Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Banned morbus`'s schermafbeelding
    iTrader
    0

Telenet E-mail: Outlook Express

Wanneer je een mailbox hebt bij telenet (@telenet.be), en je gebruikt Outlook Express om je e-mails te lezen, worden die e-mails dan gedownload naar je PC en verwijderd van de mailbox?

Ik vraag dit omdat ik bij een format altijd alles moet backuppen en ik nooit mijn email weer kan downloaden van de server en dus bijgevolg die mailbox nooit vol geraakt?

Member BaLizt0's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    klopt

Member i386dx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Standaard worden de mails direct van de server verwijderd, er is wel een optie om de bestanden slechts te verwijderen als jij zo verwijderd...

Member PsyKi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    inderdaad, normaal gezien worden alle e-mails van de server verwijderd en op pc gezet als jij ze gelezen hebt

je kan dit echter afzetten bij de opties, zo kan je kiezen dat alle mails blijven staan op de server (let op dat je serverspace(50MB) niet volraakt) of je kan kiezen dat alles bvb 5 dagen blijft staan: dit kan handig zijn als je bvb een mail van een 2-tal dagen geleden nog es wil nalezen vanop een andere pc (webmail)

momenteel ben ik te leeg om te zoeken op welk tabblad en zo dat staat, maar je zal het wel vinden bij de opties

(btw je mails die je opgeslagen hebt op pc staan opgeslagen in
    c:\documents and settings\username\local settings\application data\identities\
    in winXP en 2K, dit is handig als je pc format of zo, op deze manier kan je deze map ergens opslaan of op cd zetten en na format terug importeren)

Member Bigbuddha's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    1 raad, gebruik geen MS mail clients. 99% van de 4 russen zijn speciaal voor MS software geschreven. Uninstall outlook en consoorten maar rap en neem eens een kijkje bij Thebat, of als't gratis moet zijn:

http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=38022&mxp=31

Installeer ook even firefox om te surfen, avast als resident virusscan en je hebt al 80% minder kans op buggies

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten