Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 31

Discussie: Slaapkamer restylen

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Slaapkamer restylen

Eerst en vooral: ik weet dat hier al een topic over bestond ergens (dacht ik toch) maar ik vond het niet me de search-functie dus vandaar... Ik ga wisselen van kamer met m'n ouders maar er moet heel wat aan gebeuren. Eerst en vooral de kleur: Ik heb ooit zo'n site geweten waar je in 3D een kamer kon bekijken die met jouw kleuren was geschilderd, best handig! Als iemand die site zou kennen, plz post URL! Maar ook algemene aanraders qua kleur zijn welkom! Ik ben een hoop van die boekjes gaan halen met kleuren maar zo een vierkantje van 1cm op 1cm geeft geen goede, algemene indruk. Ik was aan het denken aan een tint van blauw of een speciale tint oranje, tips zijn welkom! Alvast bedankt! (kga proberen nog een foto te posten).

Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    awel ik ga mijn kamer ook helemaal verandere. Ben opzoek naar schoon kast. Ma ik ga mijn kamer probere modern te make (vooral veel wit dus vind da schoon)

Member [F6]Ares's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ikea is je vriend !

Wa ik ook een extreem cool idee van ne maat vond was om nen bureau te maken van een dikke glasplaat en twee olievaten. Maar hij moet het nog realiseren

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Laatst gewijzigd door Preske; 19 augustus 2004 om 15:54

Member Darkzor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kgaan ook is dringend men kamer een verfbeurt moeten geven en ben van plan om voor bordeau te gaan. Zou normaal wel goed moeten passen bij het home theater effect dak wil creeren

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    k wil het int turquoise schildern maar (of course) werkt mama weer niet mee

neem een kleur die je echt graag ziet en niet zal beu geraken (men maat had da, ma die heeft er gewoon graffiti over gespoten héél mooi gedaan trouwens)

je kan ook zon testpotjes kopen van de meeste merken verf
    verf es heel stom 1 of 2 a4 bladen (heel vlug, hoeft niet netjes te zijn), en hou die (droog ) tegen uw muur enzo, geeft al een heel ander effect

Approved 9-lifer virox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [F6]Ares
    ikea is je vriend !

Wa ik ook een extreem cool idee van ne maat vond was om nen bureau te maken van een dikke glasplaat en twee olievaten. Maar hij moet het nog realiseren
    zoiet zou ik dus nie op m'n kamer zetten geef mij moor een modern tafeltje mag ook met glasplaat zijn mor toch gin vaten

Member Evil_Homer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als'k u een tip mag geven:
    neemt zandverf.
    Das een soort verf, me zandkristallen in. eenmaal geschilderd, moette daar RUW overgaan me een soort van vernis > geeft een echt sjiek effect, net alsof het bepleisterd is :-) En ge moogt et al eens afwassen ook :-).
    Heb mijn kamer op die manier gedaan in mexicaans kleurkes zo :-)

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    hangt er vanaf wa vo iemand da ge zijt he, van wa da gy houd ofzo he...
    mistiek, fantasie,... = donkere-purpere dinges ofzo
    zijt ge meer het horror-type = donkerrood en donkergrijs (2 mure waar het meeste licht opvalt =donkergrijs/ 2 donkerste mure donkerrood)

maja ge moet het doen zoals ge zelf wilt he...
    ma tis eigelek nen thread om ideeën op te doen zeker?

Member TheOrdreMan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    alles blauw

en dan afplakken met posters

Member guRuh's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ik em ier overtlaatst idem thread gepost...

als ge houdt van soberheid met wa oosterse zen invloeden... zeg het dan dan help ik u wel met kleuren enzo

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1z...01846344696379

That's the room! De rechtse foto is vanuit de deuropening genomen en de linkse vanuit de overstaande hoek. Ik wou eerst ook met blauw werken maar jullie zien dat de helft van m'n muren uit zo'n hout bestaan en dat past volgens mij niet super goed bij zo'n blauw. Daarom dat ik waarschijnlijk voor spaanse warme kleuren ga kiezen, je kent ze wel hé... zo van die warme tinten van oranje.

Member scorpion007's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    zwart en donkerrood , vol me posters , is neig schoon als ge da goed doet , men eerste poging was nie zo euh , neig goe gelukt

Member Mr.Choco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    neem een heeeeeeeel groot blad (A1 ofzo), gooi er verschillende kleuren verf op. doe je kleren uit. ga er met je buik op liggen. loop dan zo hard mogelijk naar de muur!
    DAT is pas origineel, wedden dat niemand anders dat gaat hebben?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    'k Heb vandaag men kamer een beetje herschikt: bureau anders geplaatst, bed verplaatst, en naar den Ikea geweest Nu staat men pc apart van men bureau (studeert beter denk ik), en omdat ik men kamer te groot vond, en omdat ik bijna niks kon verzetten (plafond, vensters, deuren in de weg enz.) heb ik gewoon een vierkantige boekenkast zonder achterste wand midden in men kamer gezet (klinkt raar, ik weet het). Geeft best een sjiek effect .

Btw, oranje is een mooi kleur, neem dan wel een niet te donkere tint (tenzij je dat mooi vindt, het hangt allemaal van uw smaak af he ).
    May the Source be with you...

| Antec SLK3800B | Antec 400W | Asus A8N-E | AMD A64 X2 3800+ | Zalman 7700-Cu | G.Skill 4GB | Asus 8800GT 256MB |
    | Iiyama E2003WS + 2x Iiyama E431S-B3 | Samsung Spinpoint F1 640GB | NEC ND-4551A | Lite-On DVD |

Ombudsman Thurman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goofy666
    Nu staat men pc apart van men bureau (studeert beter denk ik)
    Zijt daar maar zeker van

en omdat ik men kamer te groot vond, en omdat ik bijna niks kon verzetten (plafond, vensters, deuren in de weg enz.) heb ik gewoon een vierkantige boekenkast zonder achterste wand midden in men kamer gezet (klinkt raar, ik weet het). Geeft best een sjiek effect .
    FOTO!!!

Member Boris Barowski's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hang een vlag op

kheb nu een vlaamse leeuw boven mijn bed hangen (neen, niet uit rascistishce overwegingen, kvin da gewoon mooi)

verder is het hier niks speciaals, veel ruiten, dus daar zit ik wel gekloot

(die boekenkast wil ik ook wel eens zien)
    B.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thurman
    FOTO!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boris Barowski
    (die boekenkast wil ik ook wel eens zien)
    Zodra ik een camera kan vastkrijgen, meteen . 'k Moet alleen nog een tafel hier wegkrijgen, dan gaat het effect beter zijn. Het kan goed zijn dat jullie het absoluut niets vinden, maar ik vond mijn kamer echt gewoon te groot. Om zot van te worden, zoveel ruimte en nergens iets kunnen zetten omdat het gewoon niet gaat met ramen etc. De oplossing waarvan ik dacht dat ze onmogelijk was: gewoon de middenruimte opvullen .

Ik zal men best doen voor die foto's!

Member Yo-Han's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ge kunt ook betonblokken nemen en daar een glasplaat op leggen...zie deze onder m'n speakers die hier als spike dienen eigenlijk...er zitten links en rechts gaten in waar je gerief kan insteken

http://users.pandora.be/johmaes/Home.../woonk%20j.jpg

ik ben ook zo een liefhebber van oosterse warmte,grijs en dieprood(bordeuax) geven snel een modern oosterse sfeer waar ge veel richtingen mee uitkunt
    avond
    http://users.pandora.be/johmaes/Home.../woonk%20l.jpg
    dag
    http://users.pandora.be/johmaes/Home%20pics/bureau.jpg

Vraag bij de schilderswinkel gewoon zo een kleurkaart en kijk eens wat je zelf wil
    Laatst gewijzigd door Yo-Han; 21 augustus 2004 om 03:47

Member Ephram's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yo-Han
    ge kunt ook betonblokken nemen en daar een glasplaat op leggen...zie deze onder m'n speakers die hier als spike dienen eigenlijk...er zitten links en rechts gaten in waar je gerief kan insteken

http://users.pandora.be/johmaes/Home.../woonk%20j.jpg

ik ben ook zo een liefhebber van oosterse warmte,grijs en dieprood(bordeuax) geven snel een modern oosterse sfeer waar ge veel richtingen mee uitkunt
    avond
    http://users.pandora.be/johmaes/Home.../woonk%20l.jpg
    dag
    http://users.pandora.be/johmaes/Home%20pics/bureau.jpg

Vraag bij de schilderswinkel gewoon zo een kleurkaart en kijk eens wat je zelf wil
    Mooie kamer maar ik denk dat niet iedereen zoveel ruimte heeft als jij

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten