Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 57
    Member Stichero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb m'n kamer in bordeauxrood en donker grijs geverfd
    echt sjiek en tdoet beke oosters aan
    Q: What is the leading cause of pedophilia?
    A: Sexy children.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xx TuuR xX
    hier vind je ook al wat info... http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=336992
    probeer misschien je muren eens te behangen met oud papier (kranten, boeken,...)
    Ik zal straks eens een foto posten van een van mijn muren waar ik net aan begonnen ben met robbedoezen uit 1982... You'll like it

Edit: Voor
    Na
    Na
    ma enfin, kieken.
    oude robbedoezen brengen nog goed op ze
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Member Fastkiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelus2002
    Zoek op google eens naar "feng shui".

Dan zal je wel genoeg tips vinden ivm verfkleuren enzo...

ben niet echt voor chinees

Member
    iTrader
    0
    grafitti, posters,...

werk zeker me 2 kleuren das geestiger

of als je ne kamer ebt meje bed centraal tegen de achtermuur: zwarte lakens, zwart aan de zijmuren en wit an de voor en achterkant (als je zou binnenkomen in je kamer zo e en je bed staat dan recht voor je)

je mag dan wel ni zoveel inje kamer hebben staan (en best et meeste zwart/wit)

iTrader
    0
    Ik zal normaal 1 muur grafitie laten spuiten, mijn schoonbroer zal dit doen. Dat zal de muur zijn die je als eerste ziet bij het binnen komen, dus de achtermuur. Denkt mss om andere muren in rood te gaan, geen te fel rood, zo zachte dronkere rood.

Member ASHERON's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://www.colormatch.dk/

das leuk als ge bep muren in een ander kleurke wilt steke.. zo kunde is zien wa bij elkaar past

Member Xx TuuR xX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door preske
    ma enfin, kieken.
    oude robbedoezen brengen nog goed op ze
    een vriendin heeft 'ns geprobeert ze kwijt te raken... Ondertussen staan ze al een jaar op de zolder

Member Darkness's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik zoek ook naar ideeën om mijn kamer in te richten, probleem is wel dat het plafond tegenwerkt want dat is beukkleurig en ik zou graag veel warme kleuren gebruiken (bordeaux, geel, bruin, ...) en ik weet niet direct hoe ik dat kan combineren met dat plafond...

thnx grtz

Member boony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    verft u kamer zwart das pas origineel

iTrader
    0
    iemand die iets kan vinden om zelf, zetels te kunnen maken. K'zou graag zo hoekzetel maken, met eronder lijk kasten. Om dan wat dingen in op te bergen, k'zou dan die zetels zelf maken met planken enzo en dan iets er bovenop om zacht te zitten enzo. Iemand die zo een site vindt met uitleg erop hoe je dit doet ?

Thx

iTrader
    0
    somebody?

Approved 9-lifer chosen1's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    site weet ik niet maar als ge gewoon een paar kisten maakt die in de vorm wa gij wilt kunnen gezet worden, en mee vanvoor een open vlak dan kunt ge daar vanalles insteke e!

Member Davy C.'s schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boony
    verft u kamer zwart das pas origineel
    tis orgineel ma vree donker alsde ma 1 raam ebt
    been there done that

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik ga m'n kamer schilderen in het donkerrood.

Member whatever9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/kamer/

foto's van mijn kamer-mod in progress

wat is er gebeurt:
    - muur gedelete met hamer.exe... deze stond tussen de 2 ramen vroeger.
    - behangen
    - plafond 3 keer geverft
    - strepen geverft
    - bollen geverft
    - kader gevert maar net voor de finish was de verf op
    - bruin geschildert.... VEEL bruin geschildert

ik heb er nu al 4 weken werk in zitten en nu is overal de eerste laag klaar ( vandaar dat er nog kleurverschil in zit en dat sommige stukken mat zijn en andere dan weer blinkend )

de hoofdkleur is dus "havana" bruin, de andere drie kleuren zijn niet tekoop maar zijn zelf gemengd met zo'n levis color mix machine.
    de andere kleuren heten: - donkerblauw
    - lichtblauw
    - groenblauw

ter hoogte van de grote rechthek komt het bed te staan, dit is 1.4 meter breed en 1.2 meter breed. de bollen zijn om een beetje meer kleur in de muren te steken ( normaal zouden alleen de strepen er staan )
    naast de strepen in de hoek komt de TV met xbox en homecinema set, naast de deur komt mijn hoekbureau met daarop mijn PC etc.
    momenteel heb ik net geen 500€ verf aan de muren hangen, en dat dus voor de eerste laag, plafond niet meegerekend dus. het is echt een GROTE oppervlakte om te schilderen, en het behang laat zich moeilijk schilderen.
    de muren alleen hebben een week gekost ( van 10 tot 12 en van 1 tot 6 gemiddeld )
    en op sommige dagen zijn we met 2 bezig geweest.

nu voor de 2e en derde laag gaat het normaal een stuk makkelijker gaan om te schilderen en zal het (hopelijk) minder verf gaan kosten anders ben ik geruineerd

dus things to do:
    - bruin 2e en 3e laag geven ( ik geef dat ongeveer 2 weken )
    - aftapen van de andere vlakken
    - andere vlakken een 2e en 3e laag geven.
    - aanbrengen van een parketvloer, deze zal uit eik zijn en ingeolied met een witte olie ( het hout zal nog zichtbaar zijn... het zal maar een fijn laagske zijn )
    - een bed gaan kopen ( twijfelaar, 1.40 meter wat dus een groot 1P bed is, voor als de vriendin blijft slapen )
    - een oude kist schuren en in het groenblauw schilderen, deze komt in de andere hoek bij het raam, aan de bed kant van de kamer.
    - een hoekbureau kopen
    - TV meubel kopen en home cinema in huis halen
    - speakers ophangen in 5.1 of 6.1 configuratie
    - zetels kopen
    - verlichting verzorgen

de verlichting zal voornamelijk indirect zijn, dus geen spots in uw gezicht maar wel naar de muren gericht, zo gaan de strepen en bollen beter uitkomen op het gebied van "opvallen" en ook zal hun kleur meer tot hun recht komen ( fluo verf trouwens, ze zijn licht zichtbaar in het donker en lichten fel op bij weinig licht )

verder zal er op de muur van de deur die een beetje uitspringt ook een grote foto van mezelf opgehangen worden van ikzelf op mijn racescooter, maar dit is nog niet helemaal zeker of het te realiseren valt.
    ( http://users.pandora.be/TrAiL/allerl...moet%20dat.JPG foto van die foto )

de kamer zelf is trouwens een grote U vorm met achter de deur een kleine inkeping die zal gaan zorgen voor kastruimte

positieve comments zijn welkom, negatieve ook, ideen zijn natuurlijk ook altijd welkom
    Laatst gewijzigd door whatever9; 5 augustus 2005 om 14:48

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten