www.large.nl
    leveren ze aan de deur
    (abonneer u op die gratis boekskes, ziede wa meer in)
    Lees thread keer maar jah die site kende ik al, maar ik vind der nie echt posters op van arctic monkeys, daft punk en dergelijke. large is zo meer een site voor hard/heavy metal en stuff.

maar toch wel mooi geprobeerd

Member zotteluc's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    kijk eens rond, zijn zoveel gratis posters te vinden:
    affiches van optredens
    reclameaffiches
    affiches van politieke partijen (kijk op site van nee: "http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen.htm" zijn best grappig)
    fuiven van studentenclubs
    eigen collages
    platenhoezen uit de seventies (gekocht op rommelmarkt)
    enz...

creatief zijn, kost minder en is veel toffer en persoonlijker dan een gekochte poster van een groep

Banned FroFro's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    hoe noemt eiglijk die fabrikant van die gratis posters die altijd in openbare wc's hange? kheb me da al verschillende kere afgevraagd a kweetet nemeer ^^

Approved 9-lifer wouter_dc's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    www.vespasius.be ?
    Die hangen toch bij ons in Turnhout in de Utopolis (in die wc's xD)

Banned polarvandal's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FroFro
    hoe noemt eiglijk die fabrikant van die gratis posters die altijd in openbare wc's hange? kheb me da al verschillende kere afgevraagd a kweetet nemeer ^^
    kweet wa ge bedoelt, bove wcs in kinepolis hange ze ook, ik ben vrij zeker da er een 'p' in voorkomt.

Member drieskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    overal kan je toch posters vinden en als je dn toch een winkel wilt: de club. Dat si een of ajndere winkel voort school etc en daar verkopen ze ook posters. Of ga naar de cinema, daar is toch ook een winkeltje waar ze posters verkopen. plaatsen genoeg dus.

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    De mekanik strip op de Sint-Jacobsmarkt verkoopt een fameus aantal filmposters (ook andere posters). Posters van pakweg "the arctic monkeys": geen flauw idee eigenlijk:/

Ik weet wel dat ge in de Free Record Shop bij de Meir ook posters kunt vinden, maar ik betwijfel of daar degenen tussen zitten die ge wilt.

Ergens in de Grand Bazar (shopping center aan de groenplaats) is er ergens ook een winkel (dien giftshop "bozzy" denk ik) waar ge redelijk wat posters kunt kopen.

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik zit ook in Antwerpen op kot en moet ook nog wat posters hebben.

De plaatselijke videotheek is altijd een goede plaats, al zit je dan wel met het probleem dat je enkel en alleen posters van recente films kan meekrijgen. Maar ik heb op die manier een paar maanden geleden een enorm grote en coole poster van Jarhead meegekregen.

Ik heb ook een poster gekocht van Snatch in een winkeltje in Antwerpen, niet zo ver van de Roosevelt. Misschien is het hier al wel genoemd hoor. Ze verkopen er ook movie-merchandise (van die poppen enzo) en ook enorm veel stripboeken. Misschien weet je het wel zijn, anders is er zeker een forumganger die je het juiste adres kan geven. Volgende week wil ik anders wel een keer afspreken onder de middag ofzo, ik moet er zelf ook nog langs voor posters. Je vindt er bijna uitsluitend filmposters, maar wel posters die je op andere plaatsen niet zo gemakkelijk vindt. Allemaal tegen €8 als ik het mij goed herinner.

Ebay is ook een goede plaats voor posters. Vaak enorm chique posters voor weinig geld. Als je in het buitenland besteld zit je vaak wel met een koop waarvan de verzending duurder is dan het object zelf maarjah...

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotteluc
    affiches van politieke partijen (kijk op site van nee: "http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen.htm"
    Zou je echt langs kunnen gaan voor zo'n poster? Want als dat zo is ga ik er volgende week wel eentje halen!

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
    Ik heb ook een poster gekocht van Snatch in een winkeltje in Antwerpen, niet zo ver van de Roosevelt. Misschien is het hier al wel genoemd hoor. Ze verkopen er ook movie-merchandise (van die poppen enzo) en ook enorm veel stripboeken.
    De mekanik dus Sint Jacobsmarkt enzo.

Als ge speciale dingen wilt, kunt ge daar ook terecht. Een alien queen van 50cm hoog en dergelijke (kost wel ferm wa peeschijven). Indertijd hadden ze daar ook een grote latex batman.

Member Candyman66's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weet iemand toevallig waar ge die posters van prison break kunt krijgen die ophangen in bijna elk buskot ?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha
    De mekanik dus Sint Jacobsmarkt enzo.

Als ge speciale dingen wilt, kunt ge dara ook terecht. Een alien queen van 50cm hoog en dergelijke (kost wel ferm wa peeschijven).
    Ik wist dat er hier slimme mensen op 't forum zaten, die winkel bedoelde ik dus!

Idd, echt coole merchandise hebben ze daar maar de prijzen zijn té hoog. Er staat zo'n beeld van Predator dat de deur uit moet voor 180€ als ik het mij goed herinner. Op ebay heb ik dat al zien staan voor de helft. In den inkom staat een grote batmanpop en die moet €600 kosten als ik het mij goed herinner, diezelfde pop heb ik meegekregen in de lokale videotheek... Je kan er een (plastic) endoskelet van Terminator kopen voor €50, dat stond overlaatst nog op buy&sell voor €20.

Maar natuurlijk, als je het echt in de winkel wilt kopen is er natuurlijk weinig keuze. Aanbod is klein dus zij bepalen een beetje hun eigen prijzen.

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candyman66
    Weet iemand toevallig waar ge die posters van prison break kunt krijgen die ophangen in bijna elk buskot ?
    euh, es passeren langs dat buskot om 3u 's nachts als er geen getuigen zijn?

iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat de Lijn die posters soms gratis uitdeelt, maar waar en wanneer is mij een raadsel. Buskot slopen is ook een optie natuurlijk.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    idd das leute buskotjes slopen voor een poster van o'neil

nujah ik ripte gewoon overal posters mee, platenzaak, muziekwinkel, als ze ergens tegen huizen of ramen ophingen waar ik ze nog deftig van vanaf kon trekken enz, flyers enz ripte ik allemaal mee...

dan krijgde zo van deze toestanden op u kot
    > http://img90.imageshack.us/img90/614/dsc00898uf0.jpg

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r
    idd das leute buskotjes slopen voor een poster van o'neil

nujah ik ripte gewoon overal posters mee, platenzaak, muziekwinkel, als ze ergens tegen huizen of ramen ophingen waar ik ze nog deftig van vanaf kon trekken enz, flyers enz ripte ik allemaal mee...

dan krijgde zo van deze toestanden op u kot
    > http://img90.imageshack.us/img90/614/dsc00898uf0.jpg
    ik ben gematigder. Na een jaar trek ik alle flyertjes eraf en begin ik opnieuw

dan krijgt ge zoiets en zoiets

(foto's van niet zo lang geleden, aan het flyertjes stuk ben ik dus vrij recent opnieuw begonnen )

Banned Osi`'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goh, de kamer van m'n broer was echt wel erg, der was geen enkele cm meer om flyerkes, posterkes meer te hangen, alles stond gewoon vol ook het plafond!

Was wel vet schoon zicht hoor, spijtig genoeg heeft em nu alles afgedaan enzo, zat ook een hoopje stof enzo

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Googlen naar JC Decaux, dat is het bedrijf van die posters. Enige nadeel is wel dat die in holland gevestigd zijn en ge ze moet gaan afhalen. Mss kunde da nog wel erges anders vinden, als ge geluk hebt stopt er juist zo ene die die posters komt vervangen. Ik heb er ooit zo is iem een paar zien krijgen. As ge da lief vraagt ...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten