Yuw allemaal,
Ik zou graag weten of hier mensen zijn die de richting elektrotechnieken volgen (aldanniet in Khlim/diepenbeek).
k heb dit jaar mijn diploma A2 elektrotechnieker behaald aan tihh hasselt en ben dus van plan om verder te studeren (A1 en wie weet miss tot master).
k heb dus de richting elektrotechnieken gedaan (4jaar: 3-4-5-6), k heb 2h wiskunde gehad /week, wat wel bitter weinig is.
1 en 2 september zijn er bijlessen wiskunde te volgend in khlim zelf , waar k zeker bij gaan zijn( zal vooralproblemen hebben metmijn wiskunde aangezien ik zoweinig wiskunde heb gehad i know ).
k zou dus graag willen weten hoe dat de school zelf echt is volgens de studenten zelf.
of de richting goed is voor werk in de toekomst. ( k dacht toch dat er techniekers nodig waren)
ik had het aan mijn leerkrachten gevraagd een paar maanden voor 't einde van 't jaar.
sommigen reageerden : ' och? gaat ge da echt proberen? t gaat wel echt moeilijk zijn? denkt ge da ge da gaat halen? '
sommigen reageerden ' het gaat wel echt moeilijk worden, maar als de motivatie er is en ge werkt er keihard voor dan moet het u wel lukken '
Natuurlijk kunnen jullie niet weten of ik de richting aankan of niet.
maar graag wat infoover de school en studierichting
.
mvg,
Lilpac

LinkBack URL
About LinkBacks
( zal vooralproblemen hebben metmijn wiskunde aangezien ik zoweinig wiskunde heb gehad i know ).
over de school en studierichting
Met citaat reageren
(ik zit wel niet op de khlim maar zo veel zwaarder zal hunne wiskunde nu niet zijn)