US to punish German 'treachery'
yay, zullen de oostblokkerkes weer blij zijn. two-faced sonsabitches zou nog een compliment zijn.
US to punish German 'treachery'
yay, zullen de oostblokkerkes weer blij zijn. two-faced sonsabitches zou nog een compliment zijn.
The hawks believe that making an example of Germany will force other countries heavily dependent on US trade to think twice about standing up to America in future.
wij moeten luisteren naar de grote baas amerika? yeah right...
Laat mij raden wie die twee sources zijn van de schrijver van dat artikel. Zijn linker en zijn rechter duim.'We are doing this for one reason only: to harm the German economy,' one source told The Observer last week.
'Our troops contribute many millions of dollars. Why should we continue to support a country which has treated Nato and the protection we provided for decades with such incredible contempt?'
Another Pentagon source said: 'The aim is to hit German trade and commerce. It is not just about taking out the troops and equipment; it is also about cancelling commercial contracts and defence-related arrangements.'
zijn verschillende sources beschikbaar online (.oOGLE), heb er gewoon de grofste uitgenomen die ik binnen de minuut kon vinden.Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
hm, had niet op de datum gelet van het artikel.dat was de voorspelling.
dit is het feitelijke nieuws.
http://observer.guardian.co.uk/inter...283660,00.html
Laatst gewijzigd door bull-Ox; 16 augustus 2004 om 16:48
Mjah was te verwachten,
Als ge als land zo'n grote achillespees hebt steken dan is het maar normaal dat die tegen u gebruikt gaat worden... Biggest kid on the block scenario![]()
Ik geef toe dat dit artikel niet sensationeel genoeg is om een thread over te openen.Oorspronkelijk geplaatst door bull-Ox
Laatst gewijzigd door Ollie; 16 augustus 2004 om 16:50
van uw vrienden moet ge't hebben.Oorspronkelijk geplaatst door Demonneken
inderdeed.Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
![]()
Laatst gewijzigd door bull-Ox; 16 augustus 2004 om 16:51
heel right. ik vind het ook bijzonder hatelijk, maar belgie doet nie anders dan zich schikken naar de grillen van die zotten daar aande overkant.Oorspronkelijk geplaatst door Black Night
bovendien dacht ik op de radio gehoord te hebben dat de basis in kleine brogel gesloten zou worden als gevolg van dat de vs een groot deel van de luchtmacht terughaalt uit europa.
tijd voor europa om sterk te staan en onmiddelijk op een alternatief te springen dat niet met de vs te maken heeft zou ik zo denken.
enige oplossing is de europese defensie uitbouwen en een eigen leger opbouwen. zo hebben we amerika niet meer nodig bij interventies en dergelijke.
nu kan amerika druk leggen omdat zij militair en economisch sterk staan...
de amerikanen moeten altijd denken dat zij de baas zijn![]()
CalimeroOorspronkelijk geplaatst door Black Night
ik kan al vermoeden waar die persoon zijn inspiratie haalde... 't komt van cnn é...Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
oh
sorry, mijn excuses, daar kwam ik heel eventjes anti amerikaans uit de hoek. Het komt van Amerika , dus die hebben zeker niets slecht met ons voor. Amerika is groot, dus ze wel gelijk hebben.
GO AMERICA![]()
Laatst gewijzigd door Bubbling Zombie; 16 augustus 2004 om 18:21
Zeg het eens.Oorspronkelijk geplaatst door Bubbling Zombie
0.5/10 op de 100m trollen - je mag wel naar de herkansingen.Oorspronkelijk geplaatst door Bubbling Zombie
50% van cnn zijn amerikaanse partriottenOorspronkelijk geplaatst door Ollie
50% van cnn zijn engelse patriotten, die ze uitlachen met hun accent.
cnn is een zeer neutrale bron.
-- edit : fijn, toch nog punten. In plaats van zo'n infantiele opmerkingen te geven zou je beter je eigen post-history eens nalezen.
België bijvoorbeeld is nu net een land dat sterk afhankelijk is van in- en uitvoer van het buitenland. Als bijvoorbeeld een grootmacht als Amerika alle handel stopt met een zo een land, hoe denk je dat dat land er dan voorstaat? Indeed, er zijn veel landen die gewoon niet anders kunnen dan de kant van Amerika kiezen.Oorspronkelijk geplaatst door Skratz
Terwijl The Guardian natuurlijk het toonbeeld van objectieviteit is. Die patriotten zitten trouwens bij Fox News, niet bij CNN dat door de GOPtards in de VS als een liberale (linkse) voddenzender wordt gezien (net zoals de BBC). Ik neem aan dat de enige Amerikaanse mediabron die jij serieus neemt The Onion is?Oorspronkelijk geplaatst door Bubbling Zombie
nee, somethingawfulOorspronkelijk geplaatst door Ollie
ik wil maar zeggen : er zal een tussenweg zijn : dus wiskundig uitgedrukt
(the guardian + cnn) /2 = juiste uitleg. Objectief is niemand.
Ik denk dat eerder de financiële kant de oorzaak is. Wat die moet uitgeven om die soldaten daar te onderhouden. Veel voordelen ook, mensen die in oorlogsgebied zitten moeten bv geen belastingen betalen voor heel die periode, minder belastingen in gewone zone's, gratis transport van goederen, etc
Kan die niet volhouden.
Laatst gewijzigd door dee; 16 augustus 2004 om 18:50
Maar neen! Het is toch duidelijk dat dat enkel en alleen is om landen te straffen die niet slaafs de VS volgen? Als anonieme bronnen van The Guardian dat zeggen dan is dat toch wel zo zeker. Alsof er ooit iets rationeels zit achter een beslissing van de yanks...Oorspronkelijk geplaatst door dee
Kortom, mijn troll post van vandaag.
alsof er altijd iets rationeels zit achter de beslissing van de yanks.Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
Waar denk je dat Amerika al "since the beginning" mee bezig is? Ze grijpen enkel en alleen in als hun eigen belangen op het spel staan. Anders ga je niet snel Amerikanen zien buiten het oh zo heilige amerikaanse grondgebied.Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)