Vereniging MARTIJN, ze zijn tegen ouderen-kinderen relaties !
Ze zijn nu zeker al een jaartje aan de gang en ik wil er een eind aan maken.
Ik weet niet wie wat hier nu gaat denken, maar ik ga alles proberen te doen om die te stoppen en zonodig in Amsterdam hun stoppen.
Ze hebben een rubriek Vacatures staan, en zelfs BIJEENKOMSTEN.
Dat niemand daar iets aan wilt doen begrijp ik niet.
Ik vraag aan niemand wie wat wilt doen om hun tegen te vechten, maar ik leg het hier neer en iedereen doet wat ie wilt.
http://martijn.org/page.php

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Ik had de website ni echt gelezen en dacht dat over ouders met hun kinderen ging
Maar vind die banner vanboven op site ook ni echt kunnen. Weet ni wat ik ervan moet denken zou eerst eens site moeten lezen maar daar heb ik geen tijd voor!

fuck wordt in een zwarte gesloten envelop enzo verstuurd, en op gvd elke cover staat een of ander kind in zijn/haar bloot bovenlijf. Met verhalen en shit over relaties met kinderen.. jha zie als je nu met een tiener samenbent en dat leeftijdsverschil is (naar mijn normen al) vrij groot, dan nog vind ik dat kunnen.. maar als je dat leest zo'n magazine en er wsl op kickt en al, dan kan je toch al een groot percent van de lezers onder de noemer pedo beschouwen.. en dat is het laatste dat onze samenleving kan gebruiken hoor.