apartement kopen (voor zelf in te wonen en de rest te verhuren), andere huizen/bouwgrond kopen om te verhuren, boot kopen en deze laten ombouwen tot piratenboot, zotte kosten doen, volkswagen busje kopen en rest op bank zetten
apartement kopen (voor zelf in te wonen en de rest te verhuren), andere huizen/bouwgrond kopen om te verhuren, boot kopen en deze laten ombouwen tot piratenboot, zotte kosten doen, volkswagen busje kopen en rest op bank zetten
/ STRIJKOorspronkelijk geplaatst door Grim
![]()
![]()
![]()
bwa kzou zo vriendelijk zijn om 2 ~ 3 mil te geven aan men gezinsleden
de rest op de bank zetten
een groot huis neer zetten met veel multimedia derin, geen villa ofzo
paar wagenseen bootje, vliegtuig ....
en voor de rest leven van de rente
of als ge echt zot wilt doen, een cruiseschip laten bouwen,
de helft is van u waarop gij leeft enzo en de rest verhuurt ge aan wa rijk volkhuis enzo hebt ge dan ni nodig
![]()
Laatst gewijzigd door Mr Syphon; 23 juli 2005 om 20:57
ik zou een crib kopen in miami, iedere dag feesten geven, scheuren in de bentley, hoes pimpen en dat soort coole gangster shit![]()
ik zou eens gaan gokken bijvoorbeeld de roulette alles op zwart zetten . Dan "Red wins"![]()
Eerst ziekekas via het werk waarna ze me na nen tijd ontslaan waardoor ik nog kan gaan doppen.
In de tussentijd heb ik hier een grote villa, 3 auto's - sportwagen, snelle berline en ne jeep, appartement in Monaco en villa in Zuid-Frankrijk.
Ik zou ook apprtamenten zetten en verhuren/verkopen, kwestie van bezig te blijven en veel reizen natuurlijk waaronder een afschuwelijk dure wereldreis.
Andere gezinsleden krijgen natuurlijk ook ne smak geld zodat ze niks meer tekort komen.
investeren in vastgoed
schoon huis kopen
mij iets zoeken om te werken (eigen bedrijf ofzo waar ek mijn tijd kan insteken)
en een groot wagenpark kopen
en mijn naasten zouden der ook van mee mogen profieteren natuurlijk
aan al mijn gezinsleden 10 miljoen euro geven.
Mijn droomauto kopen.
Zoals aangehaald een huis in miami kopen dichtbij het strand
groot plasma scherm kopen
enzovoort.
mmm,
ik zou
1) 50 % on de belastingen geven, want da wordt dikwijls over het hoofd gezienof betaal je op dat bedrag geen enkele euro belasting? kan het mij moeilijk voorstellen in dit land
2) deeltje familie
3) partime werken
4) appartementjes opkopen om NOGGG rijker te worden![]()
5) huisje kopen
6) de rest laten staan en mijn leven verder zetten zoals het nu is (weliswaar meer geld spenderen aan kledij ofzo)
Als ge hiermee minder egoistisch wilt overkome dan zijt ge nie goe bezigOorspronkelijk geplaatst door Dillyracer
![]()
Ik zou me
pc's
auto's en moto's
huis
gitaren en andere muziekstuf
plasma tv's
zo een gigantische camper
enz
kopen.
eigen ruimteschip (laten)maken en zien dak van deze klote planeet af ben![]()
wtf @ gravendelver, ik zou dat doen.
Haha niemand heeft het gewonnen dus binnekort nog meer te winnen.
Hoop dat ik het ga winnenWat waarschijnlijk niet zo gaat zijn
![]()
![]()
Ma als ik win geef ik er 1Ik wauw dat ik den tijd maar 1dagske kon terugspoelen man man dan ging ekik gelukkig zijn
![]()
Laatst gewijzigd door Wimolus; 23 juli 2005 om 21:44
dat bedrag is toch niet belastingvrij hé? want reken anders maar dat er SERIEUS veel daarnaartoe zal gaan.
iemand inhuren , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt , die iem inhuurt
die een serial killa inhuurt om bush junior , bush senior , een hele hoop saudi arabiers, een hoop israelies en de hele chinese communitische partij van kant maakt
met zoveel geld zou ik wel weten wat doen:
1) immense gitaar collectie kopen
2) prive concert van iron maiden en ac/dc regelen
3) wagenpark aanleggen
4) knap huis in belgie en in buitenland
5) maten, familie cadeaus geve
6) wa voor goede doelen
7) derest op bank
vrijdag doe ik meealle geluk da ge het meedeeld
Oorspronkelijk geplaatst door downset818
Is denk ik wel belastingvrij hoor![]()
bangelijk, das genoeg om 10 jaar F1 ofzo te rijden![]()
maar de kans dat je het wint is zo klein. waarschijnlijk doen er in europa veel mensen aan mee
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)