Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 85

Discussie: happy slapping

Member DGEN's schermafbeelding
    iTrader
    0

happy slapping

dno of dit al gepost is

The girlfriend of TV presenter Matthew Wright has told how she was a victim of a "happy slapping" attack.

Caroline Monk, 35, who lost her hair during treatment for breast cancer, was called a "slaphead" and knocked to the ground by a gang of teenagers.

The couple have decided not to report the crime in Primrose Hill, north London, for fear of reprisals.

"Happy slapping" is a new crime phenomenon where gangs attack random victims and film it on mobile phones.

Ms Monk, who describes the attack in her column in Closer magazine, had been walking with her 60-year-old mother when a boy ran at her with his arm outstretched and knocked her to the pavement.

She said: "I was lying on the ground and all the other lads were running up, pointing at me, shouting 'slaphead, slaphead'."

She said she started crying and shouted at the teenagers that she had cancer. Some, she said, muttered an apology.

Matthew Wright, who presents Channel Five's The Wright Stuff, said: "When people go around torturing and abusing people with cancer, it makes you wonder what kind of world we live in."

Ms Monk, who has been with Matthew Wright since 2003, has undergone chemotherapy and radiotherapy after she was diagnosed with breast cancer last September.

A Scotland Yard spokesman said "We would always encourage people to come forward and report crime.

"Everybody has to make their own decision based on their personal circumstances but it's our job to try and protect people."
    bron is bbc.co.uk

kortweg ff snel vertaald wat happy slapping is:
    het is dus zo dat een paar kameraadjes dan elkaar gaan sms'en om op een bepaald tijdstip en locatie bijeen te komen...vervolgens kiezen ze een willekeurig persoon uit (bv op het station) en beginnen ze vrolijk op deze onschuldige te meppen....dit wordt dan gefilmd door een andere gast, die het dan doorstuurt naar zijn maatjes...

kortweg schandalig
    Laatst gewijzigd door DGEN; 24 mei 2005 om 12:28
    desktop :: asus p6t deluxe v2 :: i7 920 :: ocz 6gb 1600 :: hd4890 :: 2x1tb wd raid0 :: cm 620m :: antec p182
    mba late 2011
    anidb :: lastfm :: youtube :: twitter

Member *~Lientjeuhhh~*'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    doet me denken aan streken van Jackass

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    ze moete maar tegen iets kunnen he ! geef de jeugd ook eens wat plezier

: ]
    oei

iTrader
    0
    en trouwens, wa heeft da happy slapping nu te maken met het feit dat ze kanker heeft ?

toch niet relevant hier :/

Member TekkaBlade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *~Lientjeuhhh~*
    en trouwens, wa heeft da happy slapping nu te maken met het feit dat ze kanker heeft ?

kwestie van de mensen het nog erger laten vinden dan het al is...

nu ja... tlijkt nu alsof ze het nie erg zouden vinden mocht het een kerngezonden persoon zijn

Member Cheshire Cat's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Matthew Wright, who presents Channel Five's The Wright Stuff, said: "When people go around torturing and abusing people with cancer, it makes you wonder what kind of world we live in."
    Dat is zowat het achterlijkste wat ik de laatste maand gelezen heb. Juist alsof het het normaalste van de wereld is om iemand die geen kanker heeft meppen te verkopen.

Dit zou beter zijn:
    Matthew Wright, who presents Channel Five's The Wright Stuff, said: "When people go around torturing and abusing people, it makes you wonder what kind of world we live in."
    De rest van die mensen verdiende het waarschijnlijk ook niet, mja. Door kanker daar aan toe te voegen kunt ge meer sympathie opwekken.

Greets, K.
    Laatst gewijzigd door Cheshire Cat; 24 mei 2005 om 12:38
    SWTOR
    The Progenitor : Dareis (BH) | Zimimar (SI)
    Referral: http://www.swtor.com/r/cGtvG7

iTrader
    0
    ma is da gewoon wa meppen of kloppen ze die echt KO ?

Member blaZe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hoe ge het ook keert, of welke toegevoegde "symphatie" factor er volgens sommigen is.

ik zie het maar niet hoe je at random iemand een mep verkopen kunt goedkeuren of zelfs maar grappig vinden??

iemand die niet oplet en met zijn smikkel tegen een paal aanloopt is voor die persoon pijnlijk en voor ons grappig, ok.
    maar gewoon voor (god weet welke reden) iemand een mot geven en dat lollig vinden...

echt

overlaatst een reportage gezien, en moet zeggen dat er daar een paar slachotffer na een week of 3nog serieuze wonden hebben, dus kan je wel zeggen dat ze doorkloppen.
    Dit moet echt hard aangepakt worden, vooral omdat het nog niet op grote schaal is !!
    Specs workstations: Antec Sonata II - Asus P6T SE - i930 - 3 x 2G DDR3 - Sapphire X1950XTX - 80G SSD (OS) 2*250GB - LG DVDRW - Samsung 225BW + Iiyama E431S-S
    Specs whs + htpc: Antec Fusion - Asus P5Q - E4500 - 2 x 2G DDR2 - Asus HD2600 - 1*2TB + 3*1TB - Philips 47PLF7406 + XBMC

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Ok mensen, vanmiddag om 16u happy-slappin-Stimpy-time

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reptiel
    .....Dit moet echt hard aangepakt worden, vooral omdat het nog niet op grote schaal is !!
    Die gasten die het doen op pakken, ze een uurke in de bak steken en tegen de gevangenen zeggen dat het het weekelijkse happy-slappin uurtje is...
    Laatst gewijzigd door Drez; 24 mei 2005 om 12:56
    Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Member
    iTrader
    0
    ff hard terug motte onder de gordel,
    en dan luidkeels "PWND with tha counter" roepen

Member Unnamed's schermafbeelding
    iTrader
    0

Als ik het goed lees hebben ze haar niet in elkaar geslagen, maar op de grond gegooid, en vervolgens uitgescholden voor "slaphead". Ze heeft een kale hoofd, vanwege haar kanker-medicamenten.

De kinderen stoppen pas nadat ze huilt dat ze kanker heeft.

Ze gebruiken het woord "attack" wel veel in dit artikel, maar hebben ze haar dan ook effectief in elkaar geslagen? Of was het gewoon verbale misbruik? Ik denk eerder aan het tweede, vanwege deze quote:

...was called a "slaphead" and knocked to the ground by a gang of teenagers....

... "I was lying on the ground and all the other lads were running up, pointing at me, shouting 'slaphead, slaphead'."...

Dus één kind had haar neergeduwd, en de rest stond erond om haar aan te wijzen en uit te schelden.
    Intel i5-2500k - GeForce GTX 560 Ti - 8Gb DDR3 - DellU2711 - 2560x1440

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    ze komen aangelopen, met de arm uitgestrekt, en meppen u zo op de grond.
    als ge ni oplet vliegt ge met uw kop de grond op...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy
    ze moete maar tegen iets kunnen he ! geef de jeugd ook eens wat plezier

: ]
    wedden dat ge anders zult spreken als het aan u of aan u lief overkomt? of gaat ge er dan ook zo hard mee lachen?
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    ela, ni met die zever beginnen é.
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Is da niet iets da begonnen is in de jaren 70 met één of ander rockband?(The Who?)
    Verschil was wel dat het slachtoffer al van te voren was ingelicht en volledig meewerkte in zijn rol. Ze wouden de reactie van de omstaanders een keertje zien

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drez
    Die gasten die het doen op pakken, ze een uurke in de bak steken en tegen de gevangenen zeggen dat het het weekelijkse happy-slappin uurtje is...
    volgens de mensenrechten is een verblijf met tv, playstation, 3 meals a day, etc... veel efficienter om hen terug op het rechte pad te brengen

(notice the sarcasm)

ik wed dat als ze geen kanker had, het nergens het nieuws had gehaald...
    tis nu prolly alleen al omda ze nen bekende kop is
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time^-
    volgens de mensenrechten is een verblijf met tv, playstation, 3 meals a day, etc... veel efficienter om hen terug op het rechte pad te brengen.
    Yeah, 5-sterren hotel
    Ik ben een lekker wijf.

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Die gastjes die dat bij mij zouden proberen zouden hun een klein streepje mispakken vrees ik.

En das nu niet van een grote mond te hebben (heb zelfs nog nooit gevochten) maar ooo wee moesten ze hun dat reskeren bij mij. Ik maak er vers bereide filet americain van.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

iTrader
    57 (100%)
    Als ze onveracht je kop inkloppen kun je weinig doen ze. Of indien het een groep van tien gasten is wil ik wel eens zien wat je gaat beginnen.
    Ik ben een lekker wijf.

Member `SeriOUs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drez
    Als ze onveracht je kop inkloppen kun je weinig doen ze. Of indien het een groep van tien gasten is wil ik wel eens zien wat je gaat beginnen.
    ²
    Ge staat op dat moment gewoon machteloos.
    Eerdat je denkt: WhattheF*ck?!, lig je al op de grond. En eenmaal op de grond ben je redelijk hulpeloos.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten