Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 87
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [BAT] Hydra
    Omgekeerd gaat ook: Een gelukje hebben dat je niet verwacht. Iemand die je graag hebt ontmoeten en zien dat het hard klikt, of een 10 halen op computergrafieken , euromillions winnen. Always look on the bright side of life! LA-LA-LALALALA
    QFT

Kheb ook soms het gevoel dat alles tegengaat ze, ma nooit de moed laten zakken, der zijn altijd mensen die het erger hebben, klinkt mssch cliché, ma het is verdomme wel waar.

vo de rest : Life is full of misery and pain - and then you die.

edit: ik vind het trouwens maar laf om alles wat misgaat op wetten te steken.
    Laatst gewijzigd door killgore; 5 september 2006 om 09:58

Member bhaalspawn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fighting Hobbit
    Lees die quote in mijn vorige bericht nog eens, je zegt dat het leven zich niet gedraagt volgens wetten. In die zin impliceert niets dat je het enkel over de wet van Murphy hebt
    Mss lees ik de zin anders maar ik interpreteer het als 'dat is gewoon het leven en (Murphy) heeft niets met wetten te maken.'

Nuja de eerste keer heb ik het ook fout gelezen (Leven ipv Murphy)
    Prolly omdat er geen onderwerp staat in het 2e zinsdeel

OT: Aan deze wet geloof ik niet hoewel ik er de laatste tijd toch aan begin te twijfelen.
    Ik hoop alleen dat die evenredigheidsstelling klopt want als dat zo is zit ik safe de komende maanden en ga ik één van de gelukkigste personen op aarde zijn
    And on the seventh day, god stepped back and said "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans."

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    ik zal mijn zin even herformuleren voor de natuurkundigen onder ons

Dat dingen fout gaan heeft niets met murphy te maken, het is gewoon het leven.

Member Fighting Hobbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero
    ik zal mijn zin even herformuleren voor de natuurkundigen onder ons

Dat dingen fout gaan heeft niets met murphy te maken, het is gewoon het leven.
    Ok, daar kan ik mee leven
    Laatst gewijzigd door Fighting Hobbit; 5 september 2006 om 10:06
    Entropy isn't what it used to be

Member Bjorn's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mosh
    Ja, zoals een gesmeerde boterham die altijd met de 'beplakte' kant op de grond valt

das zever, heeft met de hoogte van de tafel te maken.

Ontopic: wet van murphy is dikke zever imho, ge gaat het gewoon veel makkelijker onthouden als het misloopt dan als ge ne goeien dag hebt -_-
    Diablo3 tag: Himu#2195

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ok, daar kn ik mee leven
    Mr. de toekomstige natuurkundige: zou jij het niet extreem beangstigend vinden dat het zou vastgelegd zijn door wetten dat jij op dit moment jouw "mening" (mening, right ) hier zit te verkondigen?

De hersenen (de geest if you will) zijn nog steeds geen volledig bekend gebied, de reden waarom wij bepaalde meningen & vaardigheden hebben is vaak nog meer gokwerk dan kennis, dus begin aub niet met dat alles vastligt met wetten, want we weten het niet. De kans is groot dat het idd vastligt in een voor ons onbegrijpelijk medium (noem het andere dimensie, noem het strings, ...), de kans is even groot dat er wel degelijk een soort volledig indeterministisch bewustzijn is waar we onze eigen beslissingen maken.

Dat de fysische gevolgen van onze handelingen/beslissingen vastliggen wil ik perfect beamen voor de rest .

edit: niet te aanvallend opnemen, ik wil gewoon zeggen dat het nogal riskant is te zeggen dat alles door (voor ons vatbare?) wetten wordt beheersd terwijl we dit allesbehalve zeker zijn.

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killgore
    Mr. de toekomstige natuurkundige: zou jij het niet extreem beangstigend vinden dat het zou vastgelegd zijn door wetten dat jij op dit moment jouw "mening" (mening, right ) hier zit te verkondigen?

De hersenen (de geest if you will) zijn nog steeds geen volledig bekend gebied, de reden waarom wij bepaalde meningen & vaardigheden hebben is vaak nog meer gokwerk dan kennis, dus begin aub niet met dat alles vastligt met wetten, want we weten het niet. De kans is groot dat het idd vastligt in een voor ons onbegrijpelijk medium (noem het andere dimensie, noem het strings, ...), de kans is even groot dat er wel degelijk een soort volledig indeterministisch bewustzijn is waar we onze eigen beslissingen maken.

Dat de fysische gevolgen van onze handelingen/beslissingen vastliggen wil ik perfect beamen voor de rest .
    Dan moet de maker van dat allesomvattende "ding" wel een zieke geest zijn imo

"ah hij heeft een goeie dag... we gaan hem eens met zijn 2 voetjes terug op de grond zetten"
    Stel u eens voor...

Member Fighting Hobbit's schermafbeelding
    iTrader
    0

Maar het is gewoon verkeerd om te beweren dat ons leven volledig losstaat van wetten. Onze hele leefomgeving is een gevolg van natuurkundige wetten en die oefenen sowieso een invloed uit op onze manier van dneken. Onze visie op de wereld wordt gecreëerd door deze wetten en zelfs als we los van wetmatigheid kunnen beslissingen nemen dan is ons analytisch vermogen in dergelijke maten beïnvloed door de wetmatigheid rondom ons dat het fout is om te stellen dat we niet volgens wetten leven.
    Entropy isn't what it used to be

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Maar het is gewoon verkeerd om te beweren dat ons leven volledig losstaat van wetten. Onze hele leefomgeving is een gevolg van natuurkundige wetten en die oefenen sowieso een invloed uit op onze manier van dneken. Onze visie op de wereld wordt gecreëerd door deze wetten en zelfs als we los van wetmatigheid kunnen beslissingen nemen dan is ons analytisch vermogen in dergelijke maten beïnvloed door de wetmatigheid rondom ons dat het fout is om te stellen dat we niet volgens wetten leven.
    natuurlijk, beweer ik zeker en vast niet, kwou gewoon effe nuanceren, daarom dat ik toevoegde het niet te aanvallend op te nemen. Ik denk dat je goed genoeg weet dat ik algemeen gezien gelijkaardige gedachten als u heb .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero
    Dan moet de maker van dat allesomvattende "ding" wel een zieke geest zijn imo

"ah hij heeft een goeie dag... we gaan hem eens met zijn 2 voetjes terug op de grond zetten"
    Stel u eens voor...
    Waar heb ik het over een allesomvattend ding dat daarbij nog artificieel gecreëerd zou zijn?

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Waar heb ik het over een allesomvattend ding dat daarbij nog artificieel gecreëerd zou zijn?
    De kans is groot dat het idd vastligt in een voor ons onbegrijpelijk medium (noem het andere dimensie, noem het strings, ..
    het is een interpretatie hé
    Jij beschrijft het: (noem het andere dimensie, noem het strings,....)
    Ik noem het een allesomvattend ding...
    Andere mensen zullen het misschien een god noemen

Member Mosh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn
    das zever, heeft met de hoogte van de tafel te maken.
    Ist waar snuggere? Ik wou maar aanhalen dat zo een goed gesmeerd boterhammeke verdacht veel mee zn geplakte kant op de grond eindigt indien hij valt. Welke wetten dat dat allemaal uitleggen boeit mij niet, HET IS KLOTE.

Ik heb het trouwens net getest, de hoogte van de tafel maakt geen kloten uit.
    It's been swell, but the swellings gone down

Member ChfZ | Hanky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ist waar snuggere? Ik wou maar aanhalen dat zo een goed gesmeerd boterhammeke verdacht veel mee zn geplakte kant op de grond eindigt indien hij valt. Welke wetten dat dat allemaal uitleggen boeit mij niet, HET IS KLOTE.

Sorry, maar ging hier toch ff strijk ^^

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3

Ik daag u uit om volgende test te doen:
    1) men neme een boterham
    2) men smere er een dikke laag choco op
    3) men neemt de boterham met de gesmeerde kant naar boven, tussen duim en wijsvinger
    3b) boterham moet evenwijdig zijn met de grond
    4) men laat die vallen

o kijk daar eens... gesmeerde kant blijft bovenaan...

Een uitleg hiervor kan je perfect in de fysica vinden.
    Een boterham met gesmeerde kant heeft een ander zwaartepunt dan niet gesmeerd. Het zwaartepunt heeft zich verplaats richting gesmeerde kant.

Als er iets van tafel valt kantelt het toch altijd?
    Net een test gedaan...
    Neem uw portefuille, leg die op tafel en geef er een duwtje aan zodat die van tafel valt... resultaat... de kant die bovenaan was op tafel ligt nu naar beneden.
    Komt omdat hij een bepaalde richting heeft en die richting neemt hij ook in het roteren.

Member KULeest's schermafbeelding
    iTrader
    0
    jawel was ooit is op hoezo
    http://www.dotjan.be Nie vies van pita me looksaus

Member Spliffsnatcher's schermafbeelding
    iTrader
    0
    PRIJS U GELUKKIG

het feit dat ge de slechte dingen onthoudt is het teken dat je veel goede dingen meemaakt. Mensen onthouden uitzonderingen

Als je elke dag in de shit zou leven, dan onthou je die ene keer dat je is geen aldi bier moet drinken of dat je in een bed kan slapen
    PLUR: peace love unity and respect

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten