Beste studenten informatica / informatici, het is misschien nog wel vroeg om hier over te beginnen maar ik heb namelijk enkele vragen over de opleiding informatica. Ik heb namelijk al een jaar er op zitten (zit op de xios, voormalig HL) en heb er toch redelijk veel er voor moeten doen om het jaar te slagen (vele uren achter de boeken, cursussen en pc). Nu zou ik graag willen weten hoe het zit met het 2de jaar en het 3de. Is de moeilijkheidsgraad hetzelfde of ligt het nog hoger dan het eerste ? Welke vakken gaan er zoal bijkomen ?
Door de vakantie heen ben ik ook veel kennis van programeertalen verloren omdat ik natuurlijk niet mijn vakantie ga verpesten door te programmerenIk hoop dat dat geen ramp gaat zijn voor het begin van het volgende academiejaar, anders ga ik best alles een beetje terug herhalen
.
Ook zou ik graag weten of degene die hun 3de jaar gedaan hebben vlug werk hebben kunnen vinden.
ps: degene die er het eerste jaar nu gaan doen en naar de introductiedag gaan: i'll be there voor de rondleiding te geven samen met nog enkele 2dejaars. Cya there![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
). Nu zou ik graag willen weten hoe het zit met het 2de jaar en het 3de. Is de moeilijkheidsgraad hetzelfde of ligt het nog hoger dan het eerste ? Welke vakken gaan er zoal bijkomen ?
.
Met citaat reageren
)
Ook nog oracle en progress denk ik.
brrrrrrrrr (bme hogeschool gent)
)