Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 141 t/m 152 van 152
    Member Quxan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volpetrolski
    me dunkt dat ge niet helemaal begrepen hebt wat ik bedoel; tenzij 'absurd' niet op mijn redenering gericht was natuurlijk...
    ...kheb het idd verkeerd begrepen... sry

Member volpetrolski's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quxan
    ...kheb het idd verkeerd begrepen... sry
    ok, don't sweat it.

MJ!
    MJ! is offline
    Member MJ!'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Q8_
    daarnet een mailke gestuurd naar die vereniging dat ik hun site walgelijk vond..
    ik kreeg volgend antwoord:

Maar waarom als ik vragen mag?
    Lekker seksen met een klein kindje is toch niet walgelijk?

Marthijn Uittenbogaard
    Typisch voor een blokkerke, ff de waarheid compleet verdraaien door twee regels uit zijn -duidelijk ironische- antwoord te posten. Ik ga helemaal niet akkoord met die gast zen site/bedoelingen/gedachten, integendeel. Maar het is makkelijk om iets totaal anders te posten dan zijn werkelijke respons. Maar jah, als de politici van het Blok zelf het voorbeeld geven, kan men van de aanhangers niet veel beters verwachten...
    Laatst gewijzigd door MJ!; 26 augustus 2004 om 14:16

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MJ!
    Typisch voor een blokkerke, ff de waarheid compleet verdraaien door twee regels uit zijn -duidelijk ironische- antwoord te posten. Ik ga helemaal niet akkoord met die gast zen site/bedoelingen/gedachten, integendeel. Maar het is makkelijk om iets totaal anders te posten dan zijn werkelijke respons. Uw flamemail zelf mocht er trouwens ook bijstaan ze, je vraagt gewoon om een dergelijk antwoord te krijgen. Maar jah, als de politici van het Blok zelf het voorbeeld geven, kan men van de aanhangers niet veel beters verwachten...
    Ik zie veel gelijkenissen tss, de blokker die zijn reactie per mail naar die pedofiele site zond en jouw reactie op het blok ...

(ps. ik vond die mail ook overdreven, ik ben ook tegen die site, maar geflame los je niet op met meer geflame...)

MJ!
    MJ! is offline
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quxan
    Ik zie veel gelijkenissen tss, de blokker die zijn reactie per mail naar die pedofiele site zond en jouw reactie op het blok ...

(ps. ik vond die mail ook overdreven, ik ben ook tegen die site, maar geflame los je niet op met meer geflame...)
    Ff een rechtzetting, heb men reply ook ge-edit. De grote flamemail die in die post van Martijn stond, is niet verzonden door Q8 (voor zover ik dat kan opmaken uit die reply...) dus een echt grote flamemail was het niet. Het gaat er me alleen om dat hij niet het volledige antwoord op zijn mail, maar slecht een uittreksel ervan post. Ontoelaatbaar imo als je een discussie wilt voeren of zelf je standpunt wilt bekrachtigen. Zo kan je op geen enkele manier nog ernstig genomen worden. Zo denk ik ook over het Blok indd. Ik krijg regelmatig het beroemde krantje 'BlokLetter' in mijn brievenbus. Ik woon in een boerengat waar criminaliteit nog ver te zoeken is. Toch slagen ze erin om (vooral oudere) mensen bang te maken door te stellen dat er een ENORME stijging is van het aantal diefstallen (als er 1 fiets gepikt werd vorig jaar, en dit jaar worden er 4 gepikt, dan is dit procentueel gezien indd een ferme stijging ja...), een nog grotere stijging van het aantal migrantenfamilies (ik kan ze op één hand tellen en het zijn enorm vriendelijke mensen trouwens) en dat er een bende aan het werk is die onderbroeken en lingerie komt pikken (uiteraard zijn dat Oostblokkers, wie anders ).
    Ik zie echt niet in hoe je dit soort berichtgeving ernstig kan nemen...
    Nizlopi: lvl 90 Troll Hunter
    Server: Bloodscalp
    Guild: Dreadlord Legion

Banned kvsk_united's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MJ!
    Ff een rechtzetting, heb men reply ook ge-edit. De grote flamemail die in die post van Martijn stond, is niet verzonden door Q8 (voor zover ik dat kan opmaken uit die reply...) dus een echt grote flamemail was het niet. Het gaat er me alleen om dat hij niet het volledige antwoord op zijn mail, maar slecht een uittreksel ervan post. Ontoelaatbaar imo als je een discussie wilt voeren of zelf je standpunt wilt bekrachtigen. Zo kan je op geen enkele manier nog ernstig genomen worden. Zo denk ik ook over het Blok indd. Ik krijg regelmatig het beroemde krantje 'BlokLetter' in mijn brievenbus. Ik woon in een boerengat waar criminaliteit nog ver te zoeken is. Toch slagen ze erin om (vooral oudere) mensen bang te maken door te stellen dat er een ENORME stijging is van het aantal diefstallen (als er 1 fiets gepikt werd vorig jaar, en dit jaar worden er 4 gepikt, dan is dit procentueel gezien indd een ferme stijging ja...), een nog grotere stijging van het aantal migrantenfamilies (ik kan ze op één hand tellen en het zijn enorm vriendelijke mensen trouwens) en dat er een bende aan het werk is die onderbroeken en lingerie komt pikken (uiteraard zijn dat Oostblokkers, wie anders ).
    Ik zie echt niet in hoe je dit soort berichtgeving ernstig kan nemen...
    ah dus ze moete dus liegen dan? ze moete zeggen dat er geen stijging is van de criminaliteit terwijl het wel zo is? allé ja zo versta ik het uit u post.

iTrader
    1 (100%)
    -en de VLD plijt in zijn krantje dat alles goed gaat
    -de vakbonden zeggen in hun krantje dat de werknemers lijden en afzien ten koste van de bazen die zich laten bedienen
    -de CD&V zegt dat de VLD liegt
    -de SP.A zegt dat ze alles gratis kunnen maken
    -het Vlaams Blok zegt dat de criminaliteit stijgt
    -...

het is normaal dat er in een partijkrantje éénzijdige informatie komt; de cijfers die het Vlaams Blok geeft zijn niet foutief, net zoals de positieve cijfers van de VLD kloppen en de slechte cijfers die de CD&V als reactie geeft kloppen ook...

het is aan de kiezer om uit te maken welke partij het best bij je ligt... maar mij ga je niet horen klagen dat ik altijd GROEN! krantjes in mijn bus krijg, alhoewel ik het niet voor die partij heb...

Member Dafference's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Verdraaide woorden van Pim Fortuyn op hun voorpagina zijn zielig.

Member PunkDudez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    zolang het redelijk is ben ik niet tege (21 jaar met 17 jaar ofzo) maar geen 10-13 jaar met 25-30 jaar

MJ!
    MJ! is offline
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kvsk_united
    ah dus ze moete dus liegen dan? ze moete zeggen dat er geen stijging is van de criminaliteit terwijl het wel zo is? allé ja zo versta ik het uit u post.
    Redeneervormen geloof ik dat de titel van dat hoofdstukje Nederlands was, 4e middelbaar!
    Uiteraard is er GEEN stijging van de criminaliteit. Het Blok wil enkel de mensen doen geloven van wel (ik heb het hier enkel over MIJN gemeente, als het Blok over de stad Antwerpen bv gaat praten, dan liggen de kaarten anders..)
    Laatst gewijzigd door MJ!; 27 augustus 2004 om 01:04

Approved 9-lifer bogy's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Instemming van zowel het kind als de volwassene.
    Openheid naar de ouders van het kind.
    Vrijheid voor het kind om zich terug te trekken uit de relatie op elk willekeurig moment.
    Harmonie met de ontwikkeling van het kind

dat staat toch op die url?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bogy
    Instemming van zowel het kind als de volwassene.
    Openheid naar de ouders van het kind.
    Vrijheid voor het kind om zich terug te trekken uit de relatie op elk willekeurig moment.
    Harmonie met de ontwikkeling van het kind

dat staat toch op die url?
    denk je echt dat het kind zal durven zeggen: stop
    als het stop moet zeggen is het een teken dat het veel te laat is...

Als ik een kindje ompraat, stemt het dan ook toe? Heb je ooit al een kindje geweten dat naar een volwassene gaat en om een (seks)relatie te hebben?

en met harmonie bedoelen ze waarschijnlijk eerder iets in de trant van "één worden met het kind" en je mag dit relatief letterlijk nemen

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten