Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Member DevilDown's schermafbeelding
    iTrader
    0

Vraagske aan de Studenten onder ons :)

Gutentag,

Zoals waarschijnlijk velen moet ik voor volgend jaar ook de prangende keuze maken welke richting ik wil doen aan de universiteit. 100% zeker ben ik echter nog niet en vandaar dan ook dit oproepke

Het komt erop neer dat ik graag eens een babbelke (op msn) zou willen slaan met mensen die Rechten, Geneeskunde, Biochemie/technologie doen aan de universiteit.

Als hier hier zulke mensen zitten en ze zijn bereid een beetje vrije tijd op te offeren voor een zwaar twijfelgeval als ikke, zwaaaaaaaaaar bedankt

Gelieve dan Uw MSN Mail te PM-en of dergelijke ! aub !

THX op voorhand &
    MVG
    Gertjan
    [Housemuziek Maakt Jongeren Kapot]
    Check my Facebook page for latest info: Fragment Q

Member foo-pah's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    ik doe burgerlijk, maar paar vrienden doen biologie en bio-ingenieur, kzal hun mailadres es geven wanneer de herexamens gedaan zijn

Member Santa's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foo-pah
    ik doe burgerlijk, maar paar vrienden doen biologie en bio-ingenieur, kzal hun mailadres es geven wanneer de herexamens gedaan zijn
    Moest hij nu geinteresseerd zijn in die richtingen

GePMd voor mezelf eerste jaar Rechten voldaan met onderscheiding en vriend die Biochemie in Gent geslaagd was

Member Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ahum

voor geneeskunde zijde wel net iets te laat denk ek :/

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    t moe zijn dat hij nog een jaartje wilt wachte he

Approved 9-lifer maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit
    ahum

voor geneeskunde zijde wel net iets te laat denk ek :/
    en wie zegt dat die jongen zich niet heeft ingeschreven voor de ingangsproef?

Member Pomme's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    mja, ik doe nieks van bovenstaande, ben ook al afgestudeerd... Maar wat ik vooral gemerkt heb dat dé belangrijkste factor is om u goed te voelen bij uw werk, u te kunnen inzetten, en resultaten te kunnen neerzetten:

doe wat ge het liefste zou doen en ge nog wat goed kunt ook. Als dat straatmuziekant of clown is, dan zij het zo. Iedereen is succesvol als hij/zij doet wat hij graag en niet slecht doet.

Laat u aub niet beinvloeden door geld/hogere functies en van die zever :/

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdevis
    en wie zegt dat die jongen zich niet heeft ingeschreven voor de ingangsproef?

Ik ben inderdaad wel ingeschreven
    Aan de mensen die reeds ge-PM-d hebben wel dank Ik zie jullie straks hopelijk wel eens op msn.

Feit is dat mijn hoofdprobleem is dat ik rond alles twijfel.
    Bij elke richting vind ik wel iets wat me meer of minder aanstaat... maar niets geniet m'n voorkeur. En sta ik dan op het punt iets te schrappen, dan gebeurt er iets waardoor ik het toch maar niet doe...

Mijn grootste bekommernis is iets te kiezen waarbij uiteindelijk zal blijken dat ik het niet graag doe... ok, akkoord, er zijn altijd vakken die je niet graag doet, maar ik wil globaal toch met een tevreden ingesteldheid op m'n keuze terugblikken.

Velen hebben mij nu ook wel al gezegd dat ik er niet zooooooo zwaar mag aan tillen en er iets lichter moet overgaan; veel jongeren kiezen immers ook gewoon iets omdat "het traditie is -> Mama/papa", of omdat "ze nu eenmaal moeten kiezen" , zo is het in ieder geval met een aanzienlijk deel van de leerlingen uit m'n laatste jaar. Dan heb je natuurlijk ook nog de mensen die al jaren bijv. met programmeren en dergelijke bezig zijn, dus logischerwijs volgen zij informatica.

Als ik dat allemaal zie, dan word ik eerlijk gezegd nog onzekerder/wanhopiger/gefrustreerder, want ondertussen sta ik daar nog altijd met bij wij van spreken geen "benul". (grof gezegd.)
    Pff, en dat bemakkelijkt het allemaal natuurlijk niet, hoe meer ik alles herlees, bekijk, of nog eens met mensen praat, hoe erger dat enkel wordt

Crimineel gewoon, nuja, alleszins al dank aan de mensen die PM-den ...!

Ciao

Member hendrik1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Om U wat geruster te stellen:
    Ik heb mijn keuze gemaakt ergens half september en schreef me in oktober toen alles al bezig was, en ik ben er zeker van dat er nog zo rondlopen
    greetz

Member sneax's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrik1
    Om U wat geruster te stellen:
    Ik heb mijn keuze gemaakt ergens half september en schreef me in oktober toen alles al bezig was, en ik ben er zeker van dat er nog zo rondlopen
    greetz
    Mja het KAN maar tis toch ni optimaal eh. Als ge het vroeger weet kunt ge ook comfortabeler naar een kot zoeken enzo.

Approved 9-lifer lttuvix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    zou ge beter niet met de profs praten in unief denk da zij u beter kunnen helpen

Approved 9-lifer PureFun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Je kan mss ook eens kijken naar biomedische wetenschappen. Afhankelijk van de universiteit kan je na 1ste ba bmw direct doorgaan naar 2de ba geneeskunde met mss wat extra anatomie. Een groot deel van de gebuisde ingangsexamen studenten gebruiken bmw om toch geen jaar te verliezen.
    Als ik me niet vergis is het ook mogelijk om na 2de ba bmw over te gaan naar 1ste ma biochemie.
    Anyway het belangrijkste is dat je het wilt doen, vele studenten veranderen na hun 1ste jaar drastisch van richting.

iTrader
    0
    Biomedische zat erook tussen, maar raar genoeg vind ik de omschrijving van biomedische aantrekkelijk, maar de vakken op zich niet zo

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ik ken iemand die gaat voor bio-ingenieur, maar is nu volop aan herexamens bezig, als ze vrij is zal ik vragen of ik haar MSN mag geven ^^

Member LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    34 (90%)
    ik heb er net mijn eerste jaar rechten@KUL opzitten
    geslaagd met voldoening ( net geen onderscheiding)
    IK heb er wel hard voor moeten werken, enfin, met minder zou het ook wel gegaan zijn, maar ik moet mij nog een goede studiemethode eigen maken
    In ieder geval: ge gaat mogen werken

iTrader
    0
    Jah, dat had ik aldoor dat ik ga mogen werken, motiverend iemand zijt gij :P

Member LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    34 (90%)
    ^^, wa moet k zeggen? "feest maar gans t jaar door, manneke" dan zoude nog kome zage dak u ni gewaarschuwd had

Member FinalFrag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha
    ik heb er net mijn eerste jaar rechten@KUL opzitten
    geslaagd met voldoening ( net geen onderscheiding)
    IK heb er wel hard voor moeten werken, enfin, met minder zou het ook wel gegaan zijn, maar ik moet mij nog een goede studiemethode eigen maken
    In ieder geval: ge gaat mogen werken
    Idd, int eerste jaar hebde da echt nie door hoe ge moet leren hé (zeker eerste semester).

Tot zover mijn zeer nuttige commentaar

(mijn msn heeft ie al voor de mensen die zonodig commentaar zouden willen geven op mij )

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik denk dat je beter gaat naar het forum van die richting. Elke richting heeft wel zo'n forum.

Member NeFerMeTu's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DevilDown
    Jah, dat had ik aldoor dat ik ga mogen werken, motiverend iemand zijt gij :P
    Dat of chance hebben dat ze het systeem terug wat bijwerken.
    Met beetje geluk gaat de volgende lichting rechtenstudenten niet zo hard gekloot zijn als de eerste lichting (waar ondergetekende dus deel van uitmaakt, dankuwel KUL).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten