Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 152
    Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Verenig u en vecht TEGEN Vereniging MARTIJN(pedo's)

Vereniging MARTIJN, ze zijn tegen ouderen-kinderen relaties !
    Ze zijn nu zeker al een jaartje aan de gang en ik wil er een eind aan maken.
    Ik weet niet wie wat hier nu gaat denken, maar ik ga alles proberen te doen om die te stoppen en zonodig in Amsterdam hun stoppen.
    Ze hebben een rubriek Vacatures staan, en zelfs BIJEENKOMSTEN.
    Dat niemand daar iets aan wilt doen begrijp ik niet.
    Ik vraag aan niemand wie wat wilt doen om hun tegen te vechten, maar ik leg het hier neer en iedereen doet wat ie wilt.

http://martijn.org/page.php

Member Quxan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Tepes
    Vereniging MARTIJN, ze zijn tegen ouderen-kinderen relaties !
    tegen?
    moet dat niet voor zijn?

Member kristofvv's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quxan
    tegen?
    moet dat niet voor zijn?
    2 ....

Member iterums's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gl zenne

Member Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben niet voor ouderen-kinderen relaties maar ne gast van 18 die verkeert me iemand van 15-16 is ook een ouder-kind relatie eh?
    Ik vind dat iedereen vrij is om te doen wat hij wil zolang zijn partner er mee akkoord gaat...
    En nee ik ben geen pedo

Member Jarexx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Damn dit is echt schandalig!
    Maar veel is er ni aan te doen vrees ik

edit: Na freak zijn post te hebben gelezen moet ik mijn mening al wat aanpassen Ik had de website ni echt gelezen en dacht dat over ouders met hun kinderen ging Maar vind die banner vanboven op site ook ni echt kunnen. Weet ni wat ik ervan moet denken zou eerst eens site moeten lezen maar daar heb ik geen tijd voor!
    Laatst gewijzigd door Jarexx; 23 augustus 2004 om 18:14

Member downset818's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zolang de partner ermee akkoord gaat... hoe jonger, hoe minder doordachte beslissingen ge neemt hé. ze mogen bovendien tientallen van die regels opstellen waaronder dat zoiets zou mogen, het komt erop neer dat pedofilie onder een bepaalde vorm legaal zou worden.

en een relatie van iemand van 16 met iemand van 18... da gaat toch? zolang ge binnen de vijf jaar van uwe partner zijt en... 14 (of 16, kweet ni zeker) jaar oud zijt, dan mag dat toch? enfin, ni dat ik ervaring heb met zo'n zaken, maar ik herinner mij toch zoiets.

en ja, ze zijn dus voor zulke relaties.
    Ha, ha, ha...... Stop acting as if you were sad. There's no need to
    act as though you're angry either. Because, Cloud. You are...

Banned morbus`'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vereniging MARTIJN, opgericht in 1982, is een platform voor discussie over pedofilie. Vereniging MARTIJN strijdt voor de sociale en maatschappelijke acceptatie van kinderen-ouderen relaties. Bij wederzijds als plezierig ervaren relaties tussen jongeren en ouderen zou eventuele lichamelijke intimiteit geen probleem hoeven te zijn. Met betrekking tot de lichamelijke intimiteit stelt Vereniging MARTIJN vier richtlijnen voor, namelijk:

Member volpetrolski's schermafbeelding
    iTrader
    0
    shit. zijn organisaties als child focus dan niet op de hoogte van het bestaan hiervan?

iTrader
    6 (100%)
    ik zou niet willen dat een 30jarige of ouder man met mijn dochter van 15 gaat eh, dat is al een voorbeeld

iTrader
    6 (100%)
    Nederland is geen enkele seksuele voorkeur strafbaar. Iemand mag pedofiel zijn, maar mag geen seksueel contact hebben met een kind. De Tweede Kamer heeft in 1990 een wet aangenomen die alle seksuele contacten met minderjarigen onder de zestien jaar strafbaar stelt. Tussen de twaalf en zestien jaar waren deze contacten echter alleen vervolgbaar als er een klacht bij de Officier van Justitie werd ingediend. Enige tijd geleden is dit klachtvereiste uit het wetboek geschrapt.
    Kent de wet!
    Een recente versie van de zedenwet staat nu ook op deze website. De zedenwet bestaat uit een serie artikelen uit het Wetboek van Strafrecht, te weten artikel 239 t/m 254. (Meer...)
    Wel bescherming, geen kuisheidsgordel!
    MARTIJN vindt het een belangrijk gegeven dat het voor jeugdigen mogelijk is zelf aangifte te doen. Het is hun lichaam. Voor kinderen onder de twaalf is dat overigens net zo belangrijk, maar het absolute verbod ontneemt hen de mogelijkheid om zelf te beslissen. De leeftijdsgrens gaat er aan voorbij dat de (seksuele) ontwikkeling van kinderen zich niet aan leeftijd laat binden. Zij beschermt kinderen niet alleen, maar beperkt hen ook in hun vrijheid en ontwikkeling. MARTIJN bepleit de huidige wet te vervangen door een wet tegen seksueel geweld, waarbij misbruik van overwicht het criterium wordt.

kopie paste van De wetgeving

Member Drizzt's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    valt dit niet onder het recht op vrije meningsuiting?

Member Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morbus`
    Vereniging MARTIJN, opgericht in 1982, is een platform voor discussie over pedofilie. Vereniging MARTIJN strijdt voor de sociale en maatschappelijke acceptatie van kinderen-ouderen relaties. Bij wederzijds als plezierig ervaren relaties tussen jongeren en ouderen zou eventuele lichamelijke intimiteit geen probleem hoeven te zijn. Met betrekking tot de lichamelijke intimiteit stelt Vereniging MARTIJN vier richtlijnen voor, namelijk:
    Denk eraan, pedofilie is geen vuil woord eh.
    Het is een "afwijking" (niet verkeerd opvatten aub) zoals homofilie en aan de reacties te zien is da hier een groot taboe

Member Dafference's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Sinds 1982 staat er, dus ze zijn al wel wat langer dan een jaartje bezig. Maar na de site gecheckt te hebben snap ik het nog altijd niet volledig wat hun point is. Dat een meerderjarige met een minderjarige mag samenzijn, daar ga ik volledig mee akkoord (ik word 20 en vrij met meisje van 15, en wij zijn al meer dan twee jaar samen zodus).

Bij zoiets krijg je altijd tegenwind, maar dat is dan de zaak van het koppel weet je. Ik kan heel makkelijk onze relatie verdedigen want ik hou megaveel van mijn meisje! Maar wanneer je een vereniging nodig hebt om het nog maar proberen aanvaardbaar te maken, dan ben je verkeerd bezig vind ik. En idd die banner van die site lijkt me wel ziek.
    Denk eraan, pedofilie is geen vuil woord eh.
    Het is een "afwijking" (niet verkeerd opvatten aub) zoals homofilie en aan de reacties te zien is da hier een groot taboe
    We praten hier wel over kinderen en dan is het maar correct dat pedofilie een vuil woord is! De vereniging zal het uiteraard wel rooskleurig voorstellen.. maar zulk iets uit de taboe sfeer halen en als normaal profileren? Dan geloof ik sterk in een (nog sterkere) opmars van het misbruik. Want als een kerel van 30 met een minderjarig meisje samen is en dit als normaal wordt gezien, zullen er véél dit pogen te bereiken. Terwijl zulke extreme leeftijdsverschillen niet kunnen, want iedereen weet welke positie die kerel dan zal kunnen aannemen.

Wil wel mee tegen-actie voeren indien ik nu een juist beeld van deze vereniging heb.. Mag me altijd toevoegen op msn.

Banned Shorty87's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ze hebben ook een forum

http://martijn.org/forum/

tijd vo nen massale spam zoda zijne site platligt?

iTrader
    2 (100%)
    En dan dat magazine fuck wordt in een zwarte gesloten envelop enzo verstuurd, en op gvd elke cover staat een of ander kind in zijn/haar bloot bovenlijf. Met verhalen en shit over relaties met kinderen.. jha zie als je nu met een tiener samenbent en dat leeftijdsverschil is (naar mijn normen al) vrij groot, dan nog vind ik dat kunnen.. maar als je dat leest zo'n magazine en er wsl op kickt en al, dan kan je toch al een groot percent van de lezers onder de noemer pedo beschouwen.. en dat is het laatste dat onze samenleving kan gebruiken hoor.

Member QplQyer's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Nederland is geen enkele seksuele voorkeur strafbaar. Iemand mag pedofiel zijn, maar mag geen seksueel contact hebben met een kind. De Tweede Kamer heeft in 1990 een wet aangenomen die alle seksuele contacten met minderjarigen onder de zestien jaar strafbaar stelt. Tussen de twaalf en zestien jaar waren deze contacten echter alleen vervolgbaar als er een klacht bij de Officier van Justitie werd ingediend. Enige tijd geleden is dit klachtvereiste uit het wetboek geschrapt.
    Vind zulk een wet ook maar belachelijk, iemand van 20 en 15 zouden dan geen seksuele betrekkingen mogen hebben, is compleet idioot en daar hoeft de wetgever zich niet met bezig te houden.
    Voor de rest is het maar een raar idee om zulk een stichting op te starten, maar bon, vrije meningsuiting é.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QplQyer
    Vind zulk een wet ook maar belachelijk, iemand van 20 en 15 zouden dan geen seksuele betrekkingen mogen hebben, is compleet idioot en daar hoeft de wetgever zich niet met bezig te houden.
    Heb je helemaal gelijk in.. en geef toe dat gebeurt toch ook niet? Niemand vraagt ooit leeftijdscontrole als je met iemand samenbent hé.
    Voor de rest is het maar een raar idee om zulk een stichting op te starten, maar bon, vrije meningsuiting é.
    Maar wel een idee dat vele mensen kan aanzetten tot errug slecht gedrag dat meer met lust (preteen & whatever) en niets met liefde te maken heeft. Zoals op dat forum.. de eerste regel: het linken naar illegaal materiaal is verboden.

Illegaal materiaal? Hmm.. of voelen ze misschien ook liefde voor die kinderen in de banner of op de cover van dat OK magazine (en de inhoud daarvan wil ik nog niet weten)! It's OK to be a sick pedo.. djeez hoe kan je zoiets nu het beste stoppen?
    Laatst gewijzigd door Dafference; 23 augustus 2004 om 18:53

Banned kvsk_united's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    als ze allebei toestemmen is er toch geen probleem?

iTrader
    2 (100%)
    Blijkbaar geen probleem..

Een leerkracht lichamelijke opvoeding met een tienermeisje gebeurt zoveel.. en dat meisje zal daar geen bezwaar op hebben want wie weet hoe verliefd is ze daar op. De hele taboe die hier rond hangt is HET ENIGE wat die leerkracht vaak nog belemmert om oneindig misbruik te maken..

En nog iets, als de liefde toch zooo groot is (als op de site constant wordt aangehaald) dan is het toch niets om met seks te wachten tot het aanvaardbaar wordt.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten