Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)

Zwembaden aan de kust

Ik ben van plan één van de komende weekends met mijn vriend eens op stap te gaan naar de kust. Natuurlijk krijg ik dan altijd zin om te zwemmen maar het weer staat het totaal niet toe Daarmee dat ik op zoek ben naar (tropische) zwembaden aan de kust die toch wel de moeite zijn om er eens geweest te zijn. Ik zoek dus iets in de stijl van centerparcs maar dan niet zo prijzig Als het mogelijk is een zwembad met sauna en eventueel andere activiteiten (glijbanen, bubbelbaden,...)

Kheb al eens met google gezocht en ik vond o.a. het stedelijk zwembad in Oostende. Wie is daar al eens geweest en is het de moeite?

Dan kwam ik toevallig ook op een site terecht waar ze commentaar geven op het zwembad van Sunparks. Het waren meer afbrekende dan positieve commentaren, dus heb ik ferm mijn twijfels bij dit zwembad

Liefst dus een zwembad aan de kust (eventueel website?), en/of in de buurt van Oostende, of allesinds een zwembad dat te bereiken is met de tram/bus/te voet aangezien we met de trein naar Oostende gaan.

Alvast bedankt!
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Member Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nja die tropische toestanden in Oostenden liggen natuurlijk wel schoon in't stad enzo. kan wel plezant zijn. Kan mij echter nimeer herinneren hoe het er daar uitziet.

Member Reptiel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    DeHaan en Oostduinkerke hebben 2 sunpark zwembaden, tropischer ga je niet vinden.
    En van commentaar moet je ook met een koreltje zout nemen, ik ga 1 x maand naar Oostduinkerke en heb daar geen klachten van.

In Oostende heb je maar 1 deftig zwembad, dicht bij KHBO, is wel met zeewater en zal niet meer lang open zijn, aangezien kinepolis deze heeft opgekocht. Voordeel is wel dat den tram er praktisch voor stopt

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zwembaden aan de kust: de zee?

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel
    zwembaden aan de kust: de zee?
    kpeis dattet in april nog ni warm is aan zee ze

Member ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reptiel
    DeHaan en Oostduinkerke hebben 2 sunpark zwembaden, tropischer ga je niet vinden.
    En van commentaar moet je ook met een koreltje zout nemen, ik ga 1 x maand naar Oostduinkerke en heb daar geen klachten van.

In Oostende heb je maar 1 deftig zwembad, dicht bij KHBO, is wel met zeewater en zal niet meer lang open zijn, aangezien kinepolis deze heeft opgekocht. Voordeel is wel dat den tram er praktisch voor stopt
    Sunparks De Haan vind ik toch maar een pover zwembadje zenne !
    Verder ken ik nog een openluchtzwembad in Knokke Heist. Maar daar hebben ze enkel een 25-meterbad met een 'glijmuur' en een kleiner badje.

iTrader
    18 (100%)
    en als ik dan kies voor sunparks? is er onderling nog een verschil tussen degene in De Haan en Oostduinkerke? of beide even "pover"

Member Inch's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BaBsie
    en als ik dan kies voor sunparks? is er onderling nog een verschil tussen degene in De Haan en Oostduinkerke? of beide even "pover"
    Voor zover ik mij kan herinneren vond ik Oostduinkerke eigenlijk leuker dan De Haan.

Om eerlijk te zijn trekken al die tropische zwembaden ferm op mekaar. Een paar grote glijbanen, een zwembad met golfslag , een paar solars en bubbelbaden en een kinderbadje.

Meh...

iTrader
    0
    Als je naar Sunparks gaat, zou ik toch zeker naar Oostduinkerke gaan !
    De Haan had zelfs maar 1 glijbaan dacht ik.

Member drieskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    zo veel verschil zit er volgens mij niet, want ze zijn van het zelfde complex. Ik ben alleen nog maar in De Haan geweest en echt slecht vond ik het niet. Het is goed voor een dagje, 2 weken zou ik er niet kunnen zitten

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieskeuh
    zo veel verschil zit er volgens mij niet, want ze zijn van het zelfde complex. Ik ben alleen nog maar in De Haan geweest en echt slecht vond ik het niet. Het is goed voor een dagje, 2 weken zou ik er niet kunnen zitten
    Ik denk dat ik De Haan verwar met Vielsalm ..
    Ik ben al in 3 Sunparks zwembaden geweest.

Op 1. staai bij mij sowieso Mol !
    Op 2. dan De Haan
    En 3. Vielsalm

Member SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik vond die in vielsalm toch beter dan de haan. in vielsalm is daar zo'n buitebad met verwarmd water, was wel lekker (ben daar 5-6 jaar gelede op bosklas geweest in dien omtrek)

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    het zwembad van middelkerke
    ofwel het zwembad van zon en zee, als ge niets hebt tegen hordes asielzoekers (thank you very much , mister vander fucking lanotte)

Member ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Stedelijk zwembad Oostende is een goede zwemkom maar echt niks speciaal (het is wel al even geleden dat ik daar ben binnen geweest)

Oostduinkerke is the place to be dachtek

Member Trixken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Terneuzen, Scheldorado... Daar zitte wel aan een kanaal ma soit ook mooi !

iTrader
    18 (100%)
    mja, mijn vriend woont niet ver van centerparcs dus zou mijn keuze zeker en vast daar naartoe gaan

tis gewoon het feit, we willen eens een dagje kust doen, eens lekker wandelen en gaan eten enzo, en eens gaan zwemmen voor de dag wat te vullen daarom dat ik uitdrukkelijk vraag om zwembaden aan de kust.

ik denk dat onze keuze voorlopig uitgaat naar Oostduinkerke, misschien met wat geluk hebben we zelf een auto ter beschikking

bedankt voor de reacties tot nu toe!

Member Matt.'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Sun parks in de haan is ni slecht, maar niets speciaals. Zijn 2 glijbanen, bad met golven, verwarmd buitenbad, ... dacht ik. Stedelijk zwembad in oostende zijn er 2 bubbelbaden, en een glijbaan (met sterretjes in 't donker ) en 8 banen van 50m. ^^

Member Furyan187's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    ga mar naar Oostduinkerke, kvind De Haan niks vergeleken met Oostduinkerke :d

Member -etienne-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    tip: ga NIET zwemmen in 't zwembad van Oostende. Het water ziet er uit als gewoon water als eender welk ander zwembad maar 't is zout water. Echt vies dus om in te zwemmen. Ook niets te doen en echt saai bad. Leukste dat er is is één doodgewone glijbaan.

Member DiDoria's schermafbeelding
    iTrader
    0
    la reserve - knokke
    (of het gewone zwembad daar)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Regels voor berichten