Bekijk resultaten enquête: Wat raden jullie aan?

Aantal stemmers
1808. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ik heb 1x4 laten trekken en ben er super tevreden over

567 31,36%
  • ik heb 1x4 laten trekken maar had 't liever anders gedaan

27 1,49%
  • ik heb 2x2 laten trekken en ben er super tevreden over

137 7,58%
  • ik heb 2x2 laten trekken maar zou 't liever anders gedaan hebben

19 1,05%
  • ik heb nog geen wijsheidstanden laten trekken

1.058 58,52%
Pagina 62 van 105 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 916 t/m 930 van 1572
    Approved 9-lifer Jonathan's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vrijdag rond de middag dus die tanden laten trekken. Ondertss leef ik al ffkes op yoghurt en platte kaas enzo. Gisteren een lekkere tas soep + een zachtgebakken ei binnen gekregen.

Qua pijn valt het goed mee met de pijnstillers.

Nu ben ik frieten van het frietkot gaan halen, eating as we speak, doch da voelt wel nie heel juist aan :')
    West-Vlaming, Boer. - http://smaakwinkel.be

Member
    iTrader
    0
    Als ik dit zo lees dan zou ik ze niet meer allemaal ineens laten trekken. Frieten van het frietkot gingen pas na 5 dagen.

Member Joskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alle 4 in 1x laten trekken. Geen pijn gehad en eten was geen probleem. Het voelt gewoon wat raar aan met die extra plaats. Ze moesten eruit voor mijn kaakoperatie .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan Bekijk bericht
    Nu ben ik frieten van het frietkot gaan halen, eating as we speak, doch da voelt wel nie heel juist aan :')
    Eten na een kaakoperatie, dat voelt pas raar aan .

Approved 9-lifer Bouver's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik moet dinsdag gaan, ze gaan eerst kijken hoe ze het gaan doen ofzo. In augustus moet ik dan gaan voor ze te laten trekken.
    .

Approved 9-lifer bloodywolf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wijsheidstanden laten trekken is helemaal geen pleziertje, als je 2x2 doet is er gans da je bij de 2e maar blijft en blijft uitstellen
    ~Bloodywolf

iTrader
    3 (100%)
    Het is inderdaad niet zo dat ik het direct opnieuw zou willen laten doen.
    Doch het valt heus wel mee. Reken toch op zo'n 3 dagen gematigde pijn (indien je je pijnstillers inneemt teminste). De ingreep zelf viel heel goed mee, twas onder lokale verdoving en ik heb er eigenlijk niks van gevoeld ... ergens vond ik het zelfs leuk
    De spuitjes die ik daarvoor kreeg in mijn tandvlees en gehemelte waren iets minder amusant :')

Member Joskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan Bekijk bericht
    De spuitjes die ik daarvoor kreeg in mijn tandvlees en gehemelte waren iets minder amusant :')
    Bij mij was het ook onder lokale verdoving en inderdaad die spuitjes waren niet zo prettig .

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joskeuh Bekijk bericht
    Bij mij was het ook onder lokale verdoving en inderdaad die spuitjes waren niet zo prettig .
    Vooral dat in het gehemelte was echt efkes 2 seconden traantjes in de ogen krijgen :/

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Als ik dit zo lees dan zou ik ze niet meer allemaal ineens laten trekken. Frieten van het frietkot gingen pas na 5 dagen.
    hangt af van persoon tot persoon + de dokter die de ingreep heeft uitgevoerd zeker.

ik heb zelf veel meer last gehad van de verdoving (volledige narcose) als van het trekken van die tanden. ben vrijdag binnen gegaan voor daghospitalisatie, tegen 3u in de middag mocht 'k al terug naar huis.

heel de vrijdag liggen suffen en niet deftig wakker geraken (normaal zeker bij narcose? ). zaterdag was een redelijk goeie dag. 's avonds al gewoon gegeten (wel zachte dingen, patatjes met spinazie). zondag en maandag waren bij mij de ergste dagen. pijn heb ik nooit gehad (en zwelling ook niet echt) maar zo+ma was heel mijn kaak wel stijf.

di was alles al zo goed als weg en begon 'k mij al serieus te ergeren aan die draadjes. met wat prutsen waren de eerste er vr al uit (die dingen zijn klein als je ze ziet, maar in je mond zit daar precies van die dikke draad ). zo 9 dagen na de ingreep had 'k al mijn draadjes er uit geprutst en had ik nergens nog last van.

op dit moment zijn gewoon de 'putten' in mijn tandvlees nog wat aan 't dichtgroeien. soms wel lastig als er eten blijft zitten op een plaats waar je niet echt aankan.

precies een half dagboek neergeschreven hier. ach ja, lange posts moeten er ook tussen zitten zeker?
    Gory, gory, what a hell of way to die.

Member Benjamin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is vooral heel erg eng als ze een tand trekken, ik krijg er nog de kriebels van als ik denk aan het geluid wat je hoort wanneer die slager met een nijptang aan jouw tand aan het rukken is.
    Na afloop is de draad van de hechting vervelend, het voelt alsof je iets tussen je tanden hebt zitten maar je kan het niet verwijderen met poetsen of flossen.
    Na afloop had ik niet al te veel pijn.
    If you think education is expensive, try ignorance.

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Alle 4 ineens laten doen onder narcose, niks gene last van gehad.
    Always remember, if it's got tires or tits, you're gonna have trouble with it.
    The KTM really likes being ridden hard. If you never ride like a dumbass,
    and have no intention of ever riding like a dumbass, KTM probably doesn't make a bike for you.

Member Century's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb ze 3 jaar geleden alle 4 onder narcose laten trekken en ik moet zeggen dat ik er hennig wat last van heb gehad. In het ziekenhuis zelf ging alles nog perfect, maar eenmaal thuis begon de pijn op te zetten. Dafalgan forte hielp langs geen kanten (ik snap niet dat me niks sterkers voorschreven), enkel veel ijs eten stilde de pijn wat. Voor de rest heb ik de eerste week amper kunnen eten en tanden poetsen ging praktisch helemaal niet. De draadjes zaten bovendien los en irriteerden me enorm, dus men nonkel (dierenarts ) heeft ze losgemaakt. Daarna ging het wel beter, maar ik denk dat ik pas na een maand mijn mond wat fatsoenlijk kon opendoen.
    Van andere mensen uit men klas die het onder plaatselijke verdoving lieten doen, hoor ik wel dat ze er niet zo veel last van hebben.
    Maar ik denk dat het vooral persoonlijk ligt, de één heeft meer geluk dan de ander.

Member The Phazonhunter's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinki Bekijk bericht
    Alle 4 ineens laten doen onder narcose, niks gene last van gehad.
    Heb ik woensdag ook laten doen. Stomatoloog heeft er zelfs enkele eerst in 2 gebroken om zo geen te grote gaten te hoeven maken om ze eruit te halen. Het is een beetje gezwollen nog maar vloeibaar of kleine hapjes eten lukt wel (ik probeer vooral wat voorzichtig te zijn) en ik denk dat ik vanaf morgen trg wat gewoon ga proberen te eten. Al bij al viel het gelukkig nog goed mee en ben ik er nog goed vanaf gekomen
    3DS-friencode: 5026-4413-7898
    Rockstar social club account: Phazonhunter

Member
    iTrader
    0
    Ik heb dus vrijdag 9 juli (vorige week vrijdag) mijn 4 wijsheidstanden laten trekken in het ziekenhuis onder volledige narcose...
    Ik was verschrikkelijk benauwd want was de allereerste keer dat ik onder volledige narcose ging en het is ook niet echt zo goed verlopen.
    Ik kwam om 10 u binnen in het ziekenhuis. Mocht bijna direct naar de kamer. Daar kreeg ik een ziekenhuisschort, papieren slip en een pilletje om rustig te worden.
    Een halfuurtje later kwamen ze me halen om me in de wachtrij te zetten voor de operatie. (er waren er 11 die die dag binnen moesten)
    In die zaal hebben ze het infuus gestoken met vocht, druppels in mijn neus gedaan en toen moest ik wachten tot het mijn beurt was.
    Om 11u45 kwamen ze me halen omdat ze dachten dat de dokter bijna klaar was met de persoon voor mij. Ik mocht nog even op de brancard wachten. Ze hebben me pas om 12u30(!!) komen halen. Die brancard was keihard en dat deed dus verschrikkelijk veel pijn om daarop te moeten liggen.
    Dan kwam ik binnen in de zaal. Ze zetten eerst een maskertje op mijn gezicht en ondertussen spoten ze de vloeistof in mijn infuus. Ze hadden nog niet gedaan met 'slaapwel' zeggen of ik was al weg...
    Nu komt het ergste:
    Ik kwam wakker, maar de spierverlammers waren nog niet uitgewerkt. Dit wil eigenlijk zeggen dat je geest wakker is, maar je lichaam nog niet. Ik lag nog half in de operatiezaal. Ze hebben me dan maar vlug naar de ontwaakkamer gebracht, maar die buis zat nog in mij neus waardoor ik volledig begon te panikeren. Ik begon te hyperventileren. Ze hebben dan snel die buis daar uit getrokken (man dat deed pijn!!! ) en me zuurstof toegediend. De dokter durfde me nog niet direct naar de kamer te sturen waardoor ik zeker bijna 2 uren in de ontwaakkamer heb moeten blijven...
    De pijn viel heel goed mee, want ze hadden me pijnstillers gegeven via het infuus.
    Dan mocht ik eindelijk om 18u30 naar huis.
    Gisteren hebben ze de wieken eruit gehaald en vandaag heb ik verschrikkelijk veel pijn!! Het is net alsof ze de hele tijd aan het trekken zijn aan mijn tanden Ik zit te zweten van de pijn.
    Ik ben van gisteren al terug aan het werk.

Dit is geen ervaring waar ik met plezier naar terugkijk..
    En voor diegenen die het nog moeten laten doen: succes en trek je niet te veel aan van horror verhalen, want ieder persoon is anders

Approved 9-lifer gilbereke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    persoonlijk zou ik het nooit onder algehele verdoving laten doen. Ik vind dat veel te invasief. Algehele verdoving is niet iets dat je zomaar lichtjes opneemt.
    Daarom dat ik er voorstander van ben het onder plaatselijke te laten doen en dan bv 2 keer 2 tanden te laten trekken. Densoods 4 keer 1.

Pagina 62 van 105 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten