Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 87
    Member
    iTrader
    0
    Heeft ook eens een mens een val van 500m overleefd dacht'k? of ewa minder maar toch al serieus

Banned Hmgrwngd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Project Loony
    Ach nee, een poesjes-fangirl.

Mensen > dieren. Punt aan de lijn.
    Ach nee, een complete idioot .
    Punt andere lijn.

OT: Ik geloof niet in de wet van Murphy; aangezien ze nooit van toepassing is op mij.
    Soms kan er enorm veel verkeerd gaan, maar loopt er niks verkeerd;
    soms kan er bijna niks verkeerd gaan, maar gaat het dan toch verkeerd;
    soms denk je da etc etc...

Tis een goeie oneliner, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.
    Om het nu een 'wet' te noemen...

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Punt andere lijn.
    Ik ben het eens eens met u

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dillyracer
    Ik ben het eens eens met u
    Pff; alsof ik per definitie altijd rare dingen zeg ofzo; komaan é.

Mensen ZIJN dieren.
    Altijd da verheven gedoe en ophemelen.

Bill Hicks: We're a virus with shoes!

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0

Daarbij, een mens komt doorgaans niet op zijn vier poten neer. :mmm:
    Dat mensen groter zijn dan 99,99% van de species op aarde, akkoord. Maar er is geen enkel reden om ons als "slimmer" te beschouwen. Onze complexe ontwikkeling is eigenlijk vooral risicovol.
    In feite hebben we op voorhand verloren van alle microben, mossen, sponzen, ... als het op efficiëntie aankomt.

Member Sprinkle Genie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hmgrwngd
    Punt andere lijn.
    Ja wadde dan lopen er veel idioten rond. Praktisch de ganse wereldbevolking. Hmm, klopt waarschijnlijk wel...

Mensen zijn dieren, akkoord, maar toch trekt bijna elke mens die arbitraire grens tussen mens en dier. Ik ook hoor, noem me maar een speciesist tot op zekere hoogte. Want mensen gelijk stellen met dieren gaat net iets te ver.

Maar hey! Dat was niet de bedoeling van mijn post hierboven! Ik hoop dat ik hier weer op niemands al dan niet hypocriete tenen heb getrapt zodat we weer uren kunnen uitbreiden?

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Maar hey! Dat was niet de bedoeling van mijn post hierboven! Ik hoop dat ik hier weer op niemands al dan niet hypocriete tenen heb getrapt zodat we weer uren kunnen uitbreiden?
    Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl

Member
    iTrader
    0
    Het ging er om dat een dier "niets" waard zou zijn tegen opzichte van een mens. Maar ik ben hypocriet wsl
    Als je iets van wiskunde zou kennen, zou je weten dat het '>' teken 'groter dan' betekent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hmgrwngd
    Punt andere lijn.
    Argumenteer even?

Want op mensen vitten is wel gemakkelijk, tot het op redenen geven aankomt.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Vandaag de trein genomen om 3u in aalst, moest om 4u in gent zijn wnt da ding waar ik moest zijn sloot dan.

Vertrekken in aalst, na 5 meter stopt trein al, ik van , ma em reed toch door, dan 100m of zo vo station lede: trein stopt. Kdacht: "jah, wachten op volgende trein zeker". paar seconden later: "Dames en heren, wegens rookontwikkeling aan onze trein zijn wij genoodzaakt te stoppen tot het mankement is verholpen is, bla bla bla". Uiteindelijk een uur gedaan over een treinrit die max. 30 mins duurt .

Ik weet niet wrom ma kvond da vrij grappig opt moment zelf.

Later nog weg kwijt geraakt ook (rechts gegaan waar ik links moest), was minder grappig want dan kwam ek te laat vo afspraak met kotbaas (ging sleutel afhalen).

Member Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieleman_F
    Heeft niets met murphy te maken, gewoon mis geleerd
    Het tweede gedeelte heeft volledig met murphy te maken ...

iTrader
    0
    Want op mensen vitten is wel gemakkelijk, tot het op redenen geven aankomt.
    Misschien omdat ik al weet dat dat bij jou toch geen zin heeft?

Ik ga niet al m'n tijd verdoen om 1 koppig verwaand baasje (ja, echt, jouw virtuele persoonlijkheid is dat wel) proberen te overtuigen...

Member ElBramo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killgore
    Vandaag de trein genomen om 3u in aalst, moest om 4u in gent zijn wnt da ding waar ik moest zijn sloot dan.

Vertrekken in aalst, na 5 meter stopt trein al, ik van , ma em reed toch door, dan 100m of zo vo station lede: trein stopt. Kdacht: "jah, wachten op volgende trein zeker". paar seconden later: "Dames en heren, wegens rookontwikkeling aan onze trein zijn wij genoodzaakt te stoppen tot het mankement is verholpen is, bla bla bla". Uiteindelijk een uur gedaan over een treinrit die max. 30 mins duurt .

Ik weet niet wrom ma kvond da vrij grappig opt moment zelf.

Later nog weg kwijt geraakt ook (rechts gegaan waar ik links moest), was minder grappig want dan kwam ek te laat vo afspraak met kotbaas (ging sleutel afhalen).
    Ik nam ook dikwijls de trein Gent-Aalst deze vakantie maar dat heb ik nog nooit meegemaakt

On topic: wat me wel al opgevallen is is, om het kinderlijk en simplistisch voor te stellen, dat iedere keer dat je iemand anders / iets anders kwaad aandoet, dat er altijd wel vergelding is ...
    Maw, iedere keer je iets slechts doet krijg je het op de een of andere manier wel terug.

Is wss wel gewoon een paranoďde gedachte

Member Sprinkle Genie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn god, man, ik heb het over mijn eerste post hier waar ik het overbekende voorbeeld aanhaalde over de kat met de besmeerde boterham op de rug. Simpelweg omdat ik in plaats van een tafel (die misschien niet hoog genoeg zou zijn om de boterham in vroegere posts te tijd te geven te laten wentelen) een flatgebouw voorstelde. Wat een commotie.

Jij spreekt hier direct in extremen. Het ging er niet om dat een dier niets waard is in vegelijking met een mens. Niets met aanhalingstekens, akkoord, maar ik zet die 'hypocriet' erbij omdat die mensen die struikelen over een hypothetisch voorbeeld waarbij een kat het leven laat, vaak net dezelfde "fout" maken als mensen die zichzelf beter beschouwen als dieren.

Kijk, die poeslieve mensen die nog liever hun buurman zouden zien sterven in plaats van hun kat of hond of weetikveel, slaan even goed dagelijks een paar vliegen dood. Nu mag jij of iemand anders mij eens uitleggen op basis van welk criterium zij een onderscheid maken? Denken zij niet net hetzelfde als de "dierenhaters", maar leggen hun arbitraire grenzen anders?

Sorry dat ik hier op verder ga, maar soms krijg ik echt het sch**t van die hypocrieten. Versta me niet verkeerd, ik denk nu niet dat jij zo bent, maar er zijn er veel, en ze beseffen het niet van zichzelf. Volgens mij, en dat is maar een bedenking, proberen velen zo zichzelf wat te vergoelijken.
    Video games don't define peoples' behaviour. I mean, if Pac Man affected us, all of the industralised world's kids would be running around in dark rooms munching magic pills while listening to repetitive electronic music.

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Daarbij, een mens komt doorgaans niet op zijn vier poten neer. :mmm:
    Ahnee, een foute gevolgtrekking
    Ik hou van dieren ja, ik had het gewoon over t feit 'als ge dan al onnozelteiten wil uittesten, doe et zelf en laat een ander zijn (een ander: mens/dier)'

Overigens is bewezen dat een kat slechts op zijn pootjes terecht komt vanaf een val van het vierde verdiep (anders hebben ze niet genoeg tijd om zich te draaien)(en jaaaa daar zijn uitzonderingen op, je sais)

en might I add: Wat een stomme reply, je lijkt me echt een kliertje zeg

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene
    Naah, klieren hebben nog een functie (in ons lichaam) .

Welke functie heeft hij?

Member Lensos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij heeft klieren

Member
    iTrader
    0
    Ahnee, een foute gevolgtrekking
    Ik hou van dieren ja, ik had het gewoon over t feit 'als ge dan al onnozelteiten wil uittesten, doe et zelf en laat een ander zijn (een ander: mens/dier)'

Overigens is bewezen dat een kat slechts op zijn pootjes terecht komt vanaf een val van het vierde verdiep (anders hebben ze niet genoeg tijd om zich te draaien)(en jaaaa daar zijn uitzonderingen op, je sais)

Might I add, wat doe je jezelf hier intelligent voor!

En nu kom je vast weer af met je 'Ik als rechtenstudente...'.

In ieder geval ben ik maar wát blij dat proeven voor geneesmiddelen gebeuren op dieren, en niet op mensen.

Member Zeta Reticula's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ...

...
    schitterend

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Might I add, wat doe je jezelf hier intelligent voor!

In ieder geval ben ik maar wát blij dat proeven voor geneesmiddelen gebeuren op dieren, en niet op mensen.
    ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply
    Als het met recht te maken heeft wel, omdat je mensen dan toch enigzins kan helpen als ze een juridisch probleem hebben, mijn excuses voor men goede wil
    en met intelligent voordoen heeft het nix te maken, wel met intelligent zíjn (en nee k heb geen dikke nek, ma k ga hier zeker ni zeggen dak een dommerik ben om u te plezieren terwijl dat geen waar is).
    Had ik het over dierproeven? Nee. Relevantie? Nul.

Member ChfZ | Hanky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja want dat doe ik natuurlijk wel in elke reply
    Als het met recht te maken heeft wel, omdat je mensen dan toch enigzins kan helpen als ze een juridisch probleem hebben, mijn excuses voor men goede wil
    en met intelligent voordoen heeft het nix te maken, wel met intelligent zíjn (en nee k heb geen dikke nek, ma k ga hier zeker ni zeggen dak een dommerik ben om u te plezieren terwijl dat geen waar is).
    Had ik het over dierproeven? Nee. Relevantie? Nul.
    een vrouw me haar op haar tanden

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten