om nog even terug te komen op de zaak (sorry mods):
twas dus juist op vtm-nieuws, good work all!![]()
om nog even terug te komen op de zaak (sorry mods):
twas dus juist op vtm-nieuws, good work all!![]()
applausje voor onszelf
ze hebben wel nog niet de 'killer" zelf, maar de kerel die verantwoordelijk was voor het verspreiden
maar ze zullen hem nu wel snel hebben
oei ik heb ook juist ene gestart![]()
hij ging zichzelf vanavond aanmelden bij de politie..
ze hadden hem beter met veel vertoon hardhandig in een combi gesleurd
Wie is de kattenslachter? forgive me dak ni naar VTM kijk![]()
en zijn reden dan, het katje was op zen einde![]()
en dan zal ik is de keel oversnijden, alles filmen en op een siteje zetten
vind wel dat ze vrij veel lieten zien van het filmpje zelf, beelden dat ik eigenlijk niet wou zien![]()
Amai ogrish op belgische televisie, wat zullen die mannen daarvan zeggen![]()
ok,tis verkeerd om te zeggen dat we hem(de dader) gewoon zouden moeten afmaken maar ik heb echt medelijden met da beestje;mede doordat'k hier enkele katten lopen heb waarvan een kleintje!Ik zou het nie eens over mijn hart krijgen...![]()
![]()
Ik hoop dat ze die gast voor de rest van zijn leven in helse omstandigheden laten leven en eens deftig laten boeten voor zijn daden,en ik weiger hiervan een woord terug te nemen!
En die uitleg dat em het katteke wou verlossen uit zijn lijden,daar geloof ik juist gene bal af!Als ge beetje mens zijt,dan belde mss ne dierenarts...![]()
Het begint met dieren,en waar eindigt het....![]()
![]()
op ogrish.com was een filmpje verschenen van een kerel die zn kat brutaal zat af te slachten, en ogrish reikte 1000 usd uit voor tips die zn identiteit zouden bekendmaken..Oorspronkelijk geplaatst door |SanTaa|
met gevolg een grote zoektocht door telenet games forum, geenstijl.nl en nog een paar blogs/forums
zn naam enzo dan gevonden, en nieuwsinstellingen/gaia/etc. ingelicht
Omg zalig! Kben dan keer efkes weg..Oorspronkelijk geplaatst door joyraider
So.. wie heeft et geld gekrege?![]()
Is het waar dat die in Zoutleeuw woont?
Oorspronkelijk geplaatst door |SanTaa|
zo reacties begrijp ik dus nie...![]()
Zalig da er zo een actie was he..ni zalig da die kat brutaal gemasacreerd isOorspronkelijk geplaatst door the boogyman
![]()
nein, da was een ander geval van dierenmishandelingOorspronkelijk geplaatst door Slipsnot
hij woont ergens in w-vl, maar weet ni meer waar
die 15-jarige kerel die het spul hostte is wel al opgepakt
dit is de laatste thread die hierover wordt opgestart he, de allerlaatste!
en ja zoals er uistluitsel is over wie en wat en wanneer neem ik alles aan.
Laatst gewijzigd door ComputerVISTA; 22 juli 2005 om 19:40
een verhaal waarvoor wij mede-verantwoordelijk zijn komt opt nieuws, en wij mogen hierover geen thread opstarten? waarom zijn die andere eigenlijk verwijderd? dit is een forum, waar mensen een discussie kunnen starten, en waarbij andere members dan kunnen discussieren.Oorspronkelijk geplaatst door computer xp
dus maw; wat is de reden voor het verwijderen van die andere threads en het gezaag over deze?
waarom precies eigenlijk? toch nie omda em et hostte?Oorspronkelijk geplaatst door joyraider
want ik bent atm ook aant hoste zene...![]()
maja, die gasten komen er toch met een dikke boete vanaf, mss moeten ze ook wa gemeenschapsdienst doen en naar ne psychiaterOorspronkelijk geplaatst door joyraider
gevangenisstraffen zitten er ni echt in denkik
kwil ni weten wa er daarna gebeurd...
ik vind da iemand nu mij toch mag trakteren
nah goe gedaan hoe meer van die mannekes worden opgepakt hoe beter
ocharm die familie zal nu ook niemeer tussen de mensen willen komen denk ik![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)