Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 39

Discussie: Wenkbrauw Piercing

Member Retro.Johnson's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Wenkbrauw Piercing

Aloha, ben dus van plan om een wenkbrauw piercing te zetten, al veel info over gelezen, maar nog niet naar een piercingshop geweest. Ik weet aan welke voorwaarden een piercer en zijn materiaal moeten voldoen.

Paar vraagjes, mss voor de mensen die er een hebben. Hoe zit da met de genezings tijd, want die is benaa op elke site anders, ongeveer 6 tot 9 weken of wat ? En hoe zit da precies met da uitgroeien ervan, komt da veel voor of is da ook zo iets wa ni veel voorkomt.

Als er mensen zijn met belangrijke punten, en zo wa tips / dingen waar ik op moet letten ... post maar.

Bedankt,

Retro.
    abbi !

Member dognose's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    dacht da vroeger links wenkbrauwpiercing gay was
    misschien rekening mee houden
    weet niet of da nu nog van toepassing is

iTrader
    1 (100%)
    is ook zo, ik steek ze alvast rechts
    abbi !

Member dognose's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    kvind da toch wel chique zo piercingen
    hetzij ni tè opvallend en niet te veel
    ik ga er mij een bolleke onder mijn onderlip aanschaffen

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    ik heb nu een verlede vrijdag men lip laten piercen das ongeveer een genezings tijd van 3 maanden (met goede naverzorging natuurlijk)
    Uitgroeien betekent basicly dat je lichaam piercing afstoot, dit gebeurt makkelijker bij een oppervlakkige piercing zoals een wenkbrauwpiercing.

Voor een wenkbrauw mag je rekenen op een genezingstijd van toch wel 3 maanden.
    Ik zie dat je van gent bent. kzou je dan aanraden om naar de bodydesign te gaan in de nederkouter. die zijn echt goed, ik ben van brugge en daar ga ik altijd.

Je krijgt daar alle info die je nodig hebt. als er nog iets is waarmee ik je kan helpen zeg het maar.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    1 (100%)
    Ik had al op de site van bodydesign gekeken, en deze leek mij ook geschikt. Bedankt

Moet da elke dag gereinigd worden in die genezingsfase ( met reinigen bedoel ik dan ook uithalen, staafke ontsmetten, afspoelen, wondje uitspoelen, etc en ni gewoon es onder het warm water steken ) of kunde daar een beetje lakser in zijn.

En bestaat er niks op da wondje open te houden wanneer uw piercing der ni inzit ( bv voor werkgebeuren ofzo. ) want ik heb ook gelezen dat da redelijk vlug dichtgroeit zoals de tong.
    abbi !

Member badXtrip's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kdacht daj daar zo van die doorzichtige staafjes voor had, nee?
    Deleted by admin: lees de signature rules aub

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retro.Johnson
    Ik had al op de site van bodydesign gekeken, en deze leek mij ook geschikt. Bedankt

Moet da elke dag gereinigd worden in die genezingsfase ( met reinigen bedoel ik dan ook uithalen, staafke ontsmetten, afspoelen, wondje uitspoelen, etc en ni gewoon es onder het warm water steken ) of kunde daar een beetje lakser in zijn.

En bestaat er niks op da wondje open te houden wanneer uw piercing der ni inzit ( bv voor werkgebeuren ofzo. ) want ik heb ook gelezen dat da redelijk vlug dichtgroeit zoals de tong.

Hoho, der uithalen is infeite een big no no. Reinigen liefst twee keer op een dag, dat gebeurt zo: Eerst week je eventuele kortsjes los en verwijder je die, dan gebruik je PH neutrale zeep (dat je meekrijgt van de piercingshop alle in de bodydesign toch) laat je dat wat schuimen tssen je vingers en doe je een beetje aan de uiteinden van de piercing en beweeg je die wat heen en weer daarna goed spoelen er mogen GEEN zeepresten achterblijven.

Ik raad je echt ten sterkste af om tijdens de genezings periode de pierincg eruit te halen, en er na is infeite nog niet zo goed. Het kan zijn dat binnen het uur dat wondje al toe is en dan sta je daar. Voor zover ik weet bestaat er niks dat da wondje kan openhouden.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Guerdo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb een labret piercing. (onder men lip dus)
    Qua verzorging aan de buitenkant (zal niet veel verschillen met een wenbkbrauw), is reinigen met fysiologisch zoutwater, te verkrijgen bij de apotheker en daarna Isobethadine (roodsel) errond. Neemt wel geteld 2 minuten inbeslag en dat twee x per dag. Wsl zal alleen de tijd hoelang ge da gaat moeten verzorge verschillen. Ik heb dit anderhalve maand moeten doen, twee x per dag..

Beste is eiggenlijk gewoon naar de piercing zaak gaan en daar alles bevragen. Dan hebt ge de _exacte_ uitleg en zijt ge zeker da alles weet en hoe het in mekaar steekt..

Eventuele vragen, just shoot!

**EDIT** en zeker _niet_ u piercing uithalen tijdens het genezingsproces
    Laatst gewijzigd door Guerdo; 5 augustus 2005 om 12:30

iTrader
    1 (100%)
    ok, want reinigen zonder uithalen leek mij redelijk raar, maar kan dus toch. Bedankt voor de tips, als deze thread nog open is wanneer ik m'n piercing heb post ik nog wel iets, ik zal de rest van info wel vergaren bij de piercer

Retro.
    abbi !

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    hm zelfs als ik het mooi vond, liet ik dat nog niet zetten

schoon maken enzo, lijkt me vrij pijnlijk, en het laten zetten ook

lichaam is er uiteindelijk ook niet voor gemaakt he

dit niet als flame bedoeld ofzo voor alle duidelijkheid
    oei

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy
    hm zelfs als ik het mooi vond, liet ik dat nog niet zetten

schoon maken enzo, lijkt me vrij pijnlijk, en het laten zetten ook

lichaam is er uiteindelijk ook niet voor gemaakt he

dit niet als flame bedoeld ofzo voor alle duidelijkheid
    Men labret (lip) Deed totaal geen pijn echt niet, je kan het vergelijken met een inspuiting krijgen. Reinigen doet al zeker geen pijn.
    Kheb hem nu een week en alles ziet er goed uit, kvoel em al niet meer zitten.
    Als je er zorg voor draagt en het niet verwaarloosd komt alles in orde

Member Jezus v NASA...'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reavX
    Men labret (lip) Deed totaal geen pijn echt niet, je kan het vergelijken met een inspuiting krijgen. Reinigen doet al zeker geen pijn.
    Kheb hem nu een week en alles ziet er goed uit, kvoel em al niet meer zitten.
    Als je er zorg voor draagt en het niet verwaarloosd komt alles in orde
    pic? want ben ook van plan een labret piercing te zetten, alleen mag ik het school niet in met een piercing dus zou ik zo een huidskleurachtig stukje moeten hebben voor erin voor tijdens de schooluren
    Great minds think alone

iTrader
    86 (96%)

Member Verivalta's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    kheb er al 2 in de wenkbrauw laten zetten en das echt wel een gemakkelijke piercing qua verzorgen enzo , om uitgroeien moet ge u geen zorgen maken imo

eentje had ik linkerkant linkerwenkbrauw (dik jaar gehad) en nu heb ik nog ene int midden van mn rechterwenkbrauw (2 jaar)

http://users.pandora.be/verivalta/piercing/eyebrow.jpg
    All the grotesque creatures and demons that you see are nothing but manifestations of your own mind.

Be not fearful

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Bon het gaat hem hier niet om of het lelijk is of niet! dus stop ermee ffs!
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member Irtimid2001's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Enekeer da u piercing derin zit, de eerste weken goe verzorgen en ni constant zitten aan prutsen. Gewoon 's morgens en 's avonds ontsmetten, ikzelf heb redelijk lang last gehad aan mijn piercing (midden in de onderlip) omda'k der altijd aan zat te prutsen en ik ontsmette die ook ni zoals't moest, nu is die genezen en heb'k daar echt gene last meer van.

Piercings vind'k wreed schoon, ma 't mag ni overdreven zijn (zo 2à3 in't gezicht vind'k al genoeg) en 't hangt ook af van de plaats eh (ne prince albert zou'k van mij leven ni laten zetten )

btw weet iemand of ge doorzichtige staafkes hebt voor in u onderlip? Daarmee bedoel'k van die staafkes die ge moeilijk ziet zitten, dage zo kunt toemaken me iets klein waardoor da u piercing ni opvalt???
    My guitar // webspees
    Werchter, you guys fucking rule! -Kirk Hammett 2/7/2004

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    ik wil graag een neuspiercing laten zetten, maar omdat ik volgend jaar voor lager onderwijs ga studeren is het niet echt gepast voor daar mss later als leerkracht met een piercing te staan (volgens mijn moeder toch)
    kdenk dat ik nog niet gezegd heb dat er zo bepaalde piercings bestaan waardoor ze niet te zien zijn, maar zijn die makkelijk te vinden? (winkels omgeving centrum gent?)

dan nog had ik gehoord van op mijn pa zijn werk die ook een neuspiercing had, maar ontstoken geraakte en dus heeft ze die moeten verwijderen
    resultaat: er blijft voor altijd een zwart puntje op haar neus staan (redelijk zichtbaar)
    is dit te vermijden door goede verzorging? of is dat compleet door je lichaam afhankelijk of ze die piercing "accepteerd"?
    Laatst gewijzigd door Babs; 5 augustus 2005 om 16:36

Banned |) ][ |V| ]['s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reavX
    jij lijkt op een mathieu die ik ken, en das allesbehalve goed

iTrader
    86 (96%)
    fuck you

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten