Pagina 8 van 11 Eerste ... 4567891011 Laatste

iTrader
    0
    Dit was het hele mailtje trouwens. Geen censuur plegen Stijn.
    MARTIJN reageert vaak cynisch of belachelijk wanneer de e-mails ook niet inhoudelijk zijn. Veel mails betreffen toegewenste ziektes en veelal dreigementen.
    ------------------

Stijn Vanveerdeghem wrote:

Jullie zijn walgelijk !!

Stijn V****[edit]

Vlaams Blok Jongeren

---------------------reactie:
    Maar waarom als ik vragen mag?
    Lekker seksen met een klein kindje is toch niet walgelijk?
    Waar geil jij dan op? Op het pijpen van De Winter?
    Gatver, wat pervers.

Marthijn Uittenbogaard

Hier nog een mailtje van vandaag:

----------
    ACCEPTATIE VAN RELATIE TUSSEN VOLWASSENE EN KIND!?!?!

DE ENIGE ACCEPTATIE IS ER ALS ALLE VARKENS ALS JULLIE DOOD ZIJN.

JULLIE ZIJN ALLEMAAL MET EEN AFWIJKING GEBOREN!
    EN DIE AFWIJKING HOOR JE STIL TE HOUDEN EN NIETS, MAAR DAN OOK NIETS MEE TE DOEN!

IS HET LEKKER? JE PIK IN EEN KLEIN KIND STEKEN?

VUILE HONDEN IK ZOU JULLIE 1 VOOR 1 MET EEN NEKSCHOT AF MOETEN MAKEN!

WIE WEET DOE IK DAT WEL OP 1 VAN JULLIE BIJEENKOMSTEN...
    -------------

Jinjitsu's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wat de neuk?

NaGa^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jinjitsu
    Wat jij zegt zijn veronderstellingen en niet wetenschappelijk bewezen. Pedofilie is een perversie die gericht is op een minderwaardige relatie dit komt meer door psychologische factoren.
    Wat jij zegt zijn dan eveneens veronderstellingen. Er is, naar mijn natuurlijk beperkte weten (ik leef immers honderd jaar geleden) eveneens geen enkel wetenschappelijk bewijs dat eender welke geaardheid gedetermineerd is bij geboorte.

Het zijn ook helemaal niet mijn argumenten. Voor mij mag een homoseksueel met zijn partner trouwen, om eender welke reden. Ik stel gewoon vast dat de homoseksuele emancipatorische beweging zijn rechtvaardiging vond in het aangeboren zijn van de geaardheid én dat pedofielen dat nu ook doen. Ik heb de link tussen pedofilie en homoseksualiteit niet gelegd, het zijn pedofielen die die link leggen omdat zij daar een grondslag voor maatschappelijke aanvaarding vinden, wat ik een erg gevaarlijke gedachtengang vind.

kvsk_united's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marthijn
    Dit was het hele mailtje trouwens. Geen censuur plegen Stijn.
    MARTIJN reageert vaak cynisch of belachelijk wanneer de e-mails ook niet inhoudelijk zijn. Veel mails betreffen toegewenste ziektes en veelal dreigementen.
    ------------------

Stijn Vanveerdeghem wrote:

Jullie zijn walgelijk !!

Stijn V****[edit]

Vlaams Blok Jongeren

---------------------reactie:
    Maar waarom als ik vragen mag?
    Lekker seksen met een klein kindje is toch niet walgelijk?
    Waar geil jij dan op? Op het pijpen van De Winter?
    Gatver, wat pervers.

Marthijn Uittenbogaard
    hmm wa is er het ergste, seksen met een klein kind of dewinter pijpen?
    de volledige mail of de gecensureerde mail, tis allemaal ziekelijk.
    ze zoude jullie allemaal moeten opsluiten en erges ver weg steken van de maatschappij

Hmgrwngd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marthijn
    ----------
    ACCEPTATIE VAN RELATIE TUSSEN VOLWASSENE EN KIND!?!?!

DE ENIGE ACCEPTATIE IS ER ALS ALLE VARKENS ALS JULLIE DOOD ZIJN.

JULLIE ZIJN ALLEMAAL MET EEN AFWIJKING GEBOREN!
    EN DIE AFWIJKING HOOR JE STIL TE HOUDEN EN NIETS, MAAR DAN OOK NIETS MEE TE DOEN!

IS HET LEKKER? JE PIK IN EEN KLEIN KIND STEKEN?

VUILE HONDEN IK ZOU JULLIE 1 VOOR 1 MET EEN NEKSCHOT AF MOETEN MAKEN!

WIE WEET DOE IK DAT WEL OP 1 VAN JULLIE BIJEENKOMSTEN...
    -------------
    GROTE ZUCHT !!!

Wat veel mensen niet willen beseffen, is dat onbegrip een grote factor speelt in het ontwikkelen van 'problematische cases' ...

Ik durf wedden dat er geen enkele constructieve mail gezonden wordt naar die gast zijn e-mailadres.

Maarja, het is makkelijker te schelden dan problemen op te lossen zeker?

[ Om onszelf op te hemelen (hogere status) moeten we altijd een 'lagere soort mensen' proberen te distantiëren van onszelf. ]

Quxan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hmgrwngd
    GROTE ZUCHT !!!

Wat veel mensen niet willen beseffen, is dat onbegrip een grote factor speelt in het ontwikkelen van 'problematische cases' ...

Ik durf wedden dat er geen enkele constructieve mail gezonden wordt naar die gast zijn e-mailadres.

[ Om onszelf op te hemelen (hogere status) moeten we altijd een 'lagere soort mensen' proberen te distantiëren van onszelf. ]
    mja, ik vind hun manier van oplossen anders ook niet goed.
    ipv pedofielen te helpen met hun probleem, kunnen ze zich abonneren op boekjes met blote jongetjes op de cover en strijden ze voor acceptatie door de maatschappij...

"gelukkig" hebben wij dutroux gehad en is pedofilie.be van 't internet gehaald

edit: bv. de site pedofilie.nl vind ik 1000x beter dan die van martijn...
    Laatst gewijzigd door Quxan; 24 augustus 2004 om 01:43
    Happiness can't buy money.

kvsk_united's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quxan
    ipv pedofielen te helpen met hun probleem, kunnen ze zich abonneren op boekjes met blote jongetjes op de cover en strijden ze voor acceptatie door de maatschappij...

die " haakjes mogen weg ze, we mogen echt blij zijn dat we dutroux gehad hebben, sinds dutroux word er tenminste echt gezocht naar verdwijningen en dergelijke en zijn er meer middelen beschikbaar
    en ok, hij heeft verschillende meisjes vermoord en verkracht enzo maar hierdoor werd eigelijk het leven van andere gered
    Laatst gewijzigd door kvsk_united; 24 augustus 2004 om 01:44

Quxan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kvsk_united
    die " haakjes mogen weg ze, we mogen echt blij zijn dat we dutroux gehad hebben, sinds dutroux word er tenminste echt gezocht naar verdwijningen en dergelijke en zijn er meer middelen beschikbaar
    mja, kheb die " er gezet omdat het voor sommigen fataal afgelopen is
    maar gelukkig hebben we uit die fouten geleerd
    Happiness can't buy money.

NaGa^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hmgrwngd
    GROTE ZUCHT !!!

Dit onbegrip is inderdaad een katalysator in dergelijke gevallen. Deze mensen verdienen een luisterend oor dat hen probeert te overtuigen van de gevolgen van hun daden. Ik ben er, zoals Jinjitsu, van overtuigd dat er vaak psychologische oorzaken aan de grondslag liggen van een pedofiele geaardheid. Pedofilie is een ziekte. Hoe mooi zij het ook voorstellen, de instemming van het kind, de intimiteit, het blijft seks met een kind.

Maar anderzijds Hmgrwngd ( ), ik vind het misschien nog problematischer dat hen de gelegenheid wordt gegeven om een soort van groep van 'gelijkgezinden' te vormen, omdat dit hen zou kunnen sterken in het gevoel dat zij het recht hebben om seksuele relaties met kinderen te onderhouden.
    Laatst gewijzigd door NaGa^; 24 augustus 2004 om 01:47

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quxan

Nee kijk; hetgeen mij gewoon stoort is een automatische chronologie bij de meeste mensen:

1) 1 iets weten over een willekeurig issue...
    2) Oordeel vellen...
    3) Niet meer luisteren indien negatief oordeel, of alle info gebogen naar het oordeel.

In plaats van eens gewoon je NIET uit te spreken over iets. Speculeren, discussiëren, zonder direct dingen te zeggen à la "dit zijn geen mensen meer voor mij" ...
    Niet alleen zou een discussie zo kunnen gezuiverd worden van een hoop NUTTELOZE beledigingen, maar dan zou er tenminste eens rationeel nagedacht worden.

Maarja; voor veel mensen is intuïtief handelen een levensstijl denkik.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NaGa^
    Dit onbegrip is inderdaad een katalysator in dergelijke gevallen. Deze mensen verdienen een luisterend oor dat hen probeert te overtuigen van de gevolgen van hun daden. Ik ben er, zoals Jinjitsu, van overtuigd dat er vaak psychologische oorzaken aan de grondslag liggen van een pedofiele geaardheid. Pedofilie is een ziekte. Hoe mooi zij het ook voorstellen, de instemming van het kind, de intimiteit, het blijft seks met een kind.

Maar anderzijds Hmgrwngd ( ), ik vind het misschien nog problematischer dat hen de gelegenheid wordt gegeven om een soort van groep van 'gelijkgezinden' te vormen, omdat dit hen zou kunnen sterken in het gevoel dat zij het recht hebben om seksuele relaties met kinderen te onderhouden.
    Spijt me, maar ik ga weer extreem relativerend overkomen:
    -> WIJ proberen ZIEKE mensen te OVERTUIGEN dat zij VERKEERD zitten.
    Zie je wat ik bedoel; van in het begin worden die mensen ( en geloof me, dat zijn er veel; voor elke afwijkende zijn er waarschijnlijk 5 die 'neigen' naar afwijkend gedrag) overtuigd dat zij verkeerd zijn... En in veel gevallen denken zij net dat ZIJ juist zitten en de anderen verkeerd.

Ik spreek me daarentegen niet uit over het feit of die mensen al dan niet een biologische, sociologische of psychologische afwijking zouden hebben.
    Mij lijkt dat een serieus complex probleem waar wij gewoonweg veel te weinig van af weten.

Waar ik wel mee akkoord ga, is dat gevolgen moeten getoond worden aan volwassenen die seks hebben met kinderen; en toch vind ik dat we hier terug enkel aandacht besteden aan repressie: het vervolgen van de afwijkenden.
    Een groot probleem is dat de precieze oorzaken van zo'n fenomenen ZELDEN bekend raken bij het grote publiek, en dat we daarmee altijd met het klassieke beeld blijven zitten van "die kerel heeft een serieuze rare kronkel in zijn hersenen om zo'n vreselijke dingen te doen" ...
    Komt daarbij het feit dat veel studies elkaar tegenspreken, en ontoegankelijk zijn voor leken en je hebt een onoplosbaar soepje van vooroordelen, intuïtieve theoriëen en een ouderwetse heksenjacht (pedofielenjacht; wat nu duidelijk bezig is!!).

En in verband met dat juridische karakter: Het recht loopt altijd achter op de maatschappij en is eigenlijk helemaal zo belangrijk niet; veel belangrijker is de sociale controle om kindermisbruik te voorkomen.
    /EDIT: Ik denk toch dat je doelde op het juridische karakter: want mij lijkt het duidelijk dat kindermisbruikers zowiezo al niet naar de sociale norm kijken en die overtreden...

Maarja, wat weet ik er ook over? Ik ben waarschijnlijk maar een linkse dromer die niets van de wereld afweet zeker?
    Laatst gewijzigd door Hmgrwngd; 24 augustus 2004 om 02:01

Fredo's schermafbeelding
    iTrader
    0

ik vind het hoogst ongepast van 'bepaalde members' van dit forum om zelf in deze thread weer eens duidelijk te willen maken dat ze rechts gezind zijn en dat de linkse politici de verzieking van onze samenleving veroorzaken.

NaGa^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    De linkse ondertoon is inderdaad niet te negeren

De klemtoon op repressie van maatschappelijk afwijkende gedragspatronen is steeds aanwezig, en ik ga akkoord met je dat er eveneens een onderzoek naar oorzaken moet worden gedaan. Je kan dit wat vergelijken met een strafrechtelijk onderzoek: er is een straf (repressie), die echter kan gemilderd of zelfs uitgeschakeld kan worden door verzachtende omstandigheden (een onderzoek naar de oorzaak).

Dat de klemtoon ligt op repressie is echter in dit geval volgens mij niet meer dan normaal. Parallel met de balans tussen repressie en de oorzaken van het gedrag loopt immers een belangenafweging van de betrokken partijen. En in het geval van pedofiele seksuele relaties weegt het belang van het kind om niet seksueel misbruikt te worden of aan seksuele betrekkingen deel te nemen alvorens hij of zij een zeker inschattingsvermogen hebben in verband met de gevolgen van seks veel zwaarder door dan het belang dat de pedofiel heeft bij begrip voor zijn situatie.

Daarom dat de balans in dit geval overhelt naar repressie. Mijn mening he...
    Laatst gewijzigd door NaGa^; 24 augustus 2004 om 02:24 Reden: juristenlanguage ff eruit gehaald :) + begrip VOOR ipv van situatie (muggenziften over eigen posts mag)

sincere's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik snap niet dat hier nog discussie kan over zijn. Ik bedoel komaan, het gaat hier dus over pedofilie! Ok ik begrijp ook dat mensen met pedofilie waarschijnlijk geboren worden met een afwijking ofwel ontwikkelt zich dat door verschillende factoren door de jaren. Het is een gevoel dat niet verdwijnt net zoals hetero of homo. Maar dit wil niet zeggen dat het ok is. Hoe kan een kind zich nu met een relatie bezighouden als het nog niet eens weet wat dat allemaal inhoud? Hoe kunt ge een kind verleiden? Deze dingen daar staan die mensen niet bij stil. Ze hebben een liefde voor kinderen die wij niet begrijpen. Maar ik vind niet dat zulke websites aanvaardbaar zijn, ze zouden moeten verwijderd worden. Of deze mensen hulp nodig hebben weet ik niet, bestaat er wel hulp voor hun probleem? Ik bedoel zou iemand mij kunnen helpen om mijn sexuele geaardheid te veranderen? Ik denk het niet, zoiets zit heel diep. Maar ik zal niet zeggen dat zulke mensen afgemaakt moeten worden. Ik heb ook niet gekozen om voor vrouwen te vallen, dit is gewoon op een leeftijd gebeurd, zo ook zal dit bij de pedofielen gebeuren. Het is een droevige zaak maar je kiest er volgens mij niet voor, het overkomt je.
    Laatst gewijzigd door sincere; 24 augustus 2004 om 02:21
    There aint no getting of this train we on!

iTrader
    0
    @Naga

In dit geval kan ik je wel volgen in dat repressief aanpakken, maar dan niet à la "Smijt hem 5jaar in de cel, dan zijn we er een tijdje vanaf" ...
    En om iemand te kunnen behandelen, zijn de oorzaken van dergelijk gedrag broodnodig om te weten! Daarom ook dat ik aandring om eens een discussie niet volledig te richten op hoog-intelligente uitdrukkingen zoals "Ze moesten zijn ballen spitsen aan de hoogste paal!" ; maar eerder eens proberen de evolutie van dat fenomeen te achterhalen: Waarom is dit nu zo'n veelbesproken thema? Was het vroeger beter ? Zit er een pedofiel in elk van ons ?

En een socioloog heeft als taak nooit een casus als individueel op te nemen, maar te zoeken naar algemene wetmatigheden.
    Ik bedoel; probeer niet dat ene geval te zien, maar in het algemeen te zoeken naar iets wat de waarheid benadert.

Het spreekwoord "voorkomen is beter dan genezen" komt me voor ogen; en we moeten toch ooit eens proberen te achterhalen hoe je dergelijke problemen kunt voorkomen...(of toch op zijn minst kan minimaliseren)
    Laatst gewijzigd door Hmgrwngd; 24 augustus 2004 om 02:21

Pagina 8 van 11 Eerste ... 4567891011 Laatste

Regels voor berichten