Ik zou graag de naam weten van de Joodse godsdient waar Beckham en andere sterren zo'n bandje van hebben?
En ook waar je zo'n bandje kan kopen, yes, I know, I'm a trendwhore
Ik zou graag de naam weten van de Joodse godsdient waar Beckham en andere sterren zo'n bandje van hebben?
En ook waar je zo'n bandje kan kopen, yes, I know, I'm a trendwhore
kabbala
zoek armbandje maar zelf uit
is oude joodse godsdienst btw
Kabalah vermoed 'k. [edit]Damn arifiene was mij net voor.[/edit]
Laatst gewijzigd door dJeez; 17 augustus 2004 om 20:49
hmm, heb er juist iets over gelezen, hier om precies te zijn (lees de wisdom's)Oorspronkelijk geplaatst door rooz
snap het ni zo goed, en wat is de bedoeling van zo'n bandje?
mij lijkt het dat dit weer een geloof is zoals het .. (de naam ontgaat me)
enkel voor de rijken in de wereld, meer voor hollywoodsterren en al..
tjah, als ze maar speciaal kunnen doen
merde, ik dacht dat er een godsdienst ontstaan was rond Beckham, Madonna en Britney'ke... ik zou meteen gejoind hebben![]()
@ Ex0dus: het zal scientology zijn dat je bedoelt? - dit is er wel niet echt mee te vergelijken, vind ik. Scientology is ontworpen voor de rich few, terwijl dit, net als boeddhisme, wel een intrinsieke waarde heeft, traditie etc... maar nu gewoon zo gehypt wordt dat het meer en meer omringd raakt door platte 'commerce' en zo worden die begrippen uitgehold - spijtig
@ Parnakra: insgelijks
Unstrong Hero
Laatst gewijzigd door Unstrong Hero; 18 augustus 2004 om 15:26
²Oorspronkelijk geplaatst door Parnakra
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Kan iemand die term ff uitleggen? Ja je vindt dat op google maar ik vraag het nu eenmaal hier.Oorspronkelijk geplaatst door Parnakra
Laatst gewijzigd door VinceFeet; 18 augustus 2004 om 16:22
@VinceFeet: Atheïsme is de overtuiging dat er geen god bestaat, geen hiernamaals, dus ook geen absoluut goed of kwaad, etc.
Dit in tegenstelling tot agnosticisme (zeggen dat je niet kunt weten of een god bestaat), deïsme (god heeft het heelal geschapen maar heeft ons verlaten
), statanisme (
), of godsdiensten allerlei
Vertaal dus niet 'hij is atheïst', door 'he is faithless' (want faithless zingt: god is a dj![]()
)
Unstrong Hero
Laatst gewijzigd door Unstrong Hero; 18 augustus 2004 om 16:43
Idd, Unstrong Hero heeft het zowat samengevat.
godsdienste = dikke zever.
³Oorspronkelijk geplaatst door Parnakra
blabla
Och ja gewoon gejat van boedhisme en van die wijsheidstantra's...dat britnney en beckham zichzelf nog niet gevonden hebben tot daar,maar Madonna? lol die is er 40 voorbij...
Is eigenlijk allemaal gewone psychologie..een mens met emotionele problemen durft zijn eigen wel eens verliezen en dan moet een psycholoog ook naar de echte persoon achter die mens op zoek gaan,soms in het nu,veelal in het verleden..bllabllaaa...wijsheid bekom je door te leven en te durven uzelf te zijn,niet door een of ander symbool te aanbidden
Iemand een foto van da armbandje toevallig?
eu
maak da zelf?
ne roden ellastic ofzo
http://users.skynet.be/osi/4.JPGOorspronkelijk geplaatst door SpLaTbOY
![]()
( ik kon geen klein 4tje vinden, dus maakte ik er zelf ene ... )
Lol? Staat die quikreply ter al op?
Armbandje pfffff , volgelingen verspreid en breng de zever rond
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)