In Latijnse moet je toch heel veel woordenschat van buiten leren enzo.Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Kantoor is bijna hetzelfde als parate kennis, als ik voor al de examens 2uur in mijn boeken gekeken heb is het veel.
In Latijnse moet je toch heel veel woordenschat van buiten leren enzo.Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Kantoor is bijna hetzelfde als parate kennis, als ik voor al de examens 2uur in mijn boeken gekeken heb is het veel.
Precies of iemand in het beroeps doet veel moeite. Waarom zitten ze daar anders ? En ik denk dat met intelligentie in deze thread wel iets bedoeld wordt. Probeer het woord een beetje in zijn juiste context te plaatsenOorspronkelijk geplaatst door Saf!
![]()
Vista, als je ouders in het lager je handjes vasthouden van nu moet je dit doen en nu moet je dat doen dan is dat niet leren leren. En geloof mij, bij wie hielden de ouders de handjes niet vast toen je nog in het lager zat ?Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA
Het is pas eenmaal in het middelbaar dat je leert leren. En als je dan in een BSO richting terecht komt leer je imo ook al niet echt leren aangezien ze de eerste 3 - 4 jaar geen examens krijgen ? Dus ook geen grote hoeveelheden leerstof verwerken. Het klinkt allemaal cru maar het is gewoon zo.
Chapeau aan de BSO'ers die het wel doen en een diploma hoger onderwijs of unief halen hé. Maar laten we reeël blijven, de hoeveelheid BSO'ers die dit halen is echt gering é ..![]()
mja ²ndals ge nooit gewoon zijt geweest om te leren en maar in BSO zit omda ge te "lui" zijt om te willen leren bij wijze van spreke, dan ist nu idd wel zeer lastig om nog verder te lere of ge moe serieus uit u pijp komen
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door televetforum
mja, met mss 20 woordjes per keer gedurende het jaar. Die 20 woordjes leren kost ijna geen tijd en ik heb toch nooit voor examens mijn woordenlijsten zitten leren. Dat hoefde ook helemaal niet.
In de laatste jaren niet. In de eerste jaren bij ons toch wel zeOorspronkelijk geplaatst door zarathustra
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)