Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 100
    Member bull-Ox's schermafbeelding
    iTrader
    0

V.S. troepen verlaten Duitsland

US to punish German 'treachery'

yay, zullen de oostblokkerkes weer blij zijn. two-faced sonsabitches zou nog een compliment zijn.
    "...when all else fails, duck. It may not be practical, but it can be momentarily comforting." -- UNIT Procedures Manual, Cassini Division™

Member Black Night's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The hawks believe that making an example of Germany will force other countries heavily dependent on US trade to think twice about standing up to America in future.

wij moeten luisteren naar de grote baas amerika? yeah right...

Member Ollie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'We are doing this for one reason only: to harm the German economy,' one source told The Observer last week.

'Our troops contribute many millions of dollars. Why should we continue to support a country which has treated Nato and the protection we provided for decades with such incredible contempt?'

Another Pentagon source said: 'The aim is to hit German trade and commerce. It is not just about taking out the troops and equipment; it is also about cancelling commercial contracts and defence-related arrangements.'
    Laat mij raden wie die twee sources zijn van de schrijver van dat artikel. Zijn linker en zijn rechter duim.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
    Laat mij raden wie die twee sources zijn van de schrijver van dat artikel. Zijn linker en zijn rechter duim.
    zijn verschillende sources beschikbaar online (.oOGLE), heb er gewoon de grofste uitgenomen die ik binnen de minuut kon vinden.

hm, had niet op de datum gelet van het artikel. dat was de voorspelling.

dit is het feitelijke nieuws.

http://observer.guardian.co.uk/inter...283660,00.html
    Laatst gewijzigd door bull-Ox; 16 augustus 2004 om 16:48
    "...when all else fails, duck. It may not be practical, but it can be momentarily comforting." -- UNIT Procedures Manual, Cassini Division™

Member Demonneken's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mjah was te verwachten,

Als ge als land zo'n grote achillespees hebt steken dan is het maar normaal dat die tegen u gebruikt gaat worden... Biggest kid on the block scenario
    Murphy's Technology laws:
    1. Logic is a systematic method of coming to the wrong conclusion with confidence.
    2. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bull-Ox
    zijn verschillende sources beschikbaar online (.oOGLE), heb er gewoon de grofste uitgenomen die ik binnen de minuut kon vinden.
    Ik geef toe dat dit artikel niet sensationeel genoeg is om een thread over te openen.
    Laatst gewijzigd door Ollie; 16 augustus 2004 om 16:50

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Demonneken
    Mjah was te verwachten,

Als ge als land zo'n grote achillespees hebt steken dan is het maar normaal dat die tegen u gebruikt gaat worden... Biggest kid on the block scenario
    van uw vrienden moet ge't hebben.

Ik geef toe dat dit artikel niet sensationeel genoeg is om een thread over te openen.
    inderdeed.
    Laatst gewijzigd door bull-Ox; 16 augustus 2004 om 16:51

Member Skratz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Night
    The hawks believe that making an example of Germany will force other countries heavily dependent on US trade to think twice about standing up to America in future.

wij moeten luisteren naar de grote baas amerika? yeah right...
    heel right. ik vind het ook bijzonder hatelijk, maar belgie doet nie anders dan zich schikken naar de grillen van die zotten daar aande overkant.

bovendien dacht ik op de radio gehoord te hebben dat de basis in kleine brogel gesloten zou worden als gevolg van dat de vs een groot deel van de luchtmacht terughaalt uit europa.

tijd voor europa om sterk te staan en onmiddelijk op een alternatief te springen dat niet met de vs te maken heeft zou ik zo denken.

Member Black Night's schermafbeelding
    iTrader
    0
    enige oplossing is de europese defensie uitbouwen en een eigen leger opbouwen. zo hebben we amerika niet meer nodig bij interventies en dergelijke.

nu kan amerika druk leggen omdat zij militair en economisch sterk staan...

de amerikanen moeten altijd denken dat zij de baas zijn

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Night
    de amerikanen moeten altijd denken dat zij de baas zijn
    Calimero

Member Bubbling Zombie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik kan al vermoeden waar die persoon zijn inspiratie haalde... 't komt van cnn é...

oh

sorry, mijn excuses, daar kwam ik heel eventjes anti amerikaans uit de hoek. Het komt van Amerika , dus die hebben zeker niets slecht met ons voor. Amerika is groot, dus ze wel gelijk hebben.

GO AMERICA
    Laatst gewijzigd door Bubbling Zombie; 16 augustus 2004 om 18:21
    Look down at me and you see a fool; look up at me and you see a god; look straight at me and you see yourself

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbling Zombie
    ik kan al vermoeden waar die persoon zijn inspiratie haalde... 't komt van cnn é...
    Zeg het eens.

oh

sorry, mijn excuses, daar kwam ik heel eventjes anti amerikaans uit de hoek. Het komt van Amerika , dus die hebben zeker niets slecht met ons voor. Amerika is groot, dus ze wel gelijk hebben.

GO AMERICA
    0.5/10 op de 100m trollen - je mag wel naar de herkansingen.

iTrader
    3 (100%)
    Zeg het eens.
    50% van cnn zijn amerikaanse partriotten
    50% van cnn zijn engelse patriotten, die ze uitlachen met hun accent.

cnn is een zeer neutrale bron.

-- edit : fijn, toch nog punten. In plaats van zo'n infantiele opmerkingen te geven zou je beter je eigen post-history eens nalezen.
    Look down at me and you see a fool; look up at me and you see a god; look straight at me and you see yourself

Member Talos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skratz
    heel right. ik vind het ook bijzonder hatelijk, maar belgie doet nie anders dan zich schikken naar de grillen van die zotten daar aande overkant.

bovendien dacht ik op de radio gehoord te hebben dat de basis in kleine brogel gesloten zou worden als gevolg van dat de vs een groot deel van de luchtmacht terughaalt uit europa.

tijd voor europa om sterk te staan en onmiddelijk op een alternatief te springen dat niet met de vs te maken heeft zou ik zo denken.
    België bijvoorbeeld is nu net een land dat sterk afhankelijk is van in- en uitvoer van het buitenland. Als bijvoorbeeld een grootmacht als Amerika alle handel stopt met een zo een land, hoe denk je dat dat land er dan voorstaat? Indeed, er zijn veel landen die gewoon niet anders kunnen dan de kant van Amerika kiezen.
    Bla

iTrader
    0
    50% van cnn zijn amerikaanse partriotten
    50% van cnn zijn engelse patriotten, die ze uitlachen met hun accent.

cnn is een zeer neutrale bron.
    Terwijl The Guardian natuurlijk het toonbeeld van objectieviteit is. Die patriotten zitten trouwens bij Fox News, niet bij CNN dat door de GOPtards in de VS als een liberale (linkse) voddenzender wordt gezien (net zoals de BBC). Ik neem aan dat de enige Amerikaanse mediabron die jij serieus neemt The Onion is?

iTrader
    3 (100%)
    Terwijl The Guardian natuurlijk het toonbeeld van objectieviteit is. Die patriotten zitten trouwens bij Fox News, niet bij CNN dat door de GOPtards in de VS als een liberale (linkse) voddenzender wordt gezien (net zoals de BBC). Ik neem aan dat de enige Amerikaanse mediabron die jij serieus neemt The Onion is?
    nee, somethingawful

ik wil maar zeggen : er zal een tussenweg zijn : dus wiskundig uitgedrukt

(the guardian + cnn) /2 = juiste uitleg. Objectief is niemand.

Member dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat eerder de financiële kant de oorzaak is. Wat die moet uitgeven om die soldaten daar te onderhouden. Veel voordelen ook, mensen die in oorlogsgebied zitten moeten bv geen belastingen betalen voor heel die periode, minder belastingen in gewone zone's, gratis transport van goederen, etc

Kan die niet volhouden.
    Laatst gewijzigd door dee; 16 augustus 2004 om 18:50
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dee
    Ik denk dat eerder de financiële kant de oorzaak is. Wat die moet uitgeven om die soldaten daar te onderhouden. Veel voordelen ook, mensen die in oorlogsgebied zitten moeten bv geen belastingen betalen voor heel die periode, minder belastingen in gewone zone's, gratis transport van goederen, etc

Kan die niet volhouden.
    Maar neen! Het is toch duidelijk dat dat enkel en alleen is om landen te straffen die niet slaafs de VS volgen? Als anonieme bronnen van The Guardian dat zeggen dan is dat toch wel zo zeker. Alsof er ooit iets rationeels zit achter een beslissing van de yanks...

Kortom, mijn troll post van vandaag.

iTrader
    3 (100%)
    Maar neen! Het is toch duidelijk dat dat enkel en alleen is om landen te straffen die niet slaafs de VS volgen? Als anonieme bronnen van The Guardian dat zeggen dan is dat toch wel zo zeker. Alsof er ooit iets rationeels zit achter een beslissing van de yanks...

alsof er altijd iets rationeels zit achter de beslissing van de yanks.

Member Talos's schermafbeelding
    iTrader
    0

Waar denk je dat Amerika al "since the beginning" mee bezig is? Ze grijpen enkel en alleen in als hun eigen belangen op het spel staan. Anders ga je niet snel Amerikanen zien buiten het oh zo heilige amerikaanse grondgebied.
    Bla

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten