Pagina 4 van 8 Eerste 12345678 Laatste
    RatZ!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    kheb hier alle hans teeuwen shows liggen, zet ze regelmatig op, en blijf erbij strike gaan . Mijn soort humor zonder twijfel
    ?

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atticus Finch
    Geef mij maar George Carlin .. die is pas saracastisch.
    klikkie
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

^^VooDoo^^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Moet er niet zoveel van hebben van Hans teeuwen, op mp3 valt ie mee, maar als ik hem op video bezig zie kan ik het niet lang volhouden ... geef mij maar andre van duin of de goeie oude urbanus.

Shotty's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    1 woord ZALIG
    My pride is everything.
    My honor is the only thing that keep's me going...
    Psn: Shottys

^^pathfinder^^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    gisteren nog DVD van hem gezien met vrienden

jongens toch die kerel heeft een "gave"

Master P's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wie ik ook heel goed vind is Herman Finkers. Helemaal anders dan Hans Teeuwen, 'softer', maar ookj strijkgaan imo. Goeie liedjes ook.

En Theo Maassen heeft ook wel goeie dingen, over racisme bvb: "De mens is ontstaan in Afrika, dus in oorsprong zijn wij allemaal Afrikaan. Heeft er gewoon op een gegeven moment een groepje gezegd: 'Nou, wij gaan wat vrederop kijken, komen jullie mee?' en antwoordden de anderen: 'Nee, we hebben geen zin, we blijven hier.' Nu, dat is goed voor mij, iedereen moet doen wat ie wilt, maar dan moeten ze achteraf ook niet komen klagen van: 'Ooooh, we hebben zo een honger!'..

iTrader
    0
    Ik heb heel wat Nederlandse cabaretiers op DVD en ze hebben elk hun eigen manier van spelen, maar hij is echt wel mijn favoriet. Naast Bert Visscher, maar die is de hele tijd door hyperactief. Terwijl Hans Teeuwen soms zo een heel serieus typetje kan neerzetten, maar dan een minuut later weer helemaal kan omslaan.
    Hierboven stond een commentaar van iemand die hem liever bezig hoort zonder hem te zien, terwijl ik eigenlijk vind dat zijn mimiek hem zo speciaal maakt.
    Eén van m'n favoriete stukjes:
    http://www.hansteeuwen.net/index.ht/...an_weer_wel/5/

"En we filosoferen, en filosoferen, en dan raak je in vervoering door de prachtige Chansons. En dan, rond een uur of twaalf, zo’n lekkere dikke schrijfster, helemaal gek, pompen op de plee man! Heerlijk! En dan WHAP, over die wip, en WAP die zwans naar binnen, hengsten! In die natte la! En dan maar raggen!"

subtiel toch
    Laatst gewijzigd door Valk; 29 juli 2005 om 16:05
    aka Daiky aka Adamas

Master P's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ahja, ook een van mijn favorieten is dat pseudogedicht dat "dieper gaat dan de lach.. en misschien wel dieper dan de traan".
    "Langs de schaduw van jouw wanhoop..." ?!?!

zalig gevonden en 't werkt nog ook

Pomme's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik vind hem best wel genietbaar soms vér derover, maar da mag =)
    Gitaar-setup:
    Line6 PodXt + VOX Valvetronix AD30 VT + Ibanez S470 BK
    Simon & Patrick Ceder 6 Series
    Klassieke gitaar, onbekend merk

Skoran's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvilke
    Oi,

Hierbij wil ik alle hans Teeuwen fans oproepen.Who likes him? Wie haat hem ( ) ?

Ikzelf heb juist een paar goeie audiosamples gevonden en kvind hem echt wel om te gieren.Welke zijn je eigen favorieten, waarom ?

Mijn favoriet is dan toch wel Eerlijkheid en Middelbare School, die vind ik echt toppers.

Links heb ik voor de moment niet.het is nogal laat en zal proberen morgen ( straks dus ) een paar goeie links te zoeken en hierbij te voegen.
    Gij hoort 2 geluidsfragmenten en ge zijt fan? Ge hebt nog niks gezien man, die kerel is hilarisch.

Wat ik TOTAAL haat zijn mensen die dat dan weer wel 1 keer hebben gezien en die moppen proberen na te vertellen maar ze totaal verkeerd vertellen.
    Meesten kennen alleen die show, terwijl dat nog niet eens 1 van zn beste is.

Ridder anton
    Herbergier in rock & metal café De Witte Non (Hasselt)
    Wij organiseren maandelijks ook comedy shows. Check zeker onze websites voor de datums!

Hmgrwngd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valk
    Ik heb heel wat Nederlandse cabaretiers op DVD en ze hebben elk hun eigen manier van spelen, maar hij is echt wel mijn favoriet. Naast Bert Visscher, maar die is de hele tijd door hyperactief.
    Dames en heren, dan gaan we nu educatief honingslingeren...

Bert Visscher > Hans Teeuwen ...

TechnoGuardian's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hans teeuwen - bijbelverhaal is echt de max
    Techno is the name
    Music is the game
    so feel free to play the game

PsyKi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hans teeuwen is echt wel super
    middelbare school, stoned, eerlijkheid zeker!, dat van de josti-band (josti band is een band met mentaal gehandicapten voor de velen die die niet snappen), zijn 'verbetering' aan mozart, au au papa, ....

hij gaat een pak verder dan de rest, en ja, daar ben je voor of niet he
    zoals de josti-band, is enorm grof voor die mensen, maarjah, toch, kvin em super
    Laatst gewijzigd door PsyKi; 29 juli 2005 om 17:13

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    teeuwen is wel goed, maar theo maassen vind ik grappiger eigl

Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hans Teeuwen is gewoon de humorgod!
    Voor mij is Met een Breierdeck de beste show, dan Dat Dan Weer Wel, dan Hard & Zielig, dan Trui en op een afgetekende laatste plaats Industry of Love.
    Zijn eerste twee shows (H&Z en MEB) hebben voor mij de beste sfeer, omdat hij op geen enkel moment zichzelf is. Het precies of hij zich anderhalf uur in een andere wereld verplaatst, terwijl hij vanaf Trui meer en meer gaat lijken op een standaard stand op comedian (hij staat er dan als "Hans Teeuwen") en de magie voor een groot stuk verdwijnt. Met als laagtepunt Industry of Love, waar helemaal geen structuur in zit, een paar glimlachmomenten maar naar een anticlimax groeit als hij op het podium begint te masturberen en voor de vorm gore dingen vertelt over de Nederlandse koningin...

Absoluut favoriete conferences/liedjes blijven voor mij:

Hard & Zielig:
    Ga d'r maar lekker voor zitten, Keigoed, I wanna be black, Pantomime voor de blinden, Garibaldi, Kiekerjan, Carnaval, Guido, "Hoi-ja", Daar komen de kabouters

Met Een Breierdeck:
    Mariska Van De Pijnakker, Met mij gaat het goed, Beatles medley, Rupert, Puberaal, Bertje & Henk, De Kruik, Nostradamus

Trui:
    Lachen, Leuke dingen, Zagen & Garages, Badmeester, De Grote Oebidoebie Met Het Konijn Dat Immers En Daarentegen Zegt, Koerok, Duits

Dat Dan Weer Wel:
    Literair café, Dat dan weer wel, Dansen, Nederland, Middelbare school, Alleen, Bereden politie, Per & Linquist, Ik heb zoveel soep gegeten, Stukje met het publiek, Eddy Albena en z'n Dooie Vogels

Industry of Love:
    Snelkookpan, Hans Teeuwen medley

Btw: "Schapen neuken" is niet van Hans Teeuwen, maar van Ome Henk!

Pagina 4 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Regels voor berichten